A
"argh"
Vieras
koko ajan se huomauttelee mulle, mitä olen tehnyt väärin ja missä kohtaa virheitä on tullut, vaikka näen sen ilman huomauttamistakin.
Toki kritiikkiä saa, ja pitääkin antaa, mutta se tyyli millä sen esittää!!!!
Otan kohta yhteyttä esimieheen, haastattelen ensin vaivihkaa muita työkavereita, koska minusta todellakin tuntuu siltä, että tämä tyyppi kohtelee minua eri tavalla mitä muita. Ihan sama mitä suustani päästän, tämä tyyppi heittää heti jonkun tosi alentavasävyisen piikin siihen ja kääntää asian negatiiviseksi ja saa minut huonoon valoon, en ole ainakaan huomannut, että se tekis sitä muille.
ikävä sinänsä, että kun se tyyppi on tosiaan esimiehen "lemmikki" niin varmaan minun sanoja ei oteta todesta.
Oman kokemukseni mukaan tuo ylittää työpaikkakiusaamisen kriteerit.
Toki kritiikkiä saa, ja pitääkin antaa, mutta se tyyli millä sen esittää!!!!
Otan kohta yhteyttä esimieheen, haastattelen ensin vaivihkaa muita työkavereita, koska minusta todellakin tuntuu siltä, että tämä tyyppi kohtelee minua eri tavalla mitä muita. Ihan sama mitä suustani päästän, tämä tyyppi heittää heti jonkun tosi alentavasävyisen piikin siihen ja kääntää asian negatiiviseksi ja saa minut huonoon valoon, en ole ainakaan huomannut, että se tekis sitä muille.
ikävä sinänsä, että kun se tyyppi on tosiaan esimiehen "lemmikki" niin varmaan minun sanoja ei oteta todesta.
Oman kokemukseni mukaan tuo ylittää työpaikkakiusaamisen kriteerit.