No mielestäni kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Onko siltikin epävakaa, jos on toimiva lääkitys? :xmas:
Mitä asiaa tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja tausta:Jotenkin on tullut sellainen kuva ja lienee ei kovinkaan väärä kuva.
Ok. No sitten olen epävakaa, vaikkei oireita ole pariin vuoteen ollut. Ilman lääkkeitä olisi aivan varmasti.Alkuperäinen kirjoittaja tausta:No mielestäni kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Onko siltikin epävakaa, jos on toimiva lääkitys? :xmas:
Yleistys? Sanoin, että sellaisen kuvan olen saanut.Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Aika paha yleistys..
Ootko millä alalla?Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Ok. No sitten olen epävakaa, vaikkei oireita ole pariin vuoteen ollut. Ilman lääkkeitä olisi aivan varmasti.Alkuperäinen kirjoittaja tausta:No mielestäni kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Onko siltikin epävakaa, jos on toimiva lääkitys? :xmas:
Älä mainosta liikaa, jos oot yksityinen pph.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Ok. No sitten olen epävakaa, vaikkei oireita ole pariin vuoteen ollut. Ilman lääkkeitä olisi aivan varmasti.Alkuperäinen kirjoittaja tausta:No mielestäni kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Onko siltikin epävakaa, jos on toimiva lääkitys? :xmas:
No eivät varmasti sano, tollaselle.Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Mä luulen, että kaikkialla on. Jopa sun turvallisessa tuttavapiirissä. Ne ei vaan sano sitä ääneen... :xmas:
Sut on vain hyvin vakautettuAlkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Ok. No sitten olen epävakaa, vaikkei oireita ole pariin vuoteen ollut. Ilman lääkkeitä olisi aivan varmasti.Alkuperäinen kirjoittaja tausta:No mielestäni kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Onko siltikin epävakaa, jos on toimiva lääkitys? :xmas:
No en ole. Tai siis tavallaan joo, paitsi että en hoida lapsia omassa kodissani. Asun Englannissa ja kyllä palkanmaksajani tietää taustani.Alkuperäinen kirjoittaja sirpa-leena:Älä mainosta liikaa, jos oot yksityinen pph.
Ei mitenkään uutta tällä palstalla. Kaikki lihavat on tyhmiä ja laiskoja, kauniit on vittumaisia jne. Täytyy vain kestää mustavalkoisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja kuulkaa:Täällä epävakaa, jolla on diagnoosi. Voisitteko lopettaa epävakaista puhumisen noin normaalikielessä, eli siis niin että se viittaa kaikkiin "sekopäihin"? Tämä on kamala sairaus mutta ei todellakaan niin yleinen että tästä pitäisi puhua oletuksena...
Kyllä. Jos sanot esimerkiksi, että "näin kauppareissulla itkevän lapsen," joku pyyhältää oitis raakkumaan sulle, että "vai on sinun mielestäsi kaikki lapset kaupassa huutavia kiukkupusseja!" Näin se vaan tällä palstalla menee.Alkuperäinen kirjoittaja tausta:Yleistys? Sanoin, että sellaisen kuvan olen saanut.Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Aika paha yleistys..