Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:jaa, no kyllä mun mielestä saadaan. Se juhla on nimeltään kastejuhla ja siinä samalla annetaan se nimi. joten miten niin sitä ei siis kasteessa saada?
Alkuperäinen kirjoittaja -:jaa, no kyllä mun mielestä saadaan. Se juhla on nimeltään kastejuhla ja siinä samalla annetaan se nimi. joten miten niin sitä ei siis kasteessa saada?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja -:jaa, no kyllä mun mielestä saadaan. Se juhla on nimeltään kastejuhla ja siinä samalla annetaan se nimi. joten miten niin sitä ei siis kasteessa saada?
Kastan sinut Laura Jenna Ellinooraksi - isän pojan ja pyhän hengen nimeen....
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ei, vaan otetaan seurakunnan jäseneksi. Jos kasteessa sais nimen niin kastamattomat olisivat nimettömiä.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja -:jaa, no kyllä mun mielestä saadaan. Se juhla on nimeltään kastejuhla ja siinä samalla annetaan se nimi. joten miten niin sitä ei siis kasteessa saada?
Kastan sinut Laura Jenna Ellinooraksi - isän pojan ja pyhän hengen nimeen....
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä kans vähän jäin miettii, et kyllä mun mielestä lapselle annetaan nimi, jolloin lapsi saa sen nimen... sanoohan pappi että: "kastan sinut Elvi Helvi Helleviksi..."
Mitäs ap sitten itse käyttäisi jos ei saada?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ei, vaan otetaan seurakunnan jäseneksi. Jos kasteessa sais nimen niin kastamattomat olisivat nimettömiä.
Höpöhöpö. Voihan sitä olla nimäiset.
Kasteen yhteydessä voidaan antaa nimi, jolloin käytetään sanamuotoa: sai kasteessa nimen...
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:no se saa samalla nimen siinä kasteessa kun se otetaan srk:n jäseneksi, siksi niin sanotaan
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:no se saa samalla nimen siinä kasteessa kun se otetaan srk:n jäseneksi, siksi niin sanotaan
Miten niin se siinä nimen saa? Kaste ja nimenanto lapselle on täysin eri asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:no se saa samalla nimen siinä kasteessa kun se otetaan srk:n jäseneksi, siksi niin sanotaan
Miten niin se siinä nimen saa? Kaste ja nimenanto lapselle on täysin eri asioita.
Jos juhla on kastejuhla, ja samalla annetaan nimi, miksi ei voi sanoa että sai kasteessa nimen?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:no se saa samalla nimen siinä kasteessa kun se otetaan srk:n jäseneksi, siksi niin sanotaan
Jos juhla on kastejuhla, ja samalla annetaan nimi, miksi ei voi sanoa että sai kasteessa nimen?
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:pienet on murheet, jos toisten sanavalinnat ärsyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:pienet on murheet, jos toisten sanavalinnat ärsyttää.