V
vieras
Vieras
Olen 3 lapsen yh-äiti. Ex maksaa sen minimin summan elareita. Olin työssä nyt lomautettu. Nyt kun lapset alkoivat kasvaamaan ja haluavat harrastaa niin ehdotin miehelle että hänkin osallistuisi maksuihin. Ei suostunut. En ole puhunut lasten kanssa siitä kuka vanhempi ja mitä maksaa.
Viikonloppuna ex-anoppi puhui lapsen kanssa puhelimessa ja lapsi mainitsi että lopetti harrastuksen. Anoppi pyysi minut puhelimeen. Alkoi heti huutaamaan etten anna lapsen harrastaa mitään ja tarkoituksella otin lasta pois sieltä. Sanoin että rahatilanne on semmoinen ettei nyt onnistu. Kuulemaa minun ex maksaa liikaa elareita ja minulla ei ole oikeutta kieltä lasta harrastamaan jääkiekkoa. Sanoin etten halua keskustella tästä asiasta. Sanoin myös etten vaan istu perse penkillä päivittäin vaan yritän löytää uuden työpaikan. Tästä se h...ttelu alkoi.
Tein lapsellisesti kun sanoi hänelle heippa ja suljin puhelimen.
Hän yritti soittaa mutta en vastannut enään puhelimeen.
Lapsi on sen verran iso että tajua raha-asioista.
Ei kai minun tarvitsee kuunnella kaikenlaista kakka?
Viikonloppuna ex-anoppi puhui lapsen kanssa puhelimessa ja lapsi mainitsi että lopetti harrastuksen. Anoppi pyysi minut puhelimeen. Alkoi heti huutaamaan etten anna lapsen harrastaa mitään ja tarkoituksella otin lasta pois sieltä. Sanoin että rahatilanne on semmoinen ettei nyt onnistu. Kuulemaa minun ex maksaa liikaa elareita ja minulla ei ole oikeutta kieltä lasta harrastamaan jääkiekkoa. Sanoin etten halua keskustella tästä asiasta. Sanoin myös etten vaan istu perse penkillä päivittäin vaan yritän löytää uuden työpaikan. Tästä se h...ttelu alkoi.
Tein lapsellisesti kun sanoi hänelle heippa ja suljin puhelimen.
Hän yritti soittaa mutta en vastannut enään puhelimeen.
Lapsi on sen verran iso että tajua raha-asioista.
Ei kai minun tarvitsee kuunnella kaikenlaista kakka?