TAAS tätä samaa: Haamu testiajan päätyttyä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Sofi one step-testi. Ohjeissa lukee että 10 min sisällä tulos pitää lukea. No, kun oli mennyt 15-20min, katsoin tikkua uudestaan ja siinä on haamu. Uskallanko toivoa?! Vai onko toi jo liian pitkä aika, eli voi olla väärä positiivinen?`
Mä oon ihan sekaisin täällä!! Voi kun tietäis!!!!
Onko noi ns roskishaamut usein/aina negatiivisia?

Mä tiiän että se pitäis ilmestyä testiajan sisällä. Mut tää oli siis 5-10min sen ulkopuolella, ni jotenkin sitä vaan elättelee toiveita, että jos kuitenkin olisin raskaana..
Toisaalta, se on ihan tosi haalea haamu...

mulla roskis haamu na nyt rv 17+4 ja kysäsin terkkarilta tota roskis haamua tikut ei yleensä näytä kun harvis tapauksissa negaa koska plussaan tarvitaa hg arvoa jotta tulee haamu/plussa eli tikku ei saa sitä arvoa rosiksesta ja jos niin on vaihda merkkiä... paljon onnea ja tarra sukkia

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
mulla roskis haamu na nyt rv 17+4 ja kysäsin terkkarilta tota roskis haamua tikut ei yleensä näytä kun harvis tapauksissa negaa koska plussaan tarvitaa hg arvoa jotta tulee haamu/plussa eli tikku ei saa sitä arvoa rosiksesta ja jos niin on vaihda merkkiä... paljon onnea ja tarra sukkia

voi jännitys!!! :) Kiitos sulle rohkaisevista sanoista! ;)

Mun sofi onestep roskishaamu potkii masussa tällä hetkellä. 20 min. testin tekemisen jälkeen oli viiva tullu testiin. Muuttui oikeaksi plussaksi clearbluen digillä 2 pv. roskishaamun jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja E:
Mun sofi onestep roskishaamu potkii masussa tällä hetkellä. 20 min. testin tekemisen jälkeen oli viiva tullu testiin. Muuttui oikeaksi plussaksi clearbluen digillä 2 pv. roskishaamun jälkeen.

Oikeesti?!!? Kun mä mietin just tota että se haamu tuli niin pian testiajan umpeutumisen jälkeen, ja saattoi olla siinä jo ennen mutta vahvistui ajan kuluessa. Tosin, erittäin haalea se edelleen on. Kai se on jaksettava odottaa aamuun ja tehdä uus testi...

Yhteistyössä