Onko sun kuopus terveydenhuollon ammattilainen vai kuin sai jo rokotteen?Alkuperäinen kirjoittaja sef:Otan, viikkoja nyt 20 ja kuopuskin on jo rokotettu.
En minä ainakaan itse ole sen tärkeämpi. Mutta kyllä vauvakin siinä menehtyy, jos äitikin kuolee tautiin. Munkin mielestä tuo oli törkeä kysymys tuo lisäkysymyksesi.Alkuperäinen kirjoittaja piikki:No minua todellakin arveluttaa mm. elohopean vaikutuksen sisällä kasvavaan lapseeni ja halusin vain tietää, millä perusteella itse olette olette tärkeämpiä kuin tuleva lapsenne. Ei muuta.Alkuperäinen kirjoittaja oho:Itse raskaana ja tulet tänne kirjoittelemaan tuollasita. Varsinkin lause "vai onko teille ihan sama" on törkeä. Olisit sen voinut jättää kirjoittamatta.Alkuperäinen kirjoittaja piikki:Olen itsekin raskaana, joten taisin sitten loukata itseänikinAlkuperäinen kirjoittaja raskaana:törkeä kysymys.. tosi loukkaava.Alkuperäinen kirjoittaja piikki:Itse olen kahden vaiheilla rokotuksen kanssa. Olisin vain kysynyt teiltä, jotka aiotte rokotuksen ottaa, että eikö teitä pelota rokotuksen vaikutukset kehittymässä olevaan sikiöön? Vai onko teille ihan sama?
voi kun tietäisit kuinka vaikea päätös tämä on ollut
riskeitä pienin täytyi valita. teki niin tai näin niin jonkinlaisen riskin otat kuitenkin. luuletko että äidille on helppoa ottaa riski niin että mahdollisesti vahingoittaa sisällään kasvavaa lastaan? luuletko etten minä tule itseäni syyttämään mahdollisista oppimisvaikeuksista tms joita lapselle saattaa muutenkin tulla? minulla on velvollisuuksia myös esikoistani kohtaan. ja tärkein velvollisuuteni on pysyä hengissä ja olla äitinä lapsilleni. eli ei, se ei todellakaan ole ihan sama. tämä on ollut vaikein päätös jonka olen elämässäni joutunut tekemään. ja tein sen koko perheeni parasta ajatellen