A
Ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joku-:mut toivottavasti sä saat sellasen tuloksen mitä toivot =)
Tähän vielä pakko: tsemppiä sulle!! Mä otan mitä annetaan, mutta vähän jännittää kyllä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joku-:mut toivottavasti sä saat sellasen tuloksen mitä toivot =)
Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:no mäki oon tehny noil apteekin herkimmillä testeillä eihä ne aina pidä paikkaansa mä kävin ainaki tarkistaa viel terveyskeskustas ku halusin olla varma et voisinko olla oikeesti paksuna ja nyt abortti ees :/
saako kysyä miksi?
nii mitä miksi?
ssis abortti edessä
no ku oon vast koht 15 ja ei must viel olis äidiks vaik rakastan lapsii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:no mäki oon tehny noil apteekin herkimmillä testeillä eihä ne aina pidä paikkaansa mä kävin ainaki tarkistaa viel terveyskeskustas ku halusin olla varma et voisinko olla oikeesti paksuna ja nyt abortti ees :/
saako kysyä miksi?
nii mitä miksi?
ssis abortti edessä
15vuotiaaki tiedät yllättävän plajon raskaustesteistä. Ja sanoit tehneesi usein.
Joko et tiedä mikä on ehkäisy tai sitten olet täysi provo!!
Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:no mäki oon tehny noil apteekin herkimmillä testeillä eihä ne aina pidä paikkaansa mä kävin ainaki tarkistaa viel terveyskeskustas ku halusin olla varma et voisinko olla oikeesti paksuna ja nyt abortti ees :/
saako kysyä miksi?
nii mitä miksi?
ssis abortti edessä
15vuotiaaki tiedät yllättävän plajon raskaustesteistä. Ja sanoit tehneesi usein.
no kyllä tiiän ehkäsyst ja säki tiiät varmaa et ehkäsy voi pettää ja en oo tehny ku 2 testii ja toinekki oli vaa sen takii et mut raiskattii nii et ja kaverit on joutunu tekee joskus nii et sen takii tiiän niist...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:no mäki oon tehny noil apteekin herkimmillä testeillä eihä ne aina pidä paikkaansa mä kävin ainaki tarkistaa viel terveyskeskustas ku halusin olla varma et voisinko olla oikeesti paksuna ja nyt abortti ees :/
saako kysyä miksi?
nii mitä miksi?
ssis abortti edessä
no kyllä tiiän ehkäsyst ja säki tiiät varmaa et ehkäsy voi pettää ja en oo tehny ku 2 testii ja toinekki oli vaa sen takii et mut raiskattii nii et ja kaverit on joutunu tekee joskus nii et sen takii tiiän niist...
Tarpeeksi kun on järkeä päässä, niin ei petä.
Tuon ikäisellä ei taatusti ole ollut järki päässä humala tilassa. Ja nyt aborttia tekemässä. saakelin teini!!! Pidä housut jalassa jos et osaa leikkiä AIKUISTEN leikkejä!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:no mäki oon tehny noil apteekin herkimmillä testeillä eihä ne aina pidä paikkaansa mä kävin ainaki tarkistaa viel terveyskeskustas ku halusin olla varma et voisinko olla oikeesti paksuna ja nyt abortti ees :/
saako kysyä miksi?
nii mitä miksi?
ssis abortti edessä
Tuon ikäisellä ei taatusti ole ollut järki päässä humala tilassa. Ja nyt aborttia tekemässä. saakelin teini!!! Pidä housut jalassa jos et osaa leikkiä AIKUISTEN leikkejä!!
Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:no mäki oon tehny noil apteekin herkimmillä testeillä eihä ne aina pidä paikkaansa mä kävin ainaki tarkistaa viel terveyskeskustas ku halusin olla varma et voisinko olla oikeesti paksuna ja nyt abortti ees :/
saako kysyä miksi?
nii mitä miksi?
ssis abortti edessä
no vittu kyllä oon aina käyttäny pillereit ja kortsuu mut nekää ei oo 100% varmoja kenelle tahansa voi käydä tolla tavalla!! ja kuka on puhunu mitää humalasta???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:no mäki oon tehny noil apteekin herkimmillä testeillä eihä ne aina pidä paikkaansa mä kävin ainaki tarkistaa viel terveyskeskustas ku halusin olla varma et voisinko olla oikeesti paksuna ja nyt abortti ees :/
saako kysyä miksi?
nii mitä miksi?
ssis abortti edessä
no vittu kyllä oon aina käyttäny pillereit ja kortsuu mut nekää ei oo 100% varmoja kenelle tahansa voi käydä tolla tavalla!! ja kuka on puhunu mitää humalasta???
Josolet käyttäny muka pillereitä ja kumea et tasan olisi raskaana.
tää on niin provo!!!
Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja joku-:no mäki oon tehny noil apteekin herkimmillä testeillä eihä ne aina pidä paikkaansa mä kävin ainaki tarkistaa viel terveyskeskustas ku halusin olla varma et voisinko olla oikeesti paksuna ja nyt abortti ees :/
saako kysyä miksi?
nii mitä miksi?
ssis abortti edessä
Josolet käyttäny muka pillereitä ja kumea et tasan olisi raskaana.
tää on niin provo!!!
no sori nyt vaa et olen käyttänyt kumpaakin ja nähtävästi oon kumminki paksuna ainaki kaikkien testejen mukaa