TAAS TÄIT PAKKO KIRJOITTA ISOLLA,MITÄ MÄ TEEN HUOMENNA PIDENNYS ,SAAKO PERUTA AIKA,MITÄ JOS OLEN JO MAKSANUT??? :'( SAANKO RAHAA TAKAISIN,EI VOI EI VOI MITENKÄÄN OLLA TOTTA KUN NE OLI JO POIS MEILLÄ :'( :'(
Tietysti mä en vie lapsia,mun pakko muutenkin sanoa hänelle että täit.Saanko mä rahaa kampamolta takaisn? :'(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no pakkohan sun on perua jos täitä on!
saa kai tuon ajan siirrettyä. tuskin naapurikaan lapsia hoitoon haluaa jos täi epäily.
no ei ne täit mistään paska kämpästä tule kenenkään hiuksiin! ja voithan sä toki jokaisen täi ongelman jäljiltä huonekalut vaihtaa jos rahkeet riittää. muista myös sohva, nojatuolit, kaikki tyynyt, hatut roskiin vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ME HEITÄMME SÄNKYKIN NYT POIS,VOI OLLA SE ON SIELTÄ,KUN MEILLÄ OLI NIIN PASKA KÄMPÄÄ VIIMEKS,SIELÄ OLI JOTAIN :'(
ja sitte voitte mennä koko porukka laittaa pidennyksetAlkuperäinen kirjoittaja plääh:leikkaat kaikkien hiukset alle 0,5cm niin täit lähtee
:ashamed: mies heiti jo :ashamed: ei haita kun kuitenkin meille tulossa uus sänky :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei ne täit mistään paska kämpästä tule kenenkään hiuksiin! ja voithan sä toki jokaisen täi ongelman jäljiltä huonekalut vaihtaa jos rahkeet riittää. muista myös sohva, nojatuolit, kaikki tyynyt, hatut roskiin vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ME HEITÄMME SÄNKYKIN NYT POIS,VOI OLLA SE ON SIELTÄ,KUN MEILLÄ OLI NIIN PASKA KÄMPÄÄ VIIMEKS,SIELÄ OLI JOTAIN :'(
Täit ei elä ilman verta. Ihan ihmisestä ihmiseen tarttuu. Ette ole mistää kämpästä sitä saanu.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ME HEITÄMME SÄNKYKIN NYT POIS,VOI OLLA SE ON SIELTÄ,KUN MEILLÄ OLI NIIN PASKA KÄMPÄÄ VIIMEKS,SIELÄ OLI JOTAIN :'(
Mutta mitä tehdä mies meni hakemaan taas shampoja aptekkiin,hitto kun kaikki menee päin p,eastaAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Täit ei elä ilman verta. Ihan ihmisestä ihmiseen tarttuu. Ette ole mistää kämpästä sitä saanu.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ME HEITÄMME SÄNKYKIN NYT POIS,VOI OLLA SE ON SIELTÄ,KUN MEILLÄ OLI NIIN PASKA KÄMPÄÄ VIIMEKS,SIELÄ OLI JOTAIN :'(
"Tyrks"Alkuperäinen kirjoittaja winhis:ja sitte voitte mennä koko porukka laittaa pidennyksetAlkuperäinen kirjoittaja plääh:leikkaat kaikkien hiukset alle 0,5cm niin täit lähtee