R
rv 38
Vieras
Suhde veteli viimeisiä kunnes huomasin olevani raskaana. Päätettiin vielä yrittää vauvan vuoksi (kolmas lapsi). Mies lupasi ja vannoi, että nyt on perhe etusijalla ja alkuraskaus menkikin hienosti. Mies huomioi minua ja lapsia, suunnitteli vauvalle kaikkea, auttoi kotitöissä jne. Eipä enää. Taas venyy työpäivät, kotitöitä ei jaksa tehdä, lapsille tiuskii, mä en pääse mihinkään koska miehen pitää saada levätä eikä jaksa olla lasten kanssa, omat menot vaan lisääntyy ja nyt sokerina pohjalla, ilmoitti menevänsä baariin 4 päivää ennen mun laskettua aikaa. Ei siinä mitään, siinähän menee, en aio aikuista ihmistä kieltää, mutta anteeksi se ei saa jos mulla synnytys sattuu juuri silloin käynnistymään. Mun mielestä miehen pitäisi nyt kaikin keinoin todistaa, että perhe on ykkönen eikä hänen omat mielihalut. Ei se ole yhtään sitäkään ajatellut, että miten mä edes pääsen sitten sinne sairaalaan. Lapset menee mummolaan, mutta ne pitää sinne viedä, mummo ei pääse tänne. Itsekö mä ne sinne sitten ajan? Vai taksilla mennään?
Huomaa vaan, että ei sitä aidosti kiinnosta. Hetken aina jaksaa panostaa kun ero uhkaa, mutta pian palaa vanhaan rutiiniin. Vituttaa vaan, että taas menin uskomaan.
Huomaa vaan, että ei sitä aidosti kiinnosta. Hetken aina jaksaa panostaa kun ero uhkaa, mutta pian palaa vanhaan rutiiniin. Vituttaa vaan, että taas menin uskomaan.