Tälle palstalle tulee käymään samalla tavalla kuin vauvan onlinelle.

• Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
"kkkk"
Ei tämä ole kyllä yhtä hyvä. Sitten jännä juttu näissä uudistuksissa on se, että jos ne joskus tehdään ja ne osoittautuu susiksi eikä kukaan tykkää, niin niitä ei kuitenkaan takaisin muuteta, vaan odotetaan, että tyypit sopeutuu. Tai vaihtaa paikkaa...

"mie"
[QUOTE="kkkk";21961573]Ei tämä ole kyllä yhtä hyvä. Sitten jännä juttu näissä uudistuksissa on se, että jos ne joskus tehdään ja ne osoittautuu susiksi eikä kukaan tykkää, niin niitä ei kuitenkaan takaisin muuteta, vaan odotetaan, että tyypit sopeutuu. Tai vaihtaa paikkaa...[/QUOTE]

Oon täällä palstaillu jo niin monta vuotta, et pari uudistusta on koettu ja tää uusin niistä on isolta osalta huono. Noista aikaisemmista ei ollu mitään huonoa sanottavaa, tästä on!

Jaahas
[QUOTE="vieras";21883846]Minäkin olen käynyt vauvalla ja iloinnut kaksplussan sivustosta että kerrankin on löytynyt ihananvärinen perussivusto jossa porukkakin tuntuu viihtyvän, mutta nyt tää on yhtä synkkä kuin muutkin, vaikka täs onkin nyt ties mitkä hienoudet...[/QUOTE]

Olen kyllä kuullut, että ämmät valkkaavat autoja pelkän värin perusteella, mutta keskustelufoorumi?? Ookkei...

Alkuperäinen kirjoittaja Huuli pyöreänä;21961651:
Öö, et jaksa perehtyä, et siis ilmeisesti tarvitse? Johtopäätöksesi: Et sitten palstaile lainkaan??
En minäkään jaksa perehtyä kaikkiin uusiin toimintoihin, koska ne eivät yksinkertaisesti kiinnosta! Täysin turhia toimintoja kun pikaisesti on vilkaissut.

ihmettelen
En minäkään jaksa perehtyä kaikkiin uusiin toimintoihin, koska ne eivät yksinkertaisesti kiinnosta! Täysin turhia toimintoja kun pikaisesti on vilkaissut.
Mitäs niistä silti valittamaan? Ei ne vaikeuta normaalia keskustelua mitenkään. Vaikka harvoin sitä täällä oli vanhallakaan softalla. Ja ei kai käyttämättömien ominaisuuksien takia tarvitse koko palstailua vähentää/lopettaa? Muutosvastarinta tuntuu olevan melkoinen, vaikka elämässä muutos kuitenkin on ainoa pysyvä olotila.

Yhteistyössä