Tänään nuori koiramme kuoli tapaturmaisesti ja suru on suunnaton!! :(

• Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
Voih.. en voi enkä osaa ees aatella et toi meän ketunpennun näköinen koijja joskus meät jättää.. metästys koiraa siitä ei tullu, syssyllä sattu olemaan aseen etupuolella kun kuuli elämänsä ensimmäiset laukaukset :ashamed:

*
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja kerpele sentään:
kyllä toi musta vaikutti siltä, että olet enemmän huolissasi jostain supinaaraasta ja sen mahdollisista poikasista kuin toisen menettämästä koirasta. niitä supejahan siellä kaiketi on tarkoitus päästää päiviltä, etteivät aiheuttaisi liiallisia tuhoja
Minusta sietäisi hävittää vaikka kaikki supit Suomen luonnosta, ei sen puoleen. Mutta siksihän minua kiinnostikin että mitä oli tapahtunut kun nuo lailliset metsästysmahdollisuudet on tähän aikaan vuodesta aika vähissä. Ja varsinkaan kun ap ei tohdi kertoa mitä oli tapahtunut. Kun itsekin metsästää niin tälläiset vahingot kiinnostaa, saattaa jotain oppia ja jäädä joku koira kuolematta. Itsekin rikoin toissa päivänä lakia kun ajokoira karkasi tarhasta ja oli puoli päivää metsällä ihan itsekseen. Sattuuhan näitä vahinkoja.
Surullista että koira menetti henkensä. Mutta Timppa on kyllä hyvinkin oikeessa!!

....
Olen pahoillani.
Meilläkin on jouduttu kohtaamaan suuri suru, kun pieni shelttipentumme jouduttiin lopettamaan.
Pentu oli vasta 4,1 kk.
Mutta elämä on tällaista, suru menee ohi ajan kanssa.

minäpä minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Sehän oli vaan koira
Noh, koira on ihan tiedoksi vaan uskollinen kumppani, eikä vain pelkkä koira. Vaikka et pitäisi koirista, ei tarvitse välttämättä tulla suutansa aukomaan ja yritä ymmärtää että ne ovat tärkeitä ehkä muille.

on se hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja koira kans:
No on mullakin koira ja varmasti suren kun siitä aika jättää. Mutta ei mun elämäni siitä sekaisin tule menemään enkä usko itkeväni asiaa päiväkausia.
Ja sentakia kukaan muukaan ei voi surra, ja itkeä kuollutta lemmikkiään

Yhteistyössä