voi noita lapsia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
tyttö 2v5kk pyytää saada katsoa dvd:ltä "läpiä"... mä mietin hetken että mitä ihmettä oikein haluaa...

kysyin sitten että mikä ihme se "läpiä" on... niin alkoi laulaa "lääpii, lääpii, lääpii..." ja sävelestä tunnistin heti :D Se on siis olipa kerran elämä :D siinä alussa on tunnusmusiikki jossa lauletaan "la vie, la vie, la vie..." ja se kuulostaa ihan kuin ne laulais "lääpii" :D

lisättäköön vielä että tyttö puhuu siis ihan selvästi ja paljon, tuolle ei varmaan tiennyt oikein muuta nimeä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Olisit minulta kysynyt! :laugh:

Meilläkin ovat "lääpiit" pyörineet liki puhki asti.

heh, vau :D

noihan on kyllä kivoja nuo ohjelmat :) liekö vaan miten vanhaa tietoa jo...

onko poro maistunut?

Viimeisen palan otin juuri sulamaan. :D Mossad haluaa syödä raakana tai kuivattuna, minulle uppoaa miten vain.

Ja joo, siis, lääppiit ovat hieman vanhentunutta tieoa, mutta aika vähän. Perusjutskat pätevät.

Olisit minulta kysynyt! :laugh:

Meilläkin ovat "lääpiit" pyörineet liki puhki asti.

heh, vau :D

noihan on kyllä kivoja nuo ohjelmat :) liekö vaan miten vanhaa tietoa jo...

onko poro maistunut?

Viimeisen palan otin juuri sulamaan. :D Mossad haluaa syödä raakana tai kuivattuna, minulle uppoaa miten vain.

Ja joo, siis, lääppiit ovat hieman vanhentunutta tieoa, mutta aika vähän. Perusjutskat pätevät.

no ohoh, se meni sitte äkkiä :D aattelin että se kestää kesän yli :D raakana, yöks... :x

no ohoh, se meni sitte äkkiä :D aattelin että se kestää kesän yli :D raakana, yöks... :x

Nopeammin olisi mennyt, ellei olisi ollut lammasta pakastimessa. ;)

Raakana, soijassa ja ketsupissa marinoituna :p

:laugh: Löytyisköhän lääpiistä tai jostain muusta vastaavasta tulkintoja meiän muksujen sanoille tukituki ja buukibuuki? Muksut ovat jo isompia ja käyttävät noita sanoja milloin missäkin yhteyksissä - omaa salakieltä?

Yhteistyössä