Taas siitä vihreästä teestä: Neuvolasta kysyttyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

feger

Tunnettu jäsen
21.09.2004
31 708
918
113
Everywhere
Terkan mielestä tavallista pussiversiota vihreästä teestä saa juoda. Ilmeisesti sitten vihreä irtotee on kiellettyä. :D
Että jos oli aiemmin vähän epävarma, niin nyt vasta olenkin sekaisin. Uskaltaudun juomaan tuota pussiteetä siis. :p

Voit juoda, sehän on jopa terveellistä! Vai mitä luulet kiinalais äitien tekevän? lopettavan teen juonnin kokonaan raskauaikana? siellä kun nääs tuota vihreetä teetä juodaan aikas paljon ja irtotavarana =)

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
eikö se oo ihan samaa tavaraa, pussiteenä taikka irtona :D mulle on sanottu että saa juoda. Tuskin sitä kukaan litratolkulla lipittää päivän aikana muutenkaan.

Katsos kun meidän neuvolan tädin sana on laki! :xmas:

Ja ei, en voi olla ilmankaan, se riittää, että kahvista on joutunut luopumaan melkein kokonaan! :kieh:

Niin ja japanilaiset ainakin syövät kalaa aika reippaasti. Suomalaisten ei saa syödä kuin kohtuudella silloin tällöin, suomalaisten pitää jäädä tyhmiksi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
eikö se oo ihan samaa tavaraa, pussiteenä taikka irtona :D mulle on sanottu että saa juoda. Tuskin sitä kukaan litratolkulla lipittää päivän aikana muutenkaan.

Ja ei, en voi olla ilmankaan, se riittää, että kahvista on joutunut luopumaan melkein kokonaan! :kieh:

Niin ja japanilaiset ainakin syövät kalaa aika reippaasti. Suomalaisten ei saa syödä kuin kohtuudella silloin tällöin, suomalaisten pitää jäädä tyhmiksi. :laugh:

Ja kelaa, ne japsit syö sushiakin raskaana ollessaan :saint:

Voi juoda, kysytty täälläkin ja ei, en voi olla ilman.
Se on terveellistä, paljon antioksidantteja ja tuskin yhtään kofeiinia.

Joku joskus juoru oli että haittaisi verisuonten muodostamista sikiöllä, mutta onhan ne jo muodostuneet, itse nimittäin pidättäydyin siksi vihreästäkin teestä 1/3 ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Ja kelaa, ne japsit syö sushiakin raskaana ollessaan :saint:

Niin! Saakeli! :kieh:

Voi apua, mä söin ja join kaikkea (paitsi alkoholia yksittäisiä viinitippoja lukuunottamatta). Ei kannata ajaa itseään hirmuiseen pakokauhuun näissä asioissa. Totuus toki on, että vihreässä teessä on enemän kofeiinia kuin mustassa, mutta ei se vaurioita siinä määrissä kun oletan tavallisen pulliaisen teetäjuovan. Juohan monet kahviakin.

Yhteistyössä