Taas purnausta kirppakerhosta

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Miks ihmeessä se ei toimi?
Mä en oo koko kesän aikana saanut kuin yhdeltä ihmiseltä yksäriä mun ostoilmoitukseen liittyen.
Silti esimerkiksi täällä "mitäs nyttillä" esimerkiksi muumimukeista halutaan päästä eroon harvase päivä.
Onks ne kaikki provoja vaan?

Saatteko te tehtyä kauppaa sillä saralla vai haluanko mä vaan ostaa niin mahdottomia asioita?

[QUOTE="mee";24762190]Mikä on kirppakerho?[/QUOTE]

No tässä tää nyt taas nähdään.
Ihmiset ei edes tiedä, että täällä on olemassa kerho, jossa myydään, ostetaan vaihdetaan ja lahjoitetaan tavaraa toisten palstalaisten kanssa.
Tai ainakin tarkoitus olisi.
Ja jäseniäkin pitäis olla reilusti yli 500.

*HUOH*

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24762204:
No tässä tää nyt taas nähdään.
Ihmiset ei edes tiedä, että täällä on olemassa kerho, jossa myydään, ostetaan vaihdetaan ja lahjoitetaan tavaraa toisten palstalaisten kanssa.
Tai ainakin tarkoitus olisi.
Ja jäseniäkin pitäis olla reilusti yli 500.

*HUOH*

Kannattaisko sun vaan vaihtaa sellaiseen paikkaan, missä homma toimii, eikä purnata. Esim. nuo fb-kirpparit on aika hyviä paikkoja saada tavara liikkumaan.

[QUOTE="mee";24762253]Kannattaisko sun vaan vaihtaa sellaiseen paikkaan, missä homma toimii, eikä purnata. Esim. nuo fb-kirpparit on aika hyviä paikkoja saada tavara liikkumaan.[/QUOTE]
Ihanaa.
Taas joku kehottaa mua liittymään feisbuukkiin. :)

Pistätkö linkin sinne kirppakerhoon?

Mie en nyt millään jaksa syventyä etsimään sitä, mutta voisin vähän vilkasta sitä. Ylimääräistä muumimukia mulla ei valitettavasti kuitenkaan ole.

Yhteistyössä