Taas siivoamaan,tympii.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..aha.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tee. Siivoan itse. Mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin joku vieras huushollaamassa omassa kodissa.
Joskus miehen imuroidessa pistän silmät kiinni ettei tule sanottua : "tuolla on roska,et ottanut tuolta yms...."

Kun pitää kodissa perusasiat kunnossa ei siivoamiseen mene tolkuttomia aikoja

Luulisi että siitä työssäkäynnistä olisi jotain hyötyä että pystyisi edes silloin tällöin käyttämään siivouspalvelua tms.

Ei sekää ilmasta oo tuo siivouspalvelu. Mutta siis joo, mikä ettei jos tuntee että ei itse pärjää huushollinsa kanssa tai ei joskus vain jaksa suursiivota. Me kyllä pärjätään tän kämpän kanssa ja kun kokoajan sillee kattoo ni ei tulekaan sekasotkua. Imurointi ja luuttuaminen ei kauaa ota. Eikä me jakseta sillee tiptop olla että kokoajan oltas rätti tai imuri kourassa.

Ei sekää ilmasta oo tuo siivouspalvelu. Mutta siis joo, mikä ettei jos tuntee että ei itse pärjää huushollinsa kanssa tai ei joskus vain jaksa suursiivota. Me kyllä pärjätään tän kämpän kanssa ja kun kokoajan sillee kattoo ni ei tulekaan sekasotkua. Imurointi ja luuttuaminen ei kauaa ota. Eikä me jakseta sillee tiptop olla että kokoajan oltas rätti tai imuri kourassa.

Ei toki ole ilmaista mutta kun käy töissä niin saahan siitä palkkaa niin luulisi varaa olevan silloin tällöin siivoojaankin.

Niin,todella vähän näyttää monella naisella olevan mitään iloa siitä työssäkäynnistä. Joutuu töiden lisäksi tekemään itse vielä kotityöt eikä monikaan pysty edes hemmottelemaan itseään mitenkään siis esim kampaajalla,kosmetologilla tms.

No en mä kyllä kotonakaan halua olla. Eihän työttömänä oo sen enempää vara hemmotella itteään. Työssä on sentää leipä pöydässä ja elää ihan hyvin. Ei tuo ukko satu olemaan niin varakas että vois elättää meijät ja vielä kustantaa hemmottelut.

Kyllä varmasti jokainen pääsee valitsemaan ja etenkin jos pystyy opiskelemaan niin silloin voi valita opiskeleeko pienituloisen ammatin josta ei kovasti iloa ole vai suurituloisemman.

Sovitaanko siis, ettet enää ikinä valita siitä, ettet ole saanut opiskeltua ja ammattia jne jne, kun kerran jokainen varmasti pääsee valitsemaan? Olet vaan valinnut huonosti, eikä siitä sen enempää.

Sovitaanko siis, ettet enää ikinä valita siitä, ettet ole saanut opiskeltua ja ammattia jne jne, kun kerran jokainen varmasti pääsee valitsemaan? Olet vaan valinnut huonosti, eikä siitä sen enempää.

Tarkoitin Leijona 76 ja muita jotka ovat pystyneet opiskelemaan että mitäpä ovat pienituloisen ammatin opiskelleet kun siitä ei ole taloudellista iloa minä judun tyytymään tähän mitä mulla on.

Tarkoitin Leijona 76 ja muita jotka ovat pystyneet opiskelemaan että mitäpä ovat pienituloisen ammatin opiskelleet kun siitä ei ole taloudellista iloa minä judun tyytymään tähän mitä mulla on.

Jaa...on se vaan taloudellinen ilo että kykenee elättämään perheensä ja on tekemistä. Siitä se ilo katoaa että jää työttömäksi. Mulla ainakaan tarkotus oo elää leveästi ja ostella ja saada kaikkea. Kaikilla se rima ei oo sielä mahollisimman korkealla. Eikä tarvikaan olla.

Ei se rahasta olekaan kiinni vaan siitä että haluan itse pitää huushollini kunnossa. Mulla on myös mies ja tytär jotka osaa tarttua imuriin ja moppiin, ei se siivous pelkästään äidin tehtävä ole

Ei se rahasta olekaan kiinni vaan siitä että haluan itse pitää huushollini kunnossa. Mulla on myös mies ja tytär jotka osaa tarttua imuriin ja moppiin, ei se siivous pelkästään äidin tehtävä ole

Munkin mies siivoaa paljonkin,yleensä se meillä 80 prosenttisesti siivoaakin ja pyykit se pesee kokonaan kaikkien meidän pyykit. Tänään se vaan ei kerinnyt siivoamaan kun se meni korjaamaan pojan ja appiukon kanssa autoa.

Alkuperäinen kirjoittaja helvetti jäätyy;30167653:
Niin että sua sitten "taas tympii siivota"? :D

Joo no se taas taitaa olla vähän liioiteltu koska ne hommat tekee yleensä mies. Mä hoidan vaan tiskit ja ruuanlaitot ja joskus sunnustaisin mies kyllä kokkaakin.

Yhteistyössä