Taas mun lelut joutu vääriin käsiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Pesastiin lattiat esikoisen kans enkä mä tienny et äijä oli piilottannu mun leluni sängyn alle. :snotty: |O Sieltä se poika tulee mun ****kanssa ja kysyy mitä nää on. :ashamed:

no höh, etkö sie ossaa niitä lukitussa loodassa pitää? :o vai onko ne tahalleen semmosesa paikasa että juniorit net löytää? meillä ne on kyllä vähän enempi piilosa :saint:

Mun pojat kerran kans löys mun lelun, ja aikansa kun sitä ihmettelivät, niin tulivat hakee mut paikalle, ja kysyivät mikä se on. En sit osannu mitään sanoo, niin fiksut lapseni keksivät, et sen on pakko olla raketti, koska se on ihan raketin näköinen :whistle:

meidän tyttö esitteli mun karva käsirautoja koko pihan äideille eli n. 3-4 äitiä ja niiden lapset n. 6-8kpl en ollut huomannut että oli laittanut ne taskulapsi meni yksin ulos ja kun katsoin n. 15min katsoin niin siellä se niitä para aikaa esitteli.

tuli muuten kiire kutsua tyttö sisälle.

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Mun tyttö oli parivuotiaana mennyt naapurin makkarin lipastosta penkomaan heidän "leluja" ja tuli sitten esittelemään niitä meille olohuoneeseen kun oltiin naapurissa kylässä. :laugh:

:laugh: Mä olin yhdessä kyläpaikassa, ja siellä kävi samoin! Mutta tää lapsi oli poika. Vanhemmat oli ihan pokkana, ei edes ottaneet sitä lelua pois.

Yhteistyössä