Tämmönen tapaus..

  • Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
No sanot heti kun tilaisuus tulee ja kehoita akkaas poistumaan! Mä en IKINÄ antais tuollaista anteeksi. Suosittelen käymään sukupuolitautitesteissä!
Peesi tähän. Satuttaahan se, kun ero tulee ja mielessä hän on varmaan aina senkin jälkeen, kun jo uuden onnen löydät. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tuollainen suhde ei ole terveellä pohjalla ja ero on paras ratkaisu. Ansaitset varmasti paremman!

 
:hug:

Jos olet jo 6 vuotta tollasen ihmisen kanssa elämästä hukannut niin muista nyt olla lujana vaikka tulis mitä tahansa ruikutusta tai anteekspyyntöjä, noin paatunut käytös tuskin muuttuu.. Ansaitset parempaa ja ehdit vielä jonkun "kunnollisen" kumppanin löytää.
 
hukassa
Kivat noilta kavereiltakin, toinen jo käyny painamassa ja toinen vonkaa/ehdottelee koko ajan..ja vielä pieni paikka missä asuvat ja siellä tulee usein käytyä niin kuulemma koko kylä tietää..varmaan nauravat mulle että tuolla se hyväuskonen pelle taas menee..saatana.
 
hukassa
päätös ois helppo jos tietäsin et nainen pärjäis omillaan..mut tuskin se onnistuis, en haluis kuitenkaa heittää noin vaan meneen, koska edelleen rakastan..vaikka temput teki niin en haluis olla ilkee...
 
minä vaan
Rehellisyys ja luottamus ovat minun mielestä parisuhteen perusta !
Olen rehellinen itsellesi..... Haluatko oikeasti elää ihmisen kanssa joka pettää, valehtelee eikä
kunnioita sinua ollenkaan ?
Voitko enää luottaa..... voitko luottaa ihmiseen joka jo toisen kerran pettää sinua ?
Ole itsekäs ja ajattele vain mikä sinulle itsellesi on parasta, niinhän se toinenkin osapuoli on tehnyt ilmeisesti jo pitkään.
Uskalla elää ja anna uudelle suhteelle tilaisuus, älä roiku vanhassa kiinni !
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Rehellisyys ja luottamus ovat minun mielestä parisuhteen perusta !
Olen rehellinen itsellesi..... Haluatko oikeasti elää ihmisen kanssa joka pettää, valehtelee eikä
kunnioita sinua ollenkaan ?
Voitko enää luottaa..... voitko luottaa ihmiseen joka jo toisen kerran pettää sinua ?
Ole itsekäs ja ajattele vain mikä sinulle itsellesi on parasta, niinhän se toinenkin osapuoli on tehnyt ilmeisesti jo pitkään.
Uskalla elää ja anna uudelle suhteelle tilaisuus, älä roiku vanhassa kiinni !
kai mä vaan oon ollu hyväuskonen ja ehkä jopa tyhmä..ei ollu toinen kerta, on niitä useempia, mut edellinen oli reilu vuos sit..oon vaan antanu anteeks ja koittanu yrittää..siitä kai tässä nyt sit kärsitään
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
päätös ois helppo jos tietäsin et nainen pärjäis omillaan..mut tuskin se onnistuis, en haluis kuitenkaa heittää noin vaan meneen, koska edelleen rakastan..vaikka temput teki niin en haluis olla ilkee...
No mitä, joku lapsiko se sulle on? Kuule kyllä se pärjää, on vaan käyttänyt sun hoivaviettiä hyväkseen. Se hoivaaminenkin on ookoo, jos toinen sit oikeesti ois sun, eikä tekis tommosta. Harmittaa sun puolesta. |O
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
päätös ois helppo jos tietäsin et nainen pärjäis omillaan..mut tuskin se onnistuis, en haluis kuitenkaa heittää noin vaan meneen, koska edelleen rakastan..vaikka temput teki niin en haluis olla ilkee...
No mitä, joku lapsiko se sulle on? Kuule kyllä se pärjää, on vaan käyttänyt sun hoivaviettiä hyväkseen. Se hoivaaminenkin on ookoo, jos toinen sit oikeesti ois sun, eikä tekis tommosta. Harmittaa sun puolesta. |O
no ei lapsi, mut mä oon se joka on tehny kaikki kotihommat, siivonnu ja laittanu ruuat..osaakohan tuo ees imuroida...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
päätös ois helppo jos tietäsin et nainen pärjäis omillaan..mut tuskin se onnistuis, en haluis kuitenkaa heittää noin vaan meneen, koska edelleen rakastan..vaikka temput teki niin en haluis olla ilkee...
No eihän sun ilkee tartte olla. Sanot vaan et nyt ei enää voi luottaa etkä suvaitse tollasta käytöstä ja jätät sen! Sanot vaikka että ystäviä voitte olla, mutta älä anna sen käyttää sua enää hyväkses!!!! Se ei nimittäin sua rakasta, kun noin tekee ja tollasta puhuu. Paljon halauksia ja voimia sulle!
 
Kyy
Kyllä nyt olisi varmaan aika alkaa ajattelemaan itseäänkin. Vaikka kuinka vielä rakastaa toista. Olet todella kultainen mies, kun olet antanut anteeksi pettämisen, mutta tässä on näköjään vanha sanonta pitänyt paikkansa: kerran pettää, aina pettää. :/

Naisesi käytös on jo todellä röyhkeää, ei sellaista kannata katsella. JSSAP sopii tähän kuin nenä päähän.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
päätös ois helppo jos tietäsin et nainen pärjäis omillaan..mut tuskin se onnistuis, en haluis kuitenkaa heittää noin vaan meneen, koska edelleen rakastan..vaikka temput teki niin en haluis olla ilkee...
No mitä, joku lapsiko se sulle on? Kuule kyllä se pärjää, on vaan käyttänyt sun hoivaviettiä hyväkseen. Se hoivaaminenkin on ookoo, jos toinen sit oikeesti ois sun, eikä tekis tommosta. Harmittaa sun puolesta. |O
no ei lapsi, mut mä oon se joka on tehny kaikki kotihommat, siivonnu ja laittanu ruuat..osaakohan tuo ees imuroida...
:LOL: :LOL: :LOL: Nonniin. Kiva. Sähän oot vähän yhtä kiltti, ku mun mies. Mut ihan oikeesti, niin ihana kun se on, en todellakaan kehtaisi noin julmasti pettää sen luottamusta, kun se on musta niin hyvää huolta aina pitänyt ja ollut mulle niin hyvä.

En ikinä edes haluaisi ketään muuta. Jo se on kumma, ettei akkas tajua sua arvostaa. Moni muu nainen ottaa noin hyvän miehen kuule ilomielin.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
päätös ois helppo jos tietäsin et nainen pärjäis omillaan..mut tuskin se onnistuis, en haluis kuitenkaa heittää noin vaan meneen, koska edelleen rakastan..vaikka temput teki niin en haluis olla ilkee...
No mitä, joku lapsiko se sulle on? Kuule kyllä se pärjää, on vaan käyttänyt sun hoivaviettiä hyväkseen. Se hoivaaminenkin on ookoo, jos toinen sit oikeesti ois sun, eikä tekis tommosta. Harmittaa sun puolesta. |O
no ei lapsi, mut mä oon se joka on tehny kaikki kotihommat, siivonnu ja laittanu ruuat..osaakohan tuo ees imuroida...
No haluatko olla naiselle pelkkä elättäjä, siivooja, ruoan laittaja...??? Jos vastaus on kyllä, niin jatka suhdetta ja anna anteeksi. Mutta olet hieno mies, jolla on omanarvontunto nyt vähän hukassa, joten ryhdistäydy ja näytä naiselle kaapin paikka! Rakasta itseäsi!
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No haluatko olla naiselle pelkkä elättäjä, siivooja, ruoan laittaja...??? Jos vastaus on kyllä, niin jatka suhdetta ja anna anteeksi. Mutta olet hieno mies, jolla on omanarvontunto nyt vähän hukassa, joten ryhdistäydy ja näytä naiselle kaapin paikka! Rakasta itseäsi!
Niin, en halua. tainnut tuokin työ mennä sitten hukkaan. sen olen huomannut pisemmältä ajalta että arvostusta tehdylle työlle ei ole herunut. Ainanen napina ja itse ei tee mtn, ei edes kiitosta heru.
 
Voin kuvitella miten maailma romahtaa kun tollasia saa selville :'(

Nyt kuule sanot sille naiselle, että saa lähteä jakamaan sitä rasiaansa ihan rauhassa ympäri kyliä. Eihän tossa ole muuta vaihtoehtoa. Miten sä koskaan luottaisit siihen enää? Ja selvästikään sillä ei ole pienintäkään kunnioitusta sua kohtaan, käyttää täysin hyväkseen. Ryhdistäydy hyvä mies!
 
Onko tää juttu tosi?
Hyvin vaikea kuvitella että MIES voi olla noin vässykkä!! Muija pettää, säätää ja sählää, mies antaa olla koska pelkää ettei nainen pärjää itse!!
Totta hitossa se pärjää, onhan hän jo rakantanut ihan toisen elämänkin itselleen teidän arjen lisäksi!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Ryhdistäydy hyvä mies!
Niin varmaan pitäis, jotenki vaan vaikeeta kun tällä hetkellä ei oo mitään tuntoja. ei edes jaksa olla vihainen.
Ei tartte olla vihainen, mutta eihän tommonen suhde mihinkään johda, sulla on käenpoika pesässä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No haluatko olla naiselle pelkkä elättäjä, siivooja, ruoan laittaja...??? Jos vastaus on kyllä, niin jatka suhdetta ja anna anteeksi. Mutta olet hieno mies, jolla on omanarvontunto nyt vähän hukassa, joten ryhdistäydy ja näytä naiselle kaapin paikka! Rakasta itseäsi!
Niin, en halua. tainnut tuokin työ mennä sitten hukkaan. sen olen huomannut pisemmältä ajalta että arvostusta tehdylle työlle ei ole herunut. Ainanen napina ja itse ei tee mtn, ei edes kiitosta heru.
Ja sulla varmasti ottajia piisais! Joten anna mennä vaan, maailma on naisia täynnä ja jossain on se yksi joka sinua rakastaa ja kunnioittaa! Ei kannata ajatella et jokin työ on menny hukkaan. Katse eteenpäin vaan yhtä kokemusta rikkaampana:) Ei se ole helppoa, mutta niin on vaan nyt pakko tehdä!
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onko tää juttu tosi?
Hyvin vaikea kuvitella että MIES voi olla noin vässykkä!! Muija pettää, säätää ja sählää, mies antaa olla koska pelkää ettei nainen pärjää itse!!
Totta hitossa se pärjää, onhan hän jo rakantanut ihan toisen elämänkin itselleen teidän arjen lisäksi!
voi kuule, kumpa ei oisikaan tosi. no vässykkä varmaan sitten, tää nyt oli kaunistelematta se miltä tällä hetkellä tuntuu.
 
Ihan oikeasti, sellaisiakin naisia on jotka arvostaa sun panostusta ja panostaa itse samalla lailla. Sä olet ansainnut sata kertaa enemmän arvostusta. Etenkin jos itse olet uskollinen ja luottamuksen arvoinen vielä tuon kaiken vaivannäön lisäksi?

Se on sun kanssa pelkästä tottumuksesta noiden vuosien jälkeen, se on sille helppoa elämää ja siitä ei mielellään lähde, kun hyvin passataan ja huolehditaan.
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Etenkin jos itse olet uskollinen ja luottamuksen arvoinen vielä tuon kaiken vaivannäön lisäksi?
kyllä olen, vaikka pitää myöntää et joskus noiden temppujen jälkeen ois tehny mieli antaa samalla mitalla takas..ei vaan anna luonto periks tehä mitään tommosta.
 

Yhteistyössä