Marketin liuskatesti ja "roskishaamut"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JKVY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JKVY

Jäsen
16.08.2009
435
0
16
Silkkaa uteliaisuuttani kyselen,kenellä nämä roskishaamut pitäneet kuitenkin paikkansa?

Testin ohjeissa lukee että ei saa tulkita 5 min jälkeen,voi muuttua vääräksi positiiviseksi mutta...

Testiajan sisällä olen molemmissa testeissä näkevinäni haalean +viivan ,kääntelemällä testiä valossa,mutta selkeästi näkyy vasta kun testi on jo kuivunut.Sitten ei tarvitse vääntää eikä kääntää valoa vasten vaan näkyy kunnolla :o
Vaan onko sitten se ohjeissa varoitettu väärä positiivinen kuitenkin?

No kokemuksia peräänajan,miten muilla????? :flower:

Cittarin pregcheck 2 kpl paketti B)

Mulla tulee semmosia melkeinpä joka kerta näillä s-marketin halpis testeillä ja eivät oo meinanneet mitään. Melkein tekis mieli palautetta niistä pistää et kun turhia toiveita nostaa... :ashamed:
Jospa jollain ois vähän positiivisempaa kokemusta..

Mulla oli liuskatestien kanssa sama juttu, mene ja osta kunnon testi niin loppuu arvailu. Aina olin näkevinäni viivaa ja haamua liuskassa, sit yhtenä päivänä menetin hermoni ku sai arvailla ja kävin ostaa CB:n testejä ja kas kummaa, ei tarttenu arvailla enää, plussaha sieltä tuli. Liuskatestit näytti mulle haamua yms. vaik kuis ja kaua, sain selvän plussan vasta vajaa pari vko sitten liuskalla.. En tiiä mikä siinä mätti, mut näin se vaan meni..
Plussaonnea! :flower:

mä olen aina saanut noilla testeillä pelkkiä vääriä haamuja..
ainoa luotettava on ollut apteekin oma testi, selkeä plussa jo samana päivänä kun tädin olis pitänyt tulla eikä ole tarvinnut arvuutella :)

Mullakin noi marketin testit teki muutamassa peräkkäisessä kierrossa tepposet, jo testiajan sisään näkyi sellanen tosi hailakka haamulainen joka näkyi huomattavasti selvemmin kuivuttuaan. Vääriä hälyytyksiä joka kerta. Oon paraskin puhuja kun olen tällanen himotestaaja itsekkin, mutta helpoimmalla tosiaan pääsee kun testaa vasta kun menkat on oikeasti myöhässä ainakin yhden päivän ja aamupissasta. Vieläpä testiksi hommaisin jonkun apteekin testin, tämä on kuitenkin makuasia ja monet on täälä antanut ihan hyvääkin palautetta noista marketin testeistä.

Mä luulen, että kuumeilijan silmä vääristää jo, ja sitten kun hakemalla hakee sitä viivaa, niin kyllä sen löytää. Pitäsi katsoa ilman kääntelyitä ja vääntelyitä se tulos 5 min sisään ja antaa sitten testin olla. Tässä kierrossa sain muka haamun haamuja One Step testeillä, joita ennenkin olin käyttänyt. Varmaan nyt sorruin ylitarkkailuun ja siksi tuli viivanpaikkoja. Varmistin parilla toisellakin testillä, ja Pregent Stick mielestäni näytti jo väriä mutta sitten hain apteekista Gravidan, jossa näkyi täysin puhdas viivanpaikka kun sitä katseli.

Niin lisäys vielä, uskon että testit itsessään ovat ihan ok ja toimivat kun ohjeiden mukaan tekee. Mutta vauvakuumeinen käyttäjä sitten alkaa näkemään sen tuloksen, minkä haluaakin. Mietin, että jos taas ei halauaisi olla raskaana, niin varmaan puhtaan negan näkisi niissä kun ei alkaisi tarkemmin syynätä..

Testiajalla on tullu aina se joku haamujen haamu siihen.. Ja clearbluesta, erehyin niillä taas testaamaan pari testiä ja molemmissa tuli semmonen et näkyy yks ohut viiva.. et ei nyt nekään sitten niin selkeitä ja luotettavia oo..

Ihme että noi testit vaihtelee noin eri ihmisillä, mä en oo CB:llä saanu ku ihan täysin puhdasta negaa, ellei ole sitten ihan oikeasti ollu aihettaa viivaan, liuskoilla tuli haamujen haamua.
Eli mun testikierros oli kaikenkaikkiaan tällänen:
onsestepin liuskat = wannabe viivanpaikkoja
CB = ohut hento viiva
Predictor = ohut hento viiva

Ja tosissaa liuskat näytti selvää plussaa ihan vasta äskettäin jostain syystä.

M&S 9+2

Ok!Kiitos!
Haempa kunnon testin,itsekin oon aina ennen testannut apteekin omalla ja luottanut siihen =)
Nyt vaan tämä netin upea maailma halpoine testeineen auennut ja näemmä aiheuttaa päänvaivaa.
Vanhassa vara parempi ;)
Ja en nyt liian aikaisin ollut liikkellä vaan eilen oli kp28/27
Tänään en ole testannut,huomisaamuun odotan,silloin kp 30/27 jollei täti ennen sitä saavu... :whistle:

Yhteistyössä