tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen

etta on totta etta nykypaivana esim. facebookissa pitaa olla sata ystavaa . kannyn pitaa piipata koko ajan tai ainakin olla paalla koko ajan. siis tama on nyt karkeaa yleistysta tietenkin ymmarran sen itsekin mutta yritan kuvailla nykypaivaa parhaani mukaan. Olen jo nelikymppinen ja siunaukseni on se etta minulla ei ole minkaanlaista hinkua kirjautua facebookiin. toisaalta houkuttaisi mutta sitten elamani on kaikkien nahtavilla.hui.
Olen jo koukuttunut kannykkaani, sahkopostiini ja nettiuutisiin. Jos viela koukuttuisin meseen ja facebookiin niin olisin ihan naatti.
 
sulla on siis hyvä itsesuojeluvaisto! ei, ei mitään tarvitse tehä kun muutkin. mie tykkään facebookista kun sen kautta voin pitää helposti yhteyttä ystäviin jotka ovat toisella puolella suomea. saa myös tietoa tapahtumista jotka ehkä muuten jäis huomaamatta. kaikki ystäväni eivät kuitenkaan ole siellä. mutta nykyään kännykkä voi helposti unohtua jonnekin laukun pohjalle moneksi päiväksi. on helpottavaa, kun ei ole sellainen samanlainen kännykän käyttäjä ku ennen, ku yritin olla koko ajan tavotettavissa.
 
Kännykän unohdan äänettömälle helposti pitkäkskin aikaa... ja saan sit kuulla kunniani kun en vastaa.
Facebookissa en vietä kauheasti aikaa, mutta mun mielestä se on kans ollu kätevä tapa pitää yhteyttä ja mm. ilmotella tapahtumista.
 
Täällä on kännykkä äänettömälle unohtuneena vähän väliä, lasten hoitopäivien ajaksi katson että on äänet mutta muuten ei niin väliä. Tekstiviestien piippaukset lähinnä ärsyttää jos en odota jotain tiettyä viestiä. Unohtelen vastailla niihin jne.

Enkä koe koukuttuneeni noihin muihinkaan. Mese on päällä aina kun kone on auki, mutta en suinkaan ole aina edes paikalla vastaamassa. Facebook on ihan kiva tapa pitää yhteyttä ja kuulla vanhoista kavereista mutta en siitäkään ota stressiä. Kavereille kyllä mainostan että olen huono pitämään yhteyksiä joten ei kannata loukkaantua jos en viesteihin (ainakaan heti) muista vastailla.
 
Juuri ajattelin tänään, kun minulta kysyttiin, että kai sinä olet facebookissa, että en kyllä halua sinne. En tarvitse lisää verkostoja, jotka saattaisivat koukuttaa, puhumattakaan siitä, että haluaisin tulla julkisemmin nähdyksi.
Mese minulla on, mutta mesekavereiden lista on lyhyt, se onkin vain kanava tavata muutamaa hyvää rakasta ystävää :heart:
Kännykkä ei ole kokoajan käsietäisyydellä, ja usein äänettömällä, mutta harvoin kokokaan suljettuna.
Mutta tähän palstaan olen koukuttanut itseni enemmän kuin ehkä haluaisinkaan.
 

Yhteistyössä