tänään alkoi leikki

Kylläpäs toi meidän kolmivuotias neiti tuntui tänään isolta tytöltä, kun ihan yksin jäi kolmeksi tunniksi kerhoon leikkimään. Minä kuljin kyllä tiukasta kännykän kanssa, jos vaik tulee jotain ongelmaa, että pitäis mennä aikaisemmin hakemaan. Ja taisi pikkuvelikin nauttia omasta rauhasta. Tyttö itse puhuu, että menee ensin isojen kerhoon harjoittelemaan ja sitten tarhaan, kait tää oikeesti on puolin ja toisin harjoittelua sitä hoitoon menoa varten. Nuorempi meillä on vasta reilun vuoden joten vielä ei ole päivää tiedossa, jolloin sellainen arki meille koittaa, aikaisintaan olen vuoden vaihteessa ajatellut osittaista tekemään mennä, mutta katsellaan nyt tää syksy...Välillä vaan tuntuu, että voishan sitä itse palata aikuisten pariin, mutta toisaalta jo melkein huono omatunto moisista mietteistä.
 
Meillä taitaa olla suurinpiirtein samanikäiset lapset... :wave: ja samanlainen vaihe elämässä... :wave: Meillä tuo vanhempi aloitti viikko sitten leikkikoulun puolipäiväisesti ja nuoremman kanssa olen kotona ehkä vielä vuoden. Pojan hoitoonmeno vain on nyt alkanut vähän mietityttää. Ei niistä syistä tässä sen enempää, mutta olemme miettineet josko srk:n päiväkerho olisi sittenkin oikeampi ratkaisu meille tässä vaiheessa. Menisivät sitten ensi syksynä molemmat yhdessä sinne leikkikouluun.

Onhan ne niin ihania nuo lapset. Ja kasvavat tosi nopeasti! Jouluksi ostetut tummat sammarit on nyt käyneet 5 senttiä lyhyiksi lahkeista ja ylipäätään kaikki muutkin vaatteet on saanut laittaa tänä syksynä uusiksi. =)

Tsemppistä vaan teillekin tähän uuteen elämänvaiheeseen! =)
 
mulle tekee tiukkaa laittaa kohta 4v junnu hoitoon,siis teki..aloitti nyt elokuun eka päiväkodin..ihan kivasti siellä menee,se on vaan mun nuppi joka ei millään meinais tottua siihen ett molemmat on tarhassa. ja vielä eri tarhoissa..

sanoinkin ukolle ett vielä yks vauva voitais "tehdä" niin saisin junnun napanuoran poikki =) muuten hän taitaa jäädä äidin vauvaks ainiaan ;) ;)
 

Yhteistyössä