Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen taas kerran..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taikajane
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Taikajane

Jäsen
06.08.2008
922
0
16
Juttu lehdessä miehestä joka oli kirjottanu kirjan siitä miten väärin on ettei kaikki saa seksiä.

Kävin lukemassa tuolla noita mielipidekeskusteluja aiheesta uutiseen liittyen, enkä jaksanu kyllä kovin pitkälle kahlata. Kirjailija kait ihan sinkun näkökulmasta kirjoitti, mutta keskustelussa alkoi juttu vääntyä pian myös parisuhteen puolella.

Voi hitto että mä olen niin kyllästyny siihen nurinaan missä kitistään seksin puutteesta parisuhteessa. Jos jomman kumman mielestä ei tule tarpeeksi seksiä, niin silloin on jotain ongelmaa jo parisuhteessa muutenkin!
(oli sitten syynä siihen esimerkiksi että haluaako sitten toinen mahdottomia tai vaikka onko toinen täysin vailla seksihaluja, ongelmia joka tapauksessa muuallakin kuin vain seksissä )

Ei se seksi ole mikään itseisarvo vaan liittyy parisuhteessa olevilla kiinteästi siihen suhteen tilaan! Joten minusta pitäisi myös miettiä että mistä se tilanne johtuu, eikä kitistä pelkistä oireista. Se on ihan kuin menis valittamaan vaikka kroonista päänsärkyä lääkärille ja sais aina vaan asperiinia, kun ei sitä tohtoria kiinnostais mistä päänsärky johtuu tai et miten sen kokonaan parantaa, kunhan sais potilaan pois ovelta ja hetkellisesti hiljaseksi.

Ja voin kyllä myöntää reilusti, että niin se menee meilläkin. Ei seksi ole kiristys tai kiitosväline, mutta jos kaikki ei ole kunnossa ei tuokaan toimi. Eikä se ole automaattisesti mikään kyykytysasia, vai pitäisikö toisen osapuolen kiltisti antaa vaan vaikka kuin olis asiat suhteessa persiillään eikä siis halua olla niin lähellä toista sillä hetkellä.

Saa vetää vapaasti herneet jos siltä tuntuu, vaan minua vaan alko lopulta ottaa aivoon! *henkäsee syvään*

Yhteistyössä