F
Fleur de la Cour
Vieras
vaikka asia nyt ei sinänsä ole kovin kummoinen eikä sen pitäis mua haitata millään muotoa, mutta kun nyt tuli sanailtua kovempaan sävyyn tuossa miehen kanssa äsken. Anoppi oli tuossa viikkoa ennen pääsiäistä täällä meillä kahvilla, kysyi silloin, että koska sopisi tulla pääsiäisenä, että miten mulla on töitä. No vastasin, että pääsen valvomasta pitkäperjantaiaamuna, sitten nukun sellasen 7 tuntia ainakin ja sit alkaa 5 päivän vapaa. No anoppi siihen, että kun hän sit olis laittanu ruuan just pitkäperjantaina. Vastasin siihen että kyllähän se vois sopia jo vaikka laittaisit hiukan myöhempään, että voin nukkua, tai sit vaikka sunnuntai tai ei tartte ruokaa laittaa ollenkaan, kahvikin riittää. Ei kun kuulemma mielellään laittaa ruuan. No asia jäi silleen. Sitten tuossa pitkäperjantaina olikin sitten soittanut miehelleni, että tulkaa syömään (kuulemma kaikki) klo 14! No minähän nukuin silloin!!!! En asiaa sen enempiä ajatellut silloin herättyäni, mietin että halus tarjota miehelle ja tytölle ruuan, mutta kuulemma olikin kaikki kutsuttu ja nyt sit ihmetellään että kun minä nukuin. Ei kuulemma voi käsittää miksi minä aina nukun
Niin siis yön kun on töissä niin päivällähän sitten nukutaan. Lienee täysin tahallaan tehnyt kuvion taasen noin, kaikkien muiden mieliksi aina tehdään asiat, mutta mun kohdalla ei jousteta. Miehen veljen vaimon piti varmaan taasen saada ruokaa klo 14 ettei 'kuole' nälkään, kuten joskus meille sanoivat kun myöhästyimme päivälliseltä anoppilasta kun tyttö nukkui päiväunia vuosia sitten. No olen silti sanonut, että mieluiten vaikka töissä kuin anoppilassa juhlapyhinä, mutta kun tuo mies on ihan vietävissä toisinaan vieläkin kun on äitistään kyse. Miks hitossa miehille pitää äiti olla joku saakelin pyhimys??? Pitäis taas pistää mies hiukan valkkaamaan mitä haluaa ja kenen naisen mielipiteet pitäis olla sille tärkeimmät!