Taas pitää hehkuttaa mun syömisiä :D *turhis*

hei
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
sitä, että jaksat lähes joka ilta kinastella näiden tyyppien kanssa. Mulle tulee ihan paha mieli ja energiat vierii viemäriin kun luen tätäkin ketjua. Oletko varma, että tämä palsta antaa sulle hyvää energiaa? symppaan sua, vaikken asioista ole kaikista samoilla linjoilla.

ps. Syömisesi kuullosti kyllä todella hyville! Muistat vaan protskut, eli munia, palkokasveja jne. (tiedät varmaan) :)
Ei täältä useimmiten mitään hyvää energiaa saa, mutta paremman puutteessa...

Mä oon pikkuhiljaa alkanu sosiaalistua taas, käytiin avoimessa päiväkodissakin! :)
Etkös asunutkin pk-seudulla? Täällä on tosiaan kaikkea kivaa tekemistä lasten kanssa! Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!

sitä, että jaksat lähes joka ilta kinastella näiden tyyppien kanssa. Mulle tulee ihan paha mieli ja energiat vierii viemäriin kun luen tätäkin ketjua. Oletko varma, että tämä palsta antaa sulle hyvää energiaa? symppaan sua, vaikken asioista ole kaikista samoilla linjoilla.

ps. Syömisesi kuullosti kyllä todella hyville! Muistat vaan protskut, eli munia, palkokasveja jne. (tiedät varmaan) :)
Ei täältä useimmiten mitään hyvää energiaa saa, mutta paremman puutteessa...

Mä oon pikkuhiljaa alkanu sosiaalistua taas, käytiin avoimessa päiväkodissakin! :)
Etkös asunutkin pk-seudulla? Täällä on tosiaan kaikkea kivaa tekemistä lasten kanssa! Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!
Juuh, Espoossa me asustellaan.

Täällä on, pitää vaa lähteä ovesta ulos :snotty: Ja pakata kaikki lapset mukaan... Siskokin pitää yleensä ylipuhua jonnekin kun ei sitä raaski jättää kotiin mätänemään lapsikatraansa kanssa.

Kiitos :flower:

vieras
Mä oon Nina innostamana kokeillut hummusta, kikherneitä ja paahdettuja auringonkukansiemeniä :p Älkää ottako nuoleskeluna mut en olis ite älynnyt niitä ruveta testailemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
mitenkä ihmeeessä joku voi sanoa voivansa hyvin ku esim.asuu siskonsa nurkissa..uusavutontako?
Mistä sä sen kuvitelman sait, että mä asun siskoni nurkissa?

Jos sun mielestä mun pitäis jättää sisko tänne yksin kolmen pienen lapsen kanssa just ku hän on menettäny aviomiehensä vaikka me molemmat halutaan asua yhdessä ja ollaan yhdessä tähän muutettu koska muuten olen uusavuton, niin perustele vähän.

Kyllä nyt kaikkien pitäisi erota miehistään/vaimoistaan ja lapset potkia pihalle viimeistään 10 vuoden ikäisinä kun muutenhan ihmisistä voi olla apua ja tukea toisillensa, sehän olisi aivan kauheaa :eek:

:headwall: Vitun idiootti.

hei
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
mitenkä ihmeeessä joku voi sanoa voivansa hyvin ku esim.asuu siskonsa nurkissa..uusavutontako?
Minusta heidän asumisjärjestelyt vaikuttavat erittäin järkeviltä varsinkin molempien elämäntilanteet huomioiden! Aikuisille tukea toisista ja lapsille myös.

Itse olen asunut useita vuosia kommuunissa ja minusta se elämäntapa on aivan hieno, siinä ei ole kellään hävettävää! Joten höpönlöpön sulle!

valitettavasti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon Nina innostamana kokeillut hummusta, kikherneitä ja paahdettuja auringonkukansiemeniä :p Älkää ottako nuoleskeluna mut en olis ite älynnyt niitä ruveta testailemaan.
Mä olen innostunut myös kokeilemaan kaikenlaista,mutta tulee vain hiukka kalliiksi tehdä tuollaisia ruokia isolle perheelle.

Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Mä olen innostunut myös kokeilemaan kaikenlaista,mutta tulee vain hiukka kalliiksi tehdä tuollaisia ruokia isolle perheelle.
Täyspainoinen ja terveellinen kasvisruoka voi myös olla edullisempaa, meillä vaa sisko on kokki (ainakin melkein :p) ja tykkää tehdä kaikkea vähän fiinimpääkin. :)

valitettavasti
Täyspainoinen ja terveellinen kasvisruoka voi myös olla edullisempaa, meillä vaa sisko on kokki (ainakin melkein :p) ja tykkää tehdä kaikkea vähän fiinimpääkin. :)
Meillä nuo kurkut,tomaatit,salaatit ovat saneet jäädä arkiruokien lisukkeeksi.Viikonloppuisin syödään aika paljon nuita sun mainitsemiasi juttuja.Ovat hyviä,mutta tulevat kalliiksi jos niitä laitan koko perheelle päivittäin.

Keittiönoita
Lähiruokaa harjoittelen vielä ^^ Sen takia ostinkin kirjan "Härkäpapua sarvista - Herkullista kasvisruokaa läheltä" mutta siihen on vielä matkaa vähäsen.
Lassilan tilan härkäpavut ovat luomua ja kotimaista =) Ja muistinpa nyt laittaa yöksi pavut likoamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Lähiruokaa harjoittelen vielä ^^ Sen takia ostinkin kirjan "Härkäpapua sarvista - Herkullista kasvisruokaa läheltä" mutta siihen on vielä matkaa vähäsen.
Lassilan tilan härkäpavut ovat luomua ja kotimaista =) Ja muistinpa nyt laittaa yöksi pavut likoamaan :D
MISTÄ NIITÄ SAA kun kaupassa ei ymmärretty yhtään ku kysäsin kotimaisten härkäpapujen perään :D

Meillä nuo kurkut,tomaatit,salaatit ovat saneet jäädä arkiruokien lisukkeeksi.Viikonloppuisin syödään aika paljon nuita sun mainitsemiasi juttuja.Ovat hyviä,mutta tulevat kalliiksi jos niitä laitan koko perheelle päivittäin.
totta,kyllä nuo kasvisruuat tulee kalliiksi kun pitää monelle tehdä

Nomutta, sinne olis matka muutenki tässä joku päivä :)
Ootko käyny Fredalla siinä Punnitse & säästä -kaupassa?
http://www.punnitse.fi/Myym%E4l%E4t/Helsingin%20liikkeet
Kävelly sen Kurvin kaupan ohi vaik kui mont kertaa ku exä asu Arabianrannassa ja aamusin piti ottaa sellanen bussi joka pysähty siihen viereen.. Mutta koskaan en saanu aikaseks käydä vaikka aina oli hyvät aikeet :)

Nyt ei enää tuu käytyä Helsingissä kovinkaan usein.

Keittiönoita
Kävelly sen Kurvin kaupan ohi vaik kui mont kertaa ku exä asu Arabianrannassa ja aamusin piti ottaa sellanen bussi joka pysähty siihen viereen.. Mutta koskaan en saanu aikaseks käydä vaikka aina oli hyvät aikeet :)

Käy tossa Fredalla samalla reissulla kun käyt Ruohonjuuressa. Onkohan sinne Annankadulle ilmestynyt se uusi luomukauppa? Stadin luomuhan lopetti, mutta yks niistä myyjistä käsittääkseni avasi uuden luomukaupan. Pitäs köpötellä joku päivä katsomaan.

Käy tossa Fredalla samalla reissulla kun käyt Ruohonjuuressa. Onkohan sinne Annankadulle ilmestynyt se uusi luomukauppa? Stadin luomuhan lopetti, mutta yks niistä myyjistä käsittääkseni avasi uuden luomukaupan. Pitäs köpötellä joku päivä katsomaan.
Täytyy suunnitella iso retki meidän hianoon pääkaupunkiin
:xmas: Käyn nykyään lähinnä äitiä moikkaamassa ytimessä tai joskus kahvilla jonkun kanssa Kampissa, mutta että Kampin keskuksesta pitäisi eksyä ulos...? Ja vielä Fredalle asti?

Hui. Tämä pitää suunnitella hyvin ja toteuttaa harkiten :D

Keittiönoita
Täytyy suunnitella iso retki meidän hianoon pääkaupunkiin
:xmas: Käyn nykyään lähinnä äitiä moikkaamassa ytimessä tai joskus kahvilla jonkun kanssa Kampissa, mutta että Kampin keskuksesta pitäisi eksyä ulos...? Ja vielä Fredalle asti?

Hui. Tämä pitää suunnitella hyvin ja toteuttaa harkiten :D
Mä olin muutaman vuoden Annankadun varressa töissä enkä käynyt juuri koskaan keskustan kaupoissa :D

Yhteistyössä