Taas tuo riesa. Liikuntakalenteri. Lystiä.

Nuo liikkuu ja ulkoilee paljon, mutta se laskeminen ja merkkaaminen. Tuo on jotenkin niin turhaa.

Vai kannustaako se möhömahoja liikuttamaan lapsiaan ja häätämään niitä pois koneilta. :/

Mutta riesa tuo on, se on selvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Nuo liikkuu ja ulkoilee paljon, mutta se laskeminen ja merkkaaminen. Tuo on jotenkin niin turhaa.

Vai kannustaako se möhömahoja liikuttamaan lapsiaan ja häätämään niitä pois koneilta. :/

Mutta riesa tuo on, se on selvä.
Sori kun tiedä, mutta mikä on liikuntakalenteri? onko se joku koulun juttu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Nuo liikkuu ja ulkoilee paljon, mutta se laskeminen ja merkkaaminen. Tuo on jotenkin niin turhaa.

Vai kannustaako se möhömahoja liikuttamaan lapsiaan ja häätämään niitä pois koneilta. :/

Mutta riesa tuo on, se on selvä.
Sori kun tiedä, mutta mikä on liikuntakalenteri? onko se joku koulun juttu?
Joo. Nuorisuomi on keksinyt tämmöisen kivan tavan liikuttaa koululaisia. Kymmenestä minuutista saa rastin ja kolme viikkoa näitä rasteja sitten kerätään ja lasketaan. Hengästymisrastejakin saa. :p

Viikon ajan lasketaan telkkarin tuijotus ja pelaaminen. Ne pitää pysyä alle kahden tunnin per päivä. Sinänsä ok, mutta joo. :snotty:
 
en tykkää
Joo, tiedän, kiva riesa. Mä joudun sitten siel koulussa niitä rastimääriä tinkaamaan oppilailta ja laskemaan hteen ja merkkailemaan tietokoneelle. Olis joo muutaki tekemistä. Toi 3 viikkoo on kyl liian pitkä aika.

Tänään pääsen siitä ku oon kipeenä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää:
Joo, tiedän, kiva riesa. Mä joudun sitten siel koulussa niitä rastimääriä tinkaamaan oppilailta ja laskemaan hteen ja merkkailemaan tietokoneelle. Olis joo muutaki tekemistä. Toi 3 viikkoo on kyl liian pitkä aika.

Tänään pääsen siitä ku oon kipeenä...
Viikko riittäis hyvin.
 
en tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää:
Joo, tiedän, kiva riesa. Mä joudun sitten siel koulussa niitä rastimääriä tinkaamaan oppilailta ja laskemaan hteen ja merkkailemaan tietokoneelle. Olis joo muutaki tekemistä. Toi 3 viikkoo on kyl liian pitkä aika.

Tänään pääsen siitä ku oon kipeenä...
Viikko riittäis hyvin.
Juu, täysin!
 

Yhteistyössä