tämä ei voi ola normaalin ihmisen touhua ?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Juuh
Mun kälyni tekee tuota. Ja usein. Koiraa kun ei voi jättää yksin kotiin, on kuulema eläinrääkkäystä sellainen. Siispä koira kulkee mukana jokapaikkaan, kuljetusboksissa. Ja siellä saa ollakin kun rouva shoppailee tai käy töissä tms.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
:eek: :eek: Melkein vois tehdä ilmoituksen eläinrääkkäyksestä.. :eek: |O
Meneppäs itse istuun kuudeksi tunniksi autoon talvitakki päällä, ei ikkunoita auki, saati tuuletusta päälle.. Olisko kiva?
Ikkunat oli kyllä sellasella hieman raollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Mun kälyni tekee tuota. Ja usein. Koiraa kun ei voi jättää yksin kotiin, on kuulema eläinrääkkäystä sellainen. Siispä koira kulkee mukana jokapaikkaan, kuljetusboksissa. Ja siellä saa ollakin kun rouva shoppailee tai käy töissä tms.
No justjoo, eläimenpitokielto tommoiselle idiootille pitäisi antaa.

Koirat (rodusta riippumatta) pystyvät jopa olemaan vuorokaudenkin yksinään, kunhan vettä ja kuivamuonaa on. Tosin itse en ikinä koiraa jättäisi yli 16-tunniksi yksin. Kokeilkaapa itse pidätellä vessassa käyntiä 16-tuntia.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
:eek: :eek: Melkein vois tehdä ilmoituksen eläinrääkkäyksestä.. :eek: |O
Meneppäs itse istuun kuudeksi tunniksi autoon talvitakki päällä, ei ikkunoita auki, saati tuuletusta päälle.. Olisko kiva?
Ikkunat oli kyllä sellasella hieman raollaan.
Kuitenki, ei se ilma kierrä samalla tavalla ajaessa, kuin silloin kun auto on parkissa.

Mun mieskin kävi äsken kastelemassa mun pikkuveljen kaverin kasvit (kun se asuu tossa ihan vieressä) ja pojat läks viroon muutamaks päiväks. Mies sitten meni kastelee ne rehut ja yllätty kun siellä oli koira. Eipä muistaneet sitten mainita siitä koirasta mitään. Mies sitten katteli et vesi- ja ruokakuppi tyhjinä. Laitto sit vettä ja etti muonaa. Heti pojat avaa puhelimensa, nii saavat selittää. Tekis mieli hakee se meille, mutta ei yhtään tiietä millanen tapaus tää koira on. Jos omistajan nyt tavottas, tai muuten se haetaan.

Yhteistyössä