Tälle palstalle tulee käymään samalla tavalla kuin vauvan onlinelle.

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
alkup.
[QUOTE="eräs";21883785]totta turiset. Mutta asias on hyväkin puoli ;) alkaa mammat oleen läsnä lapsilleen, kun palstailu jää unohduksiin![/QUOTE]

Tai sitten etsivät uuden palstan. Itse siirryin silloin vauvan onlinelta tänne...
 
Hitsi tulin tänne Vauvan aihe vapaalta kun se uudistettiin päin peppua. Mitä nyt on käynyt tälle, uudistus joka ei mun mielestä toimi. Oliskohan jotain muuta aktiivista ja mukavaa lapsiaiheista keskustelupalstaa. No ei taida olla kuin tämä ja AV. Harmi. :kieh:
 
"vieras"
Minäkin olen käynyt vauvalla ja iloinnut kaksplussan sivustosta että kerrankin on löytynyt ihananvärinen perussivusto jossa porukkakin tuntuu viihtyvän, mutta nyt tää on yhtä synkkä kuin muutkin, vaikka täs onkin nyt ties mitkä hienoudet...
 
Täytyy myöntää että mun hermot eivät kestä tän hitautta. Sivu päivittyy ja ketju tulee esille kuin ennen muinoin hitailla modeemeilla.

Mä luulen palaavani selailemaan jos tämä joskus nopeutuu. Ehkä hyvä vaan, tuleepa muutosta elämään.

*lähtee selailemaan muita sivuja*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21883924:
No jaa, kyllä väki tottuu tähän pikkuhiljaa. Ainahan uudistukset karkottavat kävijöitä, minusta tämä on aika kiva vaikkakin nyt hidastelee paljon.:snotty:
Niin, kyllähän tämä nopeutuu tästä, eikös niin? *peukku ylös*
(Huomaattekos, modeillakin lukee nyt nikin alla Moderator :D)
 
Joo o
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21883962:
Niin, kyllähän tämä nopeutuu tästä, eikös niin? *peukku ylös*
(Huomaattekos, modeillakin lukee nyt nikin alla Moderator :D)
Haha.. Eipä taida ihan lähiaikoina olla tulossa sitä päivää kun tämä nopeutuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21883962:
Niin, kyllähän tämä nopeutuu tästä, eikös niin? *peukku ylös*
(Huomaattekos, modeillakin lukee nyt nikin alla Moderator :D)
Mä olen varmaan sokea, mutta en nää Jätkän nikin alla mitään mainintaa modesta, enkä kyllä Jätkän profiilissakaan...
 
"Onnelmatapaus"
Hitsi tulin tänne Vauvan aihe vapaalta kun se uudistettiin päin peppua. Mitä nyt on käynyt tälle, uudistus joka ei mun mielestä toimi. Oliskohan jotain muuta aktiivista ja mukavaa lapsiaiheista keskustelupalstaa. No ei taida olla kuin tämä ja AV. Harmi. :kieh:
Mulla kävi ihan samoin. Olin aktiivinen vauvalla ja sitten tuli se kamala uudistus. Ja tämän palstan uudistuksen vuoksi (tai ansiosta) palstailu on vähentynyt huimasti. Mutta se on oikeastaan ihan hyvä asia :D Minä myös aiemmin palstailin paljon kännykällä, mutta se on jäänyt ihan kokonaan, sillä tämä palsta toimiin nyt to-del-la hitaasti kännyllä. Lataa kauan ja sivu saattaa yhtäkkiä lähtä liikkumaan tai jämähtää kiinni. Eikä muuten ole puhelimessa vika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21883924:
No jaa, kyllä väki tottuu tähän pikkuhiljaa. Ainahan uudistukset karkottavat kävijöitä, minusta tämä on aika kiva vaikkakin nyt hidastelee paljon.:snotty:
vieläköhän olet samaa mieltä?
vai toivoitko kävijöitten vähenemistä?
 

Yhteistyössä