Täällä vaan uteliaat kyylää juttuja mutta eivät vaivaudu kommentoimaan mitään!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Otsikossapa se. En ymmärrä, miksei keskustelupalstalla vaivauduta sitten kommentoimaan juttuihin jotain, vai onko se vaan niin, että halutaan tirkistellä muiden elämää muttei haluta auttaa yhtään mitenkään.Kertoo paljon ihmisistä:itsekkäitä ja oma elämä hukassa!

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27911936]Otsikossapa se. En ymmärrä, miksei keskustelupalstalla vaivauduta sitten kommentoimaan juttuihin jotain, vai onko se vaan niin, että halutaan tirkistellä muiden elämää muttei haluta auttaa yhtään mitenkään.Kertoo paljon ihmisistä:itsekkäitä ja oma elämä hukassa![/QUOTE]

Just näin :flower: Tai sitten on vaan kommentoinu samasta aiheesta jo kymmeniä kertoja eikä jaksa näpytellä samaa kirjoitusta uudestaan (tänne kyllä pitäisi saada sellainen toiminto kuin käyttäjäkohtainen FAQ, josta voisi copypastettaa vanhan kommenttinsa uuteen ketjuun) . Tai sitten ei ole mitään kommentoitavaa.

• Tykkää
Reactions: Jätkä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27911956:
Just näin :flower: Tai sitten on vaan kommentoinu samasta aiheesta jo kymmeniä kertoja eikä jaksa näpytellä samaa kirjoitusta uudestaan (tänne kyllä pitäisi saada sellainen toiminto kuin käyttäjäkohtainen FAQ, josta voisi copypastettaa vanhan kommenttinsa uuteen ketjuun) . Tai sitten ei ole mitään kommentoitavaa.
Itse olen miettinyt Jyrki Lehtolan idean kehittelemistä eteenpäin; omat tyypillisimmät kommenttinsa voisi nimittäin ohjelmoida noihin funktionäppäimiin, niin ehtisi sitten niitä painelemalla kommentoida rajallisen ajan puitteissa useampaan avaukseen.

• Tykkää
Reactions: Jätkä ja Porho
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27911977:
Itse olen miettinyt Jyrki Lehtolan idean kehittelemistä eteenpäin; omat tyypillisimmät kommenttinsa voisi nimittäin ohjelmoida noihin funktionäppäimiin, niin ehtisi sitten niitä painelemalla kommentoida rajallisen ajan puitteissa useampaan avaukseen.
Loistava idea!!!!!!

Mä monesti avaan jonkun kiinnostavan jutun,mutta koen paremmaksi jättää kommentoinnin jos keskustelu on saanut käänteen toiseen suuntaan tai jos mulla ei ookkaan mitään hyvää sanottavaa.
Punnitsen onko se oman mielipiteen tuominen julki siinä kohti parasta.
Joskus tosin päästelen sitten sammakoita,mutta niin kai moni meistä..

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27912050:
Mä monesti avaan jonkun kiinnostavan jutun,mutta koen paremmaksi jättää kommentoinnin jos keskustelu on saanut käänteen toiseen suuntaan tai jos mulla ei ookkaan mitään hyvää sanottavaa.
Punnitsen onko se oman mielipiteen tuominen julki siinä kohti parasta.
Joskus tosin päästelen sitten sammakoita,mutta niin kai moni meistä..
Sama juttu.

Puhutko tuosta "vastattu 10, luettu 100" luvusta? Tuohan varmaan laskee lukukerroiksi kaikki ketjun avaamiset, eli periaatteessa aina kun itsekin jälkeenpäin palaat tähän ketjuun niin kasvatat "luettu"-lukua yhdellä.

"vieras"
Monesti en itsekään lue kuin aloitusviestin. Otsikoasta ei aina saa selvää, mitä viesti koskee. Jos en tiedä asiasta mitään, en viitsi kirjoittaa "en tiedä". En kommentoi silloinkaan, jos kyseessä on" en ymmärrä miksi ihmiset ei imetä/laihduta/meikkaa/urheile/mene töihin/opiskele" jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27911956:
Olis kätevää kyl.

"paina ctrl-shift-1: perseilijät ..."
"paina ctrl-shift-2: uliuliuli ..."
"paina ctrl-shift-3: taas tätä karvakeskustelua ..."
"paina ctrl-shift-4: taas toisten peräreiät kiinnostaa joitakin ..."
"paina ctrl-shift-5: ..."

jne.

Yhteistyössä