Täällä ei ole nykyään enää ketään

Mä olen täällä...ja kyllä moni muukin on :)

Mun mielestä kannattaa ennenmmin keskittyä niiden uusien aloitusten tekoon, kuin siihen valittamiseen. Joskin kyllähän se valituskin on uusi aloitus ;) :D
 
Mä en ole vielä kertaakaan valittanut tällä uudella palstalla yhtään mitään. Joten saan kai luvan valittaa kerran, kun moni muu tuntuu tekevän sitä jatkuvasti :kieh:
Toki, mutta mä sitä vaan ajoin takaa että joko sä olet osa ongelmaa, tai sitten osa ongelman ratkaisua :)

Jos sä teet itse aloituksia niin sitä kautta sä olet mukana ratkomassa sitä dilemmaa ettei täällä juttu etene :)
 
Mustakin tää on ihan kuollut palsta nykyisin.... Ja muutenkin tuntuu sellaiselle, että ei täällä kovin häävisti kannata paneutua mihinkään ketjuihin, kun ei niitä enää kovin helposti löydä myöhemmin....
 
Mustakin tää on ihan kuollut palsta nykyisin.... Ja muutenkin tuntuu sellaiselle, että ei täällä kovin häävisti kannata paneutua mihinkään ketjuihin, kun ei niitä enää kovin helposti löydä myöhemmin....
Tuo on kyllä kieltämättä harmi ettei niitä ketjuja löydy enää profiilista. Mutta koska jutut etenee täällä niin hitaasti, niin ne vanhat ketjut joihin on vastannut, löytyy viimeistään sivulta 4-5 ;) :D
 
"zxz"
[QUOTE="Mamma italiana";22114833]miksi kaikkien mielestà tàà palsta on kauheesti muuttunut. ihan sama homma kuin ennenkin. pikuuhiljaa kaikka palaavat[/QUOTE]

Veit sanat suustani.
 

Yhteistyössä