tää on jotain niin hirveetä:(

  • Viestiketjun aloittaja oksettaa:(
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Enemmän mies tässä syyllinen on kun nainen. Nainen on, jos siis tiesi että mies varattu ja vonkas miestä niin kauan että mies murtui. Mutta suuri syyllinen on mies koska murtuis, sillä hän tiesi tasan tarkkaan että oli varattu ja kuitenkin lankesi toisen naisen lumoihin tai jopa itse iski tämän naisen.

Molemmissa syy, mutta väkivalta ei ratkaise mitään. Koita rauhoittua ja ota oma aikasi kunnes miehen taas kohtaat.
 
"vieras"
Voimia ap! Tiedän tunteen, olo on kuin ois puulla päähän lyöty, onneksi mulla ei ollut lapsia sillon kun kyseinen juttu tapahtui, en oikeasti tiedä miten oisin lasten hoidosta selvinnyt koska lamaannuin aluksi täysin...Hirveetä aikaa oli, mutta vaikka tämä hölmöltä kuulostaakin nyt niin paistaa se aurinko risukasaankin!
 
"vaimo"
En tiedä mihin se mun aiempi viesti katosi mutta.. Olen elänyt jo vuosia saman miehen kanssa, ja luulin että hänellä ei ainakaan muut naiset kiinnosta..mutta väärässäpä taisin olla. Mun ajatusmaailma on muuuttunut sen verran miesten suhteen, että käsitykseni on sellainen että jokaista miestä kiiinnostaa muut naiset ja tykkäävtä heitä katella jne. Näin se vaan taitaa olla. ja Jotkut (heitä on paljon) pelaavat ap:n kertoman kaltaista kaksoiselämää tuosta vaan tuntematta mitään tunnon tuskia omaa naistaan kohtaan. Sehän ei ketään satuta tai haittaa mitään, kun ei se oma pyykinpesijä/lastenhoitaja vaimokoe tiiä touhuista mitään.

Nyt sataa puolustuspuheita tähän ja paljon... mutta oottakaas vaan, tulette ennemmin tai myöhemmin huomaamaan jotain :)
 
...
Mitä ihmettä te sitä toista naista alatte haukkumaan??? Ihmeen katkeria naisia täällä näköjään roikkuu. Eihän se nainen ole mitään aloittajalle velkaa, ko. nainen ei luultavasti edes tiedä, että miehellä on toinen nainen.

Ainoa joka tuossa on toiselle väärin tehnyt, on aloittajan mies. En ole ikinä itse pettänyt, eikä ole mieskään jäänyt kiinni, mutta jos joskus jää, niin toivon etten itse mene tuohon halpaan, että alan sitä toista naista syyttelemään, vaikka vika on 100 % miehessä. Ketään aikuista ei kukaan viettele, ellei ko. henkilö ole vieteltävissä.
 
Kermakakku
Ap vaikuttaa melko seiskapäivää-ihmiseltä - vaikka ottaisi kiukunkin huomioon, niin sivistymättömän tuntuinen olento. Tämä toinen nainen on puolestaan lähinnä typerä. Ei pidä seota mieheen, jolla on jo pesä täynnä huollettavia. Rahaa sillä miehellä ei tule olemaan koskaan, ja ex-vaimo ja ne lapset riesana loppuelämän. Ei sillä miehellä ole mitään annettavaa uudelle naiselle (seksiä saa maailmasta ilman rasitteitakin).
 
Mä oon kai jotenkin outo mutta ensisijaisesti suuttuisin miehelleni, itseasiassa luulen että lumppuhuora ei oikeasti herättäis mussa paljonkaan tuntemuksia siinä vaiheessa jos tietäisin että oma mies on kohdellut kuin pelleä. Noi lumppuhuorat´(hieno sana bytheway :D ) kun nyt on sellasia.. Jatodennäköisesti sellaiselle on aivan sama kuka tai kenen mies siinä on, ku jalkoväliä syyhyttää ja päässä vippaa niin otetaan nyt joku joka sattuu lankeamaan. Säälittäviä. Molemmat.
Mutta tottakai sitä jokainen toivois että omalla puolisolla olis vähän enemmän munaa.
 
"elmo"
[QUOTE="vieras";23479593]oletpa lapsellinen ihminen.eiköhän se miehesi ihan itse ole päätöksen pettämisestä tehnyt.ei ketään väkisin voi viedä.
joko hyväksyt sen ja annat annat anteeksi ja jatkatte liittoanne tai eroatte ja jatkat eteenpäin.niin yksinkertaista[/QUOTE]

Tottakai se lurjus on yhtä syyllinen kuin se lumppuhuora, mutta aivan yht'äkkiä ei pysty kehittämään valtavaa vihaa ihmistä kohtaan jota rakastaa. Siksi alussa tulee syytettyä muita enemmän kuin varsinaista syyllistä.
 
"vieras"
Don´t get mad, get even!

En suosittele keneenkään käsiksi käymistä, se on vaan sellanen ensimmäinen raivon puuskasta johtuva ajatus. Suosittelen, että pistät se äijän maksamaan elareita niin että itku pääsee.
 

Yhteistyössä