taas riita miehen kaa

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
:kieh: mä en jaksa, varma se ei loppu ennen kun se rakennus loppu, mulla meni taas hermot että kaikki ostettu mut ei mitään etene, no riidan jälkeen taas kaikki hyvin ja lupasi huomenna alkaa tekemään kaikki, mä uhkailin että nyt meen pukeutumaan ja me lähemme nyt hotelliin lasten kaa ja sen jälkeen jonnekin asumaan mualle(vaikka oikeastaan olin pukeutumassa töihin) :D tiesin vaan että vaan noin saan hähet tekemään jotain....
En ymmärrä miestä, itse ei halua tehdä mitään ja ei anna mua palkamaan ketään :kieh: turha kuulema maksaa kun hän kaikki osaa...joopa joo....

Siis sitä samaa taloanne edelleen remppaatte?

Miksi ette suoraan ottaneet sellaista talopakettia, joka olisi tullut kerralla valmiiksi ja sellaiseksi kuin tykkäätte? Tai miksi ette ota remppamiestä, kun tietojeni mukaan ei sullakaan rahasta ole puute?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
sä oot kuule hieno ihminen

mä tiedän etten ole mikään lahja itsekin, mutta mua se rakennus joskus hermostutta niin että olen jopa kateellinen heille jotka asuu vuokralla tai kenellä jo kauan sitten kaikki valmiina, onneks ei paljon enää tarvi tehdä, muta kuitenkin en tykkä olla kun ei talo ole kokonaan valmiina

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sitä samaa taloanne edelleen remppaatte?

Miksi ette suoraan ottaneet sellaista talopakettia, joka olisi tullut kerralla valmiiksi ja sellaiseksi kuin tykkäätte? Tai miksi ette ota remppamiestä, kun tietojeni mukaan ei sullakaan rahasta ole puute?

En enää tiedä, oli tarkoitus itse tehdä kaikki kun me tykkämme ja ehkä luulimme että helppoa se on, näköjään on aika helppo :/ no virheistä oppi

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Kiva nyt mies tekee kaikki ja aamulla jo kootanut uus sohvapöytä :saint: , mäkin koht meen jotain tekemään

No sohvapöytähän se remontoinnissa tärkeysjärjestyksessä varmasti ekana on

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Kiva nyt mies tekee kaikki ja aamulla jo kootanut uus sohvapöytä :saint: , mäkin koht meen jotain tekemään

No kun mä silloin nukkuin niin hän ees jotain aloiti tehdä, nyt leikka seinä suoraks ja laita pienet palat laminattia sinne mistä seinä otettu pois, tai siis meijän pitää yhdestä paikasta otta laminatti kokonaan pois ja laita uudeks että tulee nätisti, mutta se vie päivää vaan

Alkuperäinen kirjoittaja ev:

No kun mä silloin nukkuin niin hän ees jotain aloiti tehdä, nyt leikka seinä suoraks ja laita pienet palat laminattia sinne mistä seinä otettu pois, tai siis meijän pitää yhdestä paikasta otta laminatti kokonaan pois ja laita uudeks että tulee nätisti, mutta se vie päivää vaan

Mene auttamaan sitä.

Villi arvaus ettei se talo valmistu koskaan.
Sähelletään hulluna sinne tänne ja kamat vaihdetaan moneen kertaan kun ei tiedetä mitä halutaan.
Missä välissä se mies sitä taloa viimeistelee kun pitää jatkuvasti koota uutta huonekalua ja juosta syn hyppyytettävänä ees taas?
Sulla on taatusti ADHD kun et osaa sekunniksi keskittyä mihinkään muuhun kuin panikoimiseen.
Täytyy olla todella hyvä mies että sua jaksaa katsella.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Villi arvaus ettei se talo valmistu koskaan.
Sähelletään hulluna sinne tänne ja kamat vaihdetaan moneen kertaan kun ei tiedetä mitä halutaan.
Missä välissä se mies sitä taloa viimeistelee kun pitää jatkuvasti koota uutta huonekalua ja juosta syn hyppyytettävänä ees taas?
Sulla on taatusti ADHD kun et osaa sekunniksi keskittyä mihinkään muuhun kuin panikoimiseen.
Täytyy olla todella hyvä mies että sua jaksaa katsella.

:saint: Hui, ok selvä! En ole jo kauan vaihtanut mitään, vaan ne oli heitetty jo silloin pois kun tyhjensin kaikki ja me haetaan vain uudet tilalle, jos vaan jotain löytyy mikä sopiva. Sekä vaikka olisin vaihtanut joka päivää niin se on meijän asia vaan, sekä talo usko pois valmistu, jos taas tulee että joku ei jaksa tehdä mitään ja venyy ja venyy, mä palkan heti rakennus miehiä, enkä kuuntele ollenkaan jos mies sano ei

Yhteistyössä