Tää ikävä on kyllä niin perseestä!

Mies nyt toista yötä poissa kotoa, meni auttamaan veljensä raksalle 70 km päähän. Varsinkin iltasella on niin vaikeeta alkaa nukkumaan yksin :( (mä kun kuulen joka ikisen rasahduksen ja kolahduksen :snotty: )
Jospa tuo huomenna kotiutuis niinkuin lupasi :heart:

noo jospa se tästä, onneks on lapset hoidettavana niin ei sitä ikävää ehdi päivällä huomata. Mutta nyt lapset unilla ja soitto miehelle ei auttanu yhtään, isompi ikävä vaan tuli kun kuuli toisen äänen :heart: :'(

*
Plääh, miekin ikävöin täällä miestä, 5vko on ollut jo työreissussa ja reilun viikon kuluttua kotiutuu... Yksin nukkuminen tuottaa vaikeuksia ja ikävä riipii, höh :( Onneksi ei ole niin pitkästi enää kotiutumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Plääh, miekin ikävöin täällä miestä, 5vko on ollut jo työreissussa ja reilun viikon kuluttua kotiutuu... Yksin nukkuminen tuottaa vaikeuksia ja ikävä riipii, höh :( Onneksi ei ole niin pitkästi enää kotiutumiseen.
:hug: mä en kyllä kestäis olla noin kauan erossa :ashamed:

...
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Mies nyt toista yötä poissa kotoa, meni auttamaan veljensä raksalle 70 km päähän. Varsinkin iltasella on niin vaikeeta alkaa nukkumaan yksin :( (mä kun kuulen joka ikisen rasahduksen ja kolahduksen :snotty: )
Jospa tuo huomenna kotiutuis niinkuin lupasi :heart:
mulla kun mies on jossain yön poissa, niin en saa unta:) Mutta se on vaan se ettei ole ketään kenen kanssa jutella illalla.

valentina
Mulla oli mies reilun viikon sairaalassa ja meinas kyllä olla kova ikävä.
Sitä kun toisen vieressä on tottunut nukkumaan niin se fyysinen ikäväkin on aikas kova, se että saa laittaa varpaat lämpenemään toisen lämpimien varpaitten viereen ja kuunnella tuttua tuhina. Meikäläiselläkin on yliherkät korvat kaikelle hölmölle pihalta kuuluvalle kun mies on poisa=)

Yhteistyössä