Tälläistä toimintaa Rovaniemellä päiväkodissa!

"eve"
[QUOTE="vieras";23696076]Niin, aattele, nekin on vaan ihmisiä. Hyvä ettet sä saanut suutas auki mutta kameran viittit hakee kaapista.[/QUOTE]

Ihmisiä joo mutta ne on töissä siellä. Ja niiden tehtävä on ulkona vahtia niitä lapsia.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23696076]Niin, aattele, nekin on vaan ihmisiä. Hyvä ettet sä saanut suutas auki mutta kameran viittit hakee kaapista.[/QUOTE]

Tällä logiikalla me voidaan kaikki jättää töissä työt tekemättä "Mä olen vain ihminen" :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="eve";23696088]Ihmisiä joo mutta ne on töissä siellä. Ja niiden tehtävä on ulkona vahtia niitä lapsia.[/QUOTE]

Meinaatko että itsellesi ei ikinä voi käydä noin? Huomio kiinnittyy muualle ja lapsi tekee sillä välin jotain typerää? Niin? Sit kannattanee hankkia joku robotti lapsenvahdiksi.
 
---
[QUOTE="vieras";23696109]Meinaatko että itsellesi ei ikinä voi käydä noin? Huomio kiinnittyy muualle ja lapsi tekee sillä välin jotain typerää? Niin? Sit kannattanee hankkia joku robotti lapsenvahdiksi.[/QUOTE]

Mä luulen, että monessa paikassa tuo tilanne on enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
 
[QUOTE="vieras";23696109]Meinaatko että itsellesi ei ikinä voi käydä noin? Huomio kiinnittyy muualle ja lapsi tekee sillä välin jotain typerää? Niin? Sit kannattanee hankkia joku robotti lapsenvahdiksi.[/QUOTE]

No miksei ne mennyt edes auttaa sitä lasta alas sieltä vaan jatkoivat juoruamista? Vai oliko niiden luontainen tarve juoruamiseen niin kova, etteivät pystyneet siitä irtautumaan?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23696109]Meinaatko että itsellesi ei ikinä voi käydä noin? Huomio kiinnittyy muualle ja lapsi tekee sillä välin jotain typerää? Niin? Sit kannattanee hankkia joku robotti lapsenvahdiksi.[/QUOTE]

Mun mielestä siinä on valtava vastuu, kun vahtii _muiden_ lapsia. Mulla oli pojan 8- vuotiaita kavereita tallilla mukana, ja vahdin noinkin isojen lapsien menemistä tosi tarkkaan, ettei pääse käymään mitään vahinkoa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23696358]Tiedättekö että noilla vanhemmilla lapsilla on lupa kiipeillä tuolla katolla. Ei tuossa mitään ihmeellistä tapahtunut. Joka päivä ne siellä kiipeilee.[/QUOTE]

Tiedätkö tuon varmasti? Katsoin itsekkin, että ihan kuin tuossa mökin seinässä olisi tikkaat, siis olisiko se tarkoitettukin kiipelilytelineeksi. Meillä nimittäin oli lapsena päiväkodin pihassa sellainen ja juurikin Rovaniemellä.
 

Yhteistyössä