valitusta lapsista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoijaa

Vieras
Hohhoijaa taas. Puoli purkkia margariinia lattialla kun koululainen oli tehnyt aamupalan. Ihan tahallisesti osoitti mieltään, kun itse joutui tehdä leipänsä. Kiukuttaa niin pirusti, ja kun en voinut laittaa siivoamaan. Oli jo pukemassa, kun huomasin, enkä halunnut, että myöhästyy. Ihmettelin vaan kun aamutossut jäivät kiinni lattiaan ja olivat tahmeat.

olisit laitanut myöhästymään. opelle vaan lappuun miksi myöhästy. nythän lapsi on pomo kun tietää että kouluun lähtiissä voi tehdä tommosia eikä siitä ropsahda siivousta. meillä yritti tyttö muka unohtaa aina ulkohousunsa kotiin (jottei tarvi koulussa pitää kun isot tytöt ei pidä vaikka kaikki niiden luokkalaiset vielä pitää..) niin yks aamu huomasin jutun ja soitin opelle ja kerroin mitäs tässä nyt neiti hommaa et laitahan kotija hakeen housut. ja niin haki ja mukana ovat pysyneet siitä asti, sillä neiti aikas laiska kävelemään koulumatkaa eestaas :)

Vettäkään ei ollut saanut otettua hanasta kastelematta lattiaa.

Oikeasti kiukuttaa tooosi paljon. kun sitä työtä on ihan tarpeeksi ilman tahallista sotkemista. Ja meidän lapsi ei ole eka luokalla, joten kyllä pitäisi joskus saada itselleen leipä tehtyä ilman että pitää osoittaa mieltä, kun äiti haluaisi kerran levätä vähän pitempään.

tai jätä siivoamatta ja siivouta lapsella kun tulee kotiin koulusta :) niin tajuaa et ei omat sotkut mihinkään katoa..... meillä ovat lapset tehneet aamupalansa ja heränneet itse jo ekaluokalla kouluun. nyt kun jäin äitiyslomalle jatkelin vain unia vauvan kans kun muut lähti omia aikojaan kouluun ja töihin. ei ongelma meillä ja kaikki tyytyväisiä...

Alkuperäinen kirjoittaja :
olisit laitanut myöhästymään. opelle vaan lappuun miksi myöhästy.

Mulle tulisi ainakin sanomista, jos lapsi sen tekia myöhästyisi koulusta. Koulu kun on se ykkönen ja kotihommat vasta sen jälkeen. Joten, jos vain suinkin itse kestäisisin, niin jättäisin voit odottamaan iltapäivään.