Tämmönen tapaus..

  • Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti
hukassa
En tiedä miksi tämän kirjoitin, ehkä saadakseni tukea tai kommentteja..Sain siis naiseni kiinni pettämisestä. Aloin jo jokin aika sitten epäillä, nämä perinteiset merkit: vietti paljon aikaa tietokoneella (pikaviestiohjelmat yms yms.), tekstiviestejä tuli paljon, jopa ympäri vuorokauden..Tiesen kenen kanssa hän viesteilee ja juttelee, ovat hänen kavereitaan eikä siinä mielestäni mitään vikaa ole..Jossain vaiheessa kuitenkin alkoi tuntumaan siltä, että yhteydenpito "kavereihin" oli oudon tiuhaa (kymmeniä viestejä päivässä)..En voinut/tehnyt tilanteelle mitään, koska miehet olivat hänen kavereitaan, joita naisellani on tietysti oikeus tavata ja pitää heihin yhteyttä..Tämä oli myös hänen perustelunsa tapaamisiin ja yhteydenpitoon..ajattelin, että ei siinä mitään, tunnen itse myös nämä miehet, mutta he ovat minulle vain "tuttuja" joiden kanssa tulen kyllä toimeen..

Naiseni on pettänyt minua kerran aikaisemmin, josta pääsimme kuitenkin yli. Annoin anteeksi ja mielestäni tilanne korjautui. Nyt kuitenkin epäilyt heräsivät uudestaan. Yritin kysyä suoraa tilanteesta, jolloin sain vastaukseksi raivonpuuskia; "mitä sää höpötät, en todellakaa tekis mitään tuollaista" jne jne..Tämä ei kuitenkaan vakuuttanut..Yksi päivä tarkastin hänen pikaviestiohjelman keskusteluhistorian (tiedän, laitonta, sikamaista, halpamaista) Mutta mielestäni turha jeesustella, mielestäni olin oikeutettu tähän. En todellakaan olisi tehnyt tätä jos epäilyt eivät olisi vahvoja ja yhteinen historia mikä se on..Sieltä sitten selvisi, että hän oli käynyt yhden kaverin kanssa sängyssä ja toiselle oli jo ehdotellut..kortsua ei ollut käytetty ja oli kaikkea todella masentavaa keskustelua: "jos tulee lapsi ni en kerro miehelle ettei oo sen, saa osallistua kuluihin" "olisitpa mun vieressä" "mulla taitaa olla tunteita sua kohtaan" jne jne...Järkytys oli sen moinen etten ole edes vielä naiselle sanonut tietäväni ja muutenkin ihan hukassa että mitä nyt..tämmöinen juttu..saa kommentoida vapaasti..
 
Pikku Prinsessa
No huh huh...olen pahoillani..Todella lapsellista,anteex vaan.Anna mennä,jätä yms.Törkeää hyväkskäyttöä,sairasta ja kaikkea siltäväliltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sulle on takuuvarmasti parempi!!!Tai normi tyttö...
 
Rukoilijasirkka
:( No, mä en koskaan ole ymmärtänyt, että viestittelyt kavereiden kanssa ois jotenkin salaisia, ellei nyt oo joku semmonen asia, mut mulla ainakaan ei koskaan mitään salattavaa ole, varsinkin jos jonkun miespuolisen kanssa viestittelen. Aika ikävää, että et voi yhtään luottaa naiseesi. :( Jos mä oisin sä, niin en mä jaksais tommosta meininkiä.

Vai ei kai se ole muka niin mahtava tyypi, että sulle on se ja sama mitä se sun seläntakana tekkee? :(
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja nelli82:
herra isä!!!!mä luulin et mun ex on sika mut löytyy niitä muiltakin!koska meinaat kertoa?
no en tiedä..en tiedä edes mitä tohon voi sanoa..
No kerrot vain että tiedät kaiken ja et aio elättää toisen lasta ja muija voi pakata samantien kamat ja lähteä.
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:( No, mä en koskaan ole ymmärtänyt, että viestittelyt kavereiden kanssa ois jotenkin salaisia, ellei nyt oo joku semmonen asia, mut mulla ainakaan ei koskaan mitään salattavaa ole, varsinkin jos jonkun miespuolisen kanssa viestittelen. Aika ikävää, että et voi yhtään luottaa naiseesi. :( Jos mä oisin sä, niin en mä jaksais tommosta meininkiä.

Vai ei kai se ole muka niin mahtava tyypi, että sulle on se ja sama mitä se sun seläntakana tekkee? :(
No ei se minun mielestänikään salaista tarvi olla, mutta olen aikaisemmin antanut hänen pitää yhteyttä omiin kavereihinsa miten haluaa. En halua "kahlita", valvoa tai niin pois päin..toisin sanoen olen luottanut..

Ja tuossa mainitut asiat olivat vain osa totuutta..on sellaisia mistä ei viitsisi edes kertoa :( rupee vaan enemmän vituttamaan..
 
Kohtalo
Anna tuommoisen ihmisen?mennä!Ei ole ansainnut sua :) sanot vaan että:kirätys kunniaan mutta rajansa kaikella....tavarat kiertoon,ei kuitenkaan kaikkea..."Hyi helv...ilman suojaa?!Pelasta ittes kun voit....Voimia sulle!Olisipa sunlaisia enemmän?!
 
halpaa
Ulos vaan koko nainen, ihmeellisen typerää myös häneltä jättää viestejä koneelle jossa puhuu noita asioita, luulisi olevan varovaisempi..mutta onhan täältä luettu miestenkin niin tekevän.
 
nekku
voii.. mulle tuli oikeasti paha mieli sun puolesta. Kamalaa mitä kaikkea ihmiset voikaan tehdä "rakastamilleen"... Aina yhtä järkyttävää.

Älä kato sitä naista enää yhtään!! Se ei näköjään muutu. 1. kerta voi olla vahinko ja sen voi (ehkä?) antaa anteeksi, mutta 2. kerta on jo suunniteltua ja sitä ei pitäisi enää hyväksyä.
 
Kohtalo
Alkuperäinen kirjoittaja Kohtalo:
Anna tuommoisen ihmisen?mennä!Ei ole ansainnut sua :) sanot vaan että:kirätys kunniaan mutta rajansa kaikella....tavarat kiertoon,ei kuitenkaan kaikkea..."Hyi helv...ilman suojaa?!Pelasta ittes kun voit....Voimia sulle!Olisipa sunlaisia enemmän?!
...kierrätys...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:( No, mä en koskaan ole ymmärtänyt, että viestittelyt kavereiden kanssa ois jotenkin salaisia, ellei nyt oo joku semmonen asia, mut mulla ainakaan ei koskaan mitään salattavaa ole, varsinkin jos jonkun miespuolisen kanssa viestittelen. Aika ikävää, että et voi yhtään luottaa naiseesi. :( Jos mä oisin sä, niin en mä jaksais tommosta meininkiä.

Vai ei kai se ole muka niin mahtava tyypi, että sulle on se ja sama mitä se sun seläntakana tekkee? :(
No ei se minun mielestänikään salaista tarvi olla, mutta olen aikaisemmin antanut hänen pitää yhteyttä omiin kavereihinsa miten haluaa. En halua "kahlita", valvoa tai niin pois päin..toisin sanoen olen luottanut..

Ja tuossa mainitut asiat olivat vain osa totuutta..on sellaisia mistä ei viitsisi edes kertoa :( rupee vaan enemmän vituttamaan..

Eihän toiseen kannata luottaa, jos se on epäluotettava.
:whistle:
 
en minäkään lue nykyiseni viestejä,enkä et haluais salaa munkaan viestejä luettais,mut jos epäilisin pettämistä niin lukisin kaikki mahdolliset ja mahdottomat!eipä mulla ole mitään salattavaakaan et voisin kyl pyydettäessä näyttää.mul on kans toi et toiseen pitää voida luottaa...
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja nelli82:
en minäkään lue nykyiseni viestejä,enkä et haluais salaa munkaan viestejä luettais,mut jos epäilisin pettämistä niin lukisin kaikki mahdolliset ja mahdottomat!eipä mulla ole mitään salattavaakaan et voisin kyl pyydettäessä näyttää.mul on kans toi et toiseen pitää voida luottaa...
Juurikin näin, ja nainen lukee minun viestini..tiedän sen..joskus kysynytkin, että saako katsoa, sanon että saat. jos minä kysyn niin ei..

Harmittaa vaan, olemme olleet yhdessä jo kuusi vuotta...heittää kaikki hukkaan..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja nelli82:
en minäkään lue nykyiseni viestejä,enkä et haluais salaa munkaan viestejä luettais,mut jos epäilisin pettämistä niin lukisin kaikki mahdolliset ja mahdottomat!eipä mulla ole mitään salattavaakaan et voisin kyl pyydettäessä näyttää.mul on kans toi et toiseen pitää voida luottaa...
Juurikin näin, ja nainen lukee minun viestini..tiedän sen..joskus kysynytkin, että saako katsoa, sanon että saat. jos minä kysyn niin ei..

Harmittaa vaan, olemme olleet yhdessä jo kuusi vuotta...heittää kaikki hukkaan..
Aattele 6 vuotta oot luottanut ihmiseen joka vaan käyttää sitä hyväkseen. :$
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja nelli82:
en minäkään lue nykyiseni viestejä,enkä et haluais salaa munkaan viestejä luettais,mut jos epäilisin pettämistä niin lukisin kaikki mahdolliset ja mahdottomat!eipä mulla ole mitään salattavaakaan et voisin kyl pyydettäessä näyttää.mul on kans toi et toiseen pitää voida luottaa...
Juurikin näin, ja nainen lukee minun viestini..tiedän sen..joskus kysynytkin, että saako katsoa, sanon että saat. jos minä kysyn niin ei..

Harmittaa vaan, olemme olleet yhdessä jo kuusi vuotta...heittää kaikki hukkaan..
Aattele 6 vuotta oot luottanut ihmiseen joka vaan käyttää sitä hyväkseen. :$
Niinpä..eniten tässä satuttivat juuri ne kommentit, että on tunteita toiseen ja ei jätä minua koska on helppo olla minun kanssa. no kai nyt on kun minä olen yleensä se joka tässä suhteessa on joustanut...KAIKEN suhteen..maksan auton jne jne..
 
hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
JÄTÄ SE SIKA! |O

tai ainakin laitat sen seinäävasten ja vaadit rehellisyyttä! se on sulle vähän muutakin ku selityksen velkaa mutta siitä on hyvä lähteä.
Sen tein jo reilu vuosi sitten kun edellisen kerran kävi näin..uskomatonta miten naiseni on osannut valehdella niin hyvin päin naamaa..en häntä olisi puheistaan epäillyt mitenkään..sanoo rakastavansa ja haluavansa lapsia minun kanssani..varsinkin viime aikoina melkein pakottanut olemaan käyttämättä kondomia..tulee vaan mieleen ajatus että onko tämä vain sen takia että voisi sanoa että mahdollinen lapsi olisi minun, vaikka voihan se ollakkin..ei vaan paljon lapsia kiinnosta juuri nyt miettiä :(
 

Yhteistyössä