O
Ongelma olet itse
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mikä tässä on aplla ongelma? Sekö että jäi ilman ruokaa, kun anoppi ei joustanut ruoka-ajasta?
Ap nukkui, muu perhe kävi syömässä ja ap säästyi ruuanlaitolta, paitsi itselleen. Anoppi ihmettelee, miksei ap mennyt syömään.
No mitä sitten, anna anopin ihmetellä, omapahan on mokansa, jollei muistanut sun sanoneen, että nukut.
Mitä sä menetit, kun et kerran halunnut mennä syömään, vaan mieluummin nukuit? Niinhän sä teitkin?!
Ja sait kai nukkua varsin rauhassakin, kun muu perhe oli anoppilassa syömässä.
MIKÄ IHME TÄSSÄ ON ONGELMA??? Varmaan se, että kyseessä on nimen omaan ANOPPI??
Ongelma on se, että tätä toimintaa mua kohtaan tapahtuu säännöllisesti ja paljon. Toisinaan väsyn siihen 'kestämiseen' että mun pitää aina olla syntipukin roolissa ja se kamala ja ylpeä ja tahditon ihminen. Sillä tässä muutamassa päivässä on anoppi varmaan ehtinyt jo tiedottaa täällä pikkupaikassa oman versionsa asioista, miten mä kehtasin jättää tulematta.
Jos noin tapahtuu säännöllisesti ja useaan, niin sehän tarkottaa sitä että anoppi tekee kiusaa säännöllisesti tahallaan, mutta myös sitä että sä olet joustamatta säännöllisesti tahallaan? Eli molempi parempi, vikaa kummassakin? Kun aluks sain käsityksen tekstistä että sä useimmiten joustat.
Saman käsityksen minäkin saanut että siinä on kaksi naista sorvet ojossa,kumpikaan suostu tuumaakaan antaan periksi vaan kiusaa toista.
Jätä anoppi omaan arvoonsa ja anna mihen ja lasten vierailla heillä ja jätä sä se kokonaan pois elämästäs jos nuin vaikeeta on.
peesi,aikuinen ihminen voi kyllä käyttäytyä tilanteen mukaan jos ei osaa niin sitten on hiljaa ja antaa muiden käydä anopin luona kun kutsu käy....