---
Liikaa muutosta, porukka häipyy. Addiktoituneimmat vakkarit jää ja viestejä tulee vuorokauden sisällä ehkä 1 sivu...
Blaah!
Blaah!
Niin, kyllähän tämä nopeutuu tästä, eikös niin? *peukku ylös*Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21883924:No jaa, kyllä väki tottuu tähän pikkuhiljaa. Ainahan uudistukset karkottavat kävijöitä, minusta tämä on aika kiva vaikkakin nyt hidastelee paljon.:snotty:
Haha.. Eipä taida ihan lähiaikoina olla tulossa sitä päivää kun tämä nopeutuu..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21883962:Niin, kyllähän tämä nopeutuu tästä, eikös niin? *peukku ylös*
(Huomaattekos, modeillakin lukee nyt nikin alla Moderator )
Mä olen varmaan sokea, mutta en nää Jätkän nikin alla mitään mainintaa modesta, enkä kyllä Jätkän profiilissakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21883962:Niin, kyllähän tämä nopeutuu tästä, eikös niin? *peukku ylös*
(Huomaattekos, modeillakin lukee nyt nikin alla Moderator )
Sitte mieki oon sokkeeMä olen varmaan sokea, mutta en nää Jätkän nikin alla mitään mainintaa modesta, enkä kyllä Jätkän profiilissakaan...
se on varmaan muokattu sieltä pois.Mä olen varmaan sokea, mutta en nää Jätkän nikin alla mitään mainintaa modesta, enkä kyllä Jätkän profiilissakaan...
Mulla kävi ihan samoin. Olin aktiivinen vauvalla ja sitten tuli se kamala uudistus. Ja tämän palstan uudistuksen vuoksi (tai ansiosta) palstailu on vähentynyt huimasti. Mutta se on oikeastaan ihan hyvä asia Minä myös aiemmin palstailin paljon kännykällä, mutta se on jäänyt ihan kokonaan, sillä tämä palsta toimiin nyt to-del-la hitaasti kännyllä. Lataa kauan ja sivu saattaa yhtäkkiä lähtä liikkumaan tai jämähtää kiinni. Eikä muuten ole puhelimessa vika.Hitsi tulin tänne Vauvan aihe vapaalta kun se uudistettiin päin peppua. Mitä nyt on käynyt tälle, uudistus joka ei mun mielestä toimi. Oliskohan jotain muuta aktiivista ja mukavaa lapsiaiheista keskustelupalstaa. No ei taida olla kuin tämä ja AV. Harmi. :kieh:
enkä totu prkleAlkuperäinen kirjoittaja jätkä;21883924:no jaa, kyllä väki tottuu tähän pikkuhiljaa. Ainahan uudistukset karkottavat kävijöitä, minusta tämä on aika kiva vaikkakin nyt hidastelee paljon.:snotty:
no ei ole edes pakko tottua. ei tàà ole niin vakavaa, vai onko siis kuitenkin?enkä totu prkle
Modeilla luki nikin alla moderator yhdessä vaiheessa tän uudistuksen jälkeen. Ei näy enää.Mä olen varmaan sokea, mutta en nää Jätkän nikin alla mitään mainintaa modesta, enkä kyllä Jätkän profiilissakaan...
vieläköhän olet samaa mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21883924:No jaa, kyllä väki tottuu tähän pikkuhiljaa. Ainahan uudistukset karkottavat kävijöitä, minusta tämä on aika kiva vaikkakin nyt hidastelee paljon.:snotty: