tää menee jo naurettavaksi... mä en jaksa tätä enää..

  • Viestiketjun aloittaja yks hiton naulakko
  • Ensimmäinen viesti
yks hiton naulakko
ollaan vasta muutettu ja mies on kaksi kuukautta sanonut "joojoo" ja "ihan kohta" kun oon pyytäny sitä asentaan naulakon. mä en itse sitä saa laitettua selkäni takia.
meillä sit lojuu kaikki takit lipaston päällä eteisessä.
tänään mies tuli kysyyn minne oon laittanu koiran hihnan? sanoin, et en ole nähnytkään et enhän mä ole sitä edes käyttänyt ulkona moneen päivään.
siitä se sit kimpaantu ja alko huutaa et sä sen oot jonnekin laittanu taas et vaan muista kun sun pää on niin laho.
että minä kuulema täällä kuskaan aivot narikassa kaikkea hihnoista miehen sytkäreihin minne sattuu. sanoin, et mä en ihan oikeasti ole nähnyt koko pirun remmiä, et katso sieltä takkien alta jos joku on heittäny takkinsa siihen päälle? no, sieltä se löyty ja sit mies huusi mulle et ei jaksa tätä enää et haluaa asua yksin kun minä ja lapset vaan sotketaan ja hukataan kaikki!!
oikeasti tää oli nyt tän 2kk aikana varmaan kymmenes tollanen kilahdus et mies syyttää mua jonkun sellaisen tavaran hukkaamisesta mitä en oo nähnytkään aikoihin saati käyttänyt ja joka on hautautunut niiden takkien alle.
asentais helvetti sen naulakon niin ei tarvis olla tollanen paskapää.
mä en jaksa.
 
eihän tuo vielä mitään.
oliko se tällä palstalla vai mistä luin, kun jonku mies oli alkanut rakentaa autotallia kun lapset oli pieniä perheessä.
no, autotalli valmistui lopulta kun perheen poika - vastavalmistuneena rakennusinsinöörinä ( tjsp ) laittoi hihat heilumaan :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eihän tuo vielä mitään.
oliko se tällä palstalla vai mistä luin, kun jonku mies oli alkanut rakentaa autotallia kun lapset oli pieniä perheessä.
no, autotalli valmistui lopulta kun perheen poika - vastavalmistuneena rakennusinsinöörinä ( tjsp ) laittoi hihat heilumaan :D
hahahaa :D :D :D
 
Joo, meillä puuttuu vieläkin taulut seiniltä ja asuttu tässä jo kolme vuotta. Ittekseni niitä en uskalla alkaa laittaa vaikka osaisinkin, tulee sanomista kun eivät ole siinä mihin mies ne ois halunnu. Pölyttyköön mun puolesta vaatehuoneessa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eihän tuo vielä mitään.
oliko se tällä palstalla vai mistä luin, kun jonku mies oli alkanut rakentaa autotallia kun lapset oli pieniä perheessä.
no, autotalli valmistui lopulta kun perheen poika - vastavalmistuneena rakennusinsinöörinä ( tjsp ) laittoi hihat heilumaan :D


:D Mieheni aloitti tallin teon -99 kun odotin kuopusta, tyttö täyttää kesällä 10 v., talli ei ole vieläkään valmis. Sähköt sinne saatiin kun esikoinen, joka työn alkaessa oli 12 v., laittoi ne viime talvena. Hän kun sattuu olemaan sähköasentaja, ja niin on muuten mieskin....

Sisäseinät eivät ole vielä täysin valmiit.
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Kyl mie tuossa tapauksessa kutsuisin jonkun kaverin/sukulaisen käymään ja pyytäisisin samalla sitä että voitko laittaa tuon naulakon.
Mä soittasin ihan välittömästi jollekin vuokramiehelle ja tilaisin paikalle. Ei tommonen vaan helvetti toimi.
 
pirttihirmu(ko?)
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Nää on ihania! =) Pelasti päivän. Luulin että vain meillä on tällasta.
Mä olen tässä alkanut ihan vakavissani miettimään, että pyytäisin isääni meille päiväksi "talonmieheksi", kun tuntuu ettei meillä ole miestä talossa... Mitähän isäntä tuumaisi, kun huomaisi appiukkonsa käyneen laittamassa taulut seinille, korjaamassa aidan portin, kokoamassa kirjahyllyn, jne. Rasittaa niin tämä, kun koskaan mitään ei saada tehtyä valmiiksi, ennenkuin minä totaalisesti kilahdan. Sitten mies "marttyyrina" menee ja tekee... jos menee ja tekee.

Vakavasti: Miten te saatte nämä "laiskat" miehet tekemään jotain ilman riitaa? Vai onko se vaan hyväksyttävä, että itse on tehtävä, jos aikoo jotain tehdyksi saada?
 
kitty
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eihän tuo vielä mitään.
oliko se tällä palstalla vai mistä luin, kun jonku mies oli alkanut rakentaa autotallia kun lapset oli pieniä perheessä.
no, autotalli valmistui lopulta kun perheen poika - vastavalmistuneena rakennusinsinöörinä ( tjsp ) laittoi hihat heilumaan :D


:D Mieheni aloitti tallin teon -99 kun odotin kuopusta, tyttö täyttää kesällä 10 v., talli ei ole vieläkään valmis. Sähköt sinne saatiin kun esikoinen, joka työn alkaessa oli 12 v., laittoi ne viime talvena. Hän kun sattuu olemaan sähköasentaja, ja niin on muuten mieskin....

Sisäseinät eivät ole vielä täysin valmiit.
sama on vaiva meilläkin, niin autotallin kun sähköasentajankin suhteen, tytär ei kyl oon sähkis... joten ei oo valmista
 
Miehesi puskaa omaa tyytymättömyyttään itseensä kilahtelemalla ja syyttelemällä muita. Häntä ahdistaa, kun ei ole saanu sitä naulakkoa aikaan ja oma syyllisyys ja turhautuminen purkautuu noin.
Mutta tee niinkun Kookosta ehdotti, lyö muutama naula seinään. Tai väännä pari isoa ruuvia.
 

Yhteistyössä