Täällä voi laskea päivän kalorit ja liikunnan vaikutuksen!

HEH
Tuo o vähän turhan suppea eikä oikein toimi, jos noudattaa karppiruokavalioa...

En saanu laitettua pähkinöitä eikä pysty erittelemään mitä kalkkunaa (vaihtoehto oli vain nahkoineen).

Liikunnasta puuttui pihanperkuu. :D Sekä tanssi.

Mutta jäin -2505 kaloria tälle päivälle miinukselle... ei pidä ihan paikkaansa. :saint:
 
Yritin eka ettiä tuolta karjalanpiirakkaa (tänään ku leivoin, niin tuli aika monta syötyä...), mut ku ei löytyny, niin aattelin, että yhistän jotenki vaikka sämpylän ja puuron, mut ku ei löytynyt puuroja!!! Tai sit mä vaan en nähny.

 
HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:14 Kuuskakskutonen kirjoitti:
Yritin eka ettiä tuolta karjalanpiirakkaa (tänään ku leivoin, niin tuli aika monta syötyä...), mut ku ei löytyny, niin aattelin, että yhistän jotenki vaikka sämpylän ja puuron, mut ku ei löytynyt puuroja!!! Tai sit mä vaan en nähny.

hajoita vielä lisää: riisi ja maito :D

Menee aika hankalaksi. Mustakin olisi ollut helpompi, jos vois laittaa peruna: 1 kpl eikä alkaa miettiä, paljon se on grammoissa... (no ei tullu punnittua :saint: )
 
jooh en varmaan osaa laittaa kaikkia.. mut sen verran söin tänään ja sain noin ..syönkö mä vaan niin vähän.. -801 kcal :LOL:

Niin tosiaan je se liinkunta.. kai sitä muutekin on kun noi..esim joku jumppa :whistle: tai sali harjoittelu.. <br><br>
 

Yhteistyössä