Tämmönen tapaus..

  • Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti
epätoivoinen haaveilija
Alkuperäinen kirjoittaja Se onnea on!:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen haaveilija:
voi kun mullakin ois ap:n kaltainen mies,joka huomioisi välillä muutakin kuin itseään...
voi ku ois jossain joku joka arvostais sitä ja sit ku vielä sattuis tapaan semmosen.
Sattupa somasti kun nyt löysitte toisenne:)
Eipä taitais ap huolia tälläistä viiden muksun äitiä,ja munkin pitäis sitten erota nykyisestä miehestä jonka kanssa yhteistä taivalta jo 17v enemmän tai vähemmän onnellisesti...

 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ei muuten oo miehen kirjoittama juttu. Porvoosta päivää.
Olisin ihmetellyt kuinka voit tietää mutta asutkin porvoossa. lepo siis vaan. ja kyllä, on miehen kirjoittama juttu ja valitettavasti vielä täysin tosi. ihan mielenkiinnosta, miksi EI voisi olla miehen kirjoittama?
 
elin aikoinaan useamman vuoden saman kaltaisen häntäheikin kanssa. uskoin ja luotin. ukko makas sohvalla ja ootti aina että koti on puhdas, puhdasta vaatetta kaapissa valmiina ja ruoka pöydässä kun kotiutuu. töissä kävi ja saunailloissa, laivalla, baarissa ja naisissa ahkerasti mutta kotona makas vaan sohvalla. ja minä vaan hyyssäsin ja rakastin sitä perkelettä. uskoin että joskus se muuttuu ja kyllä se kuitenkin rakastaa minua. lupasi että ei ikinä enää mene vieraisiin ja löpön pöpön höppöö. lopulata löysin voimia heittä äijän mäkeen ja häpesin itteäni kun olin antanut toisen hypyttää miten huvittaa ja hukkasin elämästäni monta vuotta olemalla onneton. ja niitä vuosia ei koskaan saa takasin.
älä sinä heitä vuosia elämästäsi hukkaan enää yhtään. ja se on varmaa et jossain vaiheessa se heittää sut menemään.
sehän elää täysillä omaa elämäänsä ja sinä katot vierestä omaa elämääsi sivusta katsojana.
anna sen mennä kyllä se pärjää ja sinä pärjäät paljon paremmin ilman häntä.
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja Kurjaa:
Hei, mitä kuuluu? joko olette selvittäneet kunnolla asiaa?
no ei oikeastaan, kerroin hänelle että tiedän ja sanoin että en tiedä mitä seuraavaks tapahtuu, että mietin tässä nyt hetken..kyllähän minä tiedän mikä lopputulos on, akka lähtee..mutta jotenkin nyt ei voimat riitä tekemään ratkaisuja ja liikkeitä asian eteen... :(
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ei muuten oo miehen kirjoittama juttu. Porvoosta päivää.
Olisin ihmetellyt kuinka voit tietää mutta asutkin porvoossa. lepo siis vaan. ja kyllä, on miehen kirjoittama juttu ja valitettavasti vielä täysin tosi. ihan mielenkiinnosta, miksi EI voisi olla miehen kirjoittama?
Pankaapa palstalaiset kynä miehenne suloiseen kätöseen ja katsokaa, kuinka selkeää, analyyttistä ja loogista tekstiä aiheesta parisuhde syntyy. En usko, että kovin moni kirjoittaisi kummoisestikaan. Toisekseen, tää on kyllä niin naisvaltainen palsta, että sikälikin miehen kirjoittelu tällä palstalla on harvemmassa puussa. Usein miehet vielä puivat asioita lähinnä pienessä päässään eivätkä pura asioitaan julkisilla palstoilla toisin kuin naiset. Eli olen kyllä näistä syistä, ja tekstistä muutoinkin välittyvän tunnelman vuoksi aika varma, että tämä ei ole miehen kirjoittamaa, vaan pelkkää roolipeliä kirjoittajan osalta.
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Mites se reagoi, kun sanoit tietäväsi? Säikähtikö, suuttuiko kun olit nuuskinut (niinkuin epäilit), tuliko mitään selittelyitä?
No ei tuo oikeestaan mitenkään reagoinut, hiljaseks veti. Jotain mutisi, että millä oikeudella menet lukemaan. Sanoin etten millään, ja se on ainoa asia mistä olet vihainen, mutta varmasti tekisin sen uudestaan ja olen tyytyväinen, että sen tein..ei tullut oikein selityksiä..jotain siitä, että suhde junnaa paikallaan ja muuta tavallista..ei semmosta mikä oikeasti ois selittäny..
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli81:
Voimia sulle ap. :hug: Mä olen myös antanu pettämisen anteeksi, mut seuraavasta narahuksesta pihalle! Lisää en enää jaksaisi... Mikäs tilanne on teillä nyt? Onko tullu ratkaisua puoleen taikka toiseen?
Sanoin, että en tiedä vielä miten käy, tarvii nyt vähän antaa pölyn laskeutua ja miettiä asiaa ihan rauhassa. Puhumisesta tuskin tulee mitään, en kuitenkaan voi luottaa mitä hän sanoo..nyt tuntuu siltä että akka lähtee, mutta en halua hätäillä näin ison päätöksen kanssa..
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ei muuten oo miehen kirjoittama juttu. Porvoosta päivää.
Olisin ihmetellyt kuinka voit tietää mutta asutkin porvoossa. lepo siis vaan. ja kyllä, on miehen kirjoittama juttu ja valitettavasti vielä täysin tosi. ihan mielenkiinnosta, miksi EI voisi olla miehen kirjoittama?
Pankaapa palstalaiset kynä miehenne suloiseen kätöseen ja katsokaa, kuinka selkeää, analyyttistä ja loogista tekstiä aiheesta parisuhde syntyy. En usko, että kovin moni kirjoittaisi kummoisestikaan. Toisekseen, tää on kyllä niin naisvaltainen palsta, että sikälikin miehen kirjoittelu tällä palstalla on harvemmassa puussa. Usein miehet vielä puivat asioita lähinnä pienessä päässään eivätkä pura asioitaan julkisilla palstoilla toisin kuin naiset. Eli olen kyllä näistä syistä, ja tekstistä muutoinkin välittyvän tunnelman vuoksi aika varma, että tämä ei ole miehen kirjoittamaa, vaan pelkkää roolipeliä kirjoittajan osalta.
niin minullakin on tapana purkaa itsekseni, mutta alunperin oli kysymys siitä, että mitä tehdä kun olin todisteet petturuuteen hankkinut väärin keinoin..ja ei ole enää semmoista kaveria jolle puhumalla purkaa (äkillinen poismeno viime marraskuussa..) syy miksi valitsin tämän palstan, ajattelin että olisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia saada järkeviä vastauksia, toisin kuten joku suomi24..ja mitä kynään tulee, ei se minullakaan kädessä pysy, mutta kyllä nyt asioista ja parisuhteesta jokainen osaa kirjottaa jos äo on suurempi kuin kengännumero, jopa miehet.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ei muuten oo miehen kirjoittama juttu. Porvoosta päivää.
Olisin ihmetellyt kuinka voit tietää mutta asutkin porvoossa. lepo siis vaan. ja kyllä, on miehen kirjoittama juttu ja valitettavasti vielä täysin tosi. ihan mielenkiinnosta, miksi EI voisi olla miehen kirjoittama?
Pankaapa palstalaiset kynä miehenne suloiseen kätöseen ja katsokaa, kuinka selkeää, analyyttistä ja loogista tekstiä aiheesta parisuhde syntyy. En usko, että kovin moni kirjoittaisi kummoisestikaan. Toisekseen, tää on kyllä niin naisvaltainen palsta, että sikälikin miehen kirjoittelu tällä palstalla on harvemmassa puussa. Usein miehet vielä puivat asioita lähinnä pienessä päässään eivätkä pura asioitaan julkisilla palstoilla toisin kuin naiset. Eli olen kyllä näistä syistä, ja tekstistä muutoinkin välittyvän tunnelman vuoksi aika varma, että tämä ei ole miehen kirjoittamaa, vaan pelkkää roolipeliä kirjoittajan osalta.
niin minullakin on tapana purkaa itsekseni, mutta alunperin oli kysymys siitä, että mitä tehdä kun olin todisteet petturuuteen hankkinut väärin keinoin..ja ei ole enää semmoista kaveria jolle puhumalla purkaa (äkillinen poismeno viime marraskuussa..) syy miksi valitsin tämän palstan, ajattelin että olisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia saada järkeviä vastauksia, toisin kuten joku suomi24..ja mitä kynään tulee, ei se minullakaan kädessä pysy, mutta kyllä nyt asioista ja parisuhteesta jokainen osaa kirjottaa jos äo on suurempi kuin kengännumero, jopa miehet.
Täysi peesi! Tällä palstalla liian usein miehet yleistetään tyhmiksi, tunteettomiksi jne. En tajua mitä teette sellaisten miesten kanssa? Kokeilkaapa tosiaan laittaa se kynä miehenne käteen, voitte yllättyä kuinka fiksuja ja ajattelevaisia miehet ovat! Minä en ylläty!

ap:lle paljon voimia. Onhan sun nyt kyllä lähdettävä tosta tilanteesta.
 
Debra harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Mites se reagoi, kun sanoit tietäväsi? Säikähtikö, suuttuiko kun olit nuuskinut (niinkuin epäilit), tuliko mitään selittelyitä?
No ei tuo oikeestaan mitenkään reagoinut, hiljaseks veti. Jotain mutisi, että millä oikeudella menet lukemaan. Sanoin etten millään, ja se on ainoa asia mistä olet vihainen, mutta varmasti tekisin sen uudestaan ja olen tyytyväinen, että sen tein..ei tullut oikein selityksiä..jotain siitä, että suhde junnaa paikallaan ja muuta tavallista..ei semmosta mikä oikeasti ois selittäny..
Ei hän kovin valmis pitkään parisuhteeseen ollutkaan, jos niin äkkiä pitkästyy "paikallaan junnaamiseen", että täytyy hakea jännitystä. Varsinkin avioliitto ja perhe-elämä voi olla välillä vuositolkulla tasaista tallaamista ja paikallaan oloa, että ei siihen pysty, jos on tarpeen vielä hurvitella. Taitaa olla niin, että hänen aikansa ei ole vielä ollut vakiintua.
 
Dr.Phil
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Harmittaa vaan, olemme olleet yhdessä jo kuusi vuotta...heittää kaikki hukkaan..
Eipä tuossa kuullostais olevan mitään hukkaan heitettävää. Elämä on liian lyhyt jäädä haikailemaan mennyttä! Jätä se ja löydä itsellesi uusi onni!!

 
Dr.Phil
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Miten mä tästä kertoisin? Ois ihan kiva keskustella asiasta ihan sovussa, mutta jos sanon miten sain tietää niin vetää kilarit..
Ai SE vetää kilarit? Haluutko sä oikeesti sen kanssa keskustella? Etkö sä oo vihanen?

Mä luulen, että sä pärjäät kyllä ilman sitä, vaikka oletkin tottunut siihen, että pidät siitä huolta. :hug:
Tai mitäs jos vaan teidän asumistilanteenne antaa myöten, jätät kokonaan kertomatta. Joku kaunis päivä vaan keräät tavaras ja katoat. Mun mielestä se olis ihan oikein tollaselle sialle, joka olis valmis salaamaan kumppaniltaan vieläpä mahdollisesti tulevan lapsen oikean isyyden. Ihan kuin itse pettäminen ei olisi jo tarpeeksi.
 
Dr.Phil
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
niin minullakin on tapana purkaa itsekseni, mutta alunperin oli kysymys siitä, että mitä tehdä kun olin todisteet petturuuteen hankkinut väärin keinoin..ja ei ole enää semmoista kaveria jolle puhumalla purkaa (äkillinen poismeno viime marraskuussa..) syy miksi valitsin tämän palstan, ajattelin että olisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia saada järkeviä vastauksia, toisin kuten joku suomi24..ja mitä kynään tulee, ei se minullakaan kädessä pysy, mutta kyllä nyt asioista ja parisuhteesta jokainen osaa kirjottaa jos äo on suurempi kuin kengännumero, jopa miehet.
Aivan, miehet kyllä OSAAVAT kirjoittaa parisuhteesta, mutta naisen kanssa käytävä keskustelu on lähes mahdotonta ;) Tämä johtuu siitä, että miehet ajattelevat pääasiassa järjellä, kun taas naiset tunteilla. Se on sama kuin lämmin ja kylmä ilma kohtaisivat toisensa: ukonilma :D
 
Dr. Phil
Aivan, miehet kyllä OSAAVAT kirjoittaa parisuhteesta, mutta naisen kanssa käytävä keskustelu on lähes mahdotonta Tämä johtuu siitä, että miehet ajattelevat pääasiassa järjellä, kun taas naiset tunteilla. Se on sama kuin lämmin ja kylmä ilma kohtaisivat toisensa: ukonilma

 
miä vaan
Sen neuvon haluan antaa, että jos emäntäs on paksuna tai myöhemmin huomaa olevansa ja tämä soppa johtaa isyys+elatus-juttuihin jne jne niin dokumentoi kaikki minkä pystyt. Copypasteta ne keskustelut sieltä koneelta ja laita talteen samoin kuin kaikki muukin mikä paljastaa lähtötilanteen ja emäntäs petollisuuden. Sellaiset paperit voi olla tosi arvokkaita myöhemmin.
 
Jep
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Pankaapa palstalaiset kynä miehenne suloiseen kätöseen ja katsokaa, kuinka selkeää, analyyttistä ja loogista tekstiä aiheesta parisuhde syntyy. En usko, että kovin moni kirjoittaisi kummoisestikaan.
Ikävää että sun miehes on kirjoitustaidoton, urpo joka ei osaa ilmaista tunteitaan. Tiedoksesi, kaikkien muiden miehet eivät ole sellaisia. Eikös ne aikamme suuret kirjailijat ole miehiä?

Alottajalle voimia, lemppaa se pihalle ennen kun annat sen satuttaa ittees enemmän.
 
hukassa
nyt nainen on sit raskaana..ja en tiedä onko mun, on sekin mahdollisuus..huoh :( en tiedä mitä tekisin..miten voin ruveta isäksi jos en tiedä onko mun..nainen ilmeisesti haluaa pitää lapsen ja minä en painosta häntä mihinkään..jos päättää pitää niin miten tästä eteenpäin :(
 

Yhteistyössä