Tää ei ole reiluu!!!! (käsitöistä) *muoks* kuva lisätty =D

sss
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mäkin haluaisin osata tehdä jotain tuollaista! Mutta koulussakin olin puukäsitöissä...olisikohan liian myöhäistä näin kolmekymppisenä opetella???
Toki konekkin pitäisi ostaa eka...
Mäkin olin koulussa puutöissä ja ostin viime vuonna ompelukoneen :D Enimmäkseen teen korjailuja ym. mutta joitain vaatteitakin. Mm. yhdesta vanhasta paidasta tein oikein hienon topin. Simppelistä aloittaa, kyllä mä uskon että kehityn vielä paremmaksi =)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mäkin haluaisin osata tehdä jotain tuollaista! Mutta koulussakin olin puukäsitöissä...olisikohan liian myöhäistä näin kolmekymppisenä opetella???
Toki konekkin pitäisi ostaa eka...
Ei ole. Mullakin oli oppikoulussa käsitöissä kutonen. Silti opettelin lapsia saatuani ompelemaan ja nyt sujuu jo juhlavaatteetkin, jakkupuvut yms.
Oikeastikko? Kyllä kai mun sitten pitää se kone hankkia! En nyt ehkä ihan jakkupukua haaveile osaavani mutta edes verhoja, tuollaisia ihania mekkoja ja tyynynpäällisiä! Mä olen kyllä vaan niin kaukana ompelijatar-tyylistä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4214274.jpg
Tuollanen siit tuli, uupuu viel nepparit tai jotki kiinnittimet olkapäihin.. :D

Aivan ihanaa kangasta, ite tykkään just ton tyylisistä vaatteista, toi mallikin on just kiva =) On hieno =) :flower:
 
Vieras
Wau, upea mekko! Itse en osaa tehdä mitään mutta tuon tyyliset mekot olisi ihania. Saiskohan jostain tuollaisia ostaa. Vai tekisikö joku ystävällinen meidän tytölle? Maksua vastaan tietenkin!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Oikeastikko? Kyllä kai mun sitten pitää se kone hankkia! En nyt ehkä ihan jakkupukua haaveile osaavani mutta edes verhoja, tuollaisia ihania mekkoja ja tyynynpäällisiä! Mä olen kyllä vaan niin kaukana ompelijatar-tyylistä :D
Oikeesti. Aloitin ensin lasten vaatteista ja sitten aloin tehdä itsellenikin. Alkuun yksinkertaisia malleja - kankaita vaihtelemalla saa vaikka mitä kivaa - ja myöhemmin vaativampia malleja.

 

Yhteistyössä