Nyt ottaa taas päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mun tekemää työtä ei näköjään arvosteta yhtään! Oon siis siivonnut täällä eilen ja tänään. Aamulla petasin sängyn ja päivällä mies menee päiväunille, avaa päiväpeiton puoliksi ja nukkuu vaatteet päällä puhtaissa lakanoissa. Sit ku se herää, ni jättää sängyn "auki" eikä laita päiväpeittoa takasin paikoilleen. Aamulla puunasin keittiön tasot + tietty imuroin ja pesin lattiat. Mies tekee itselleen leipää siinä tason päällä, mutta sille ei tule mieleenkään pyyhkiä niitä murusia pois sen jälkeen. Ja ku tää ei ollut vaan tämä yks kerta, vaan nämä samat asiat tapahtuu joka kerta. Kerran se laitto roskaset vaatteensa juuri imuroidun eteisen lattialle myttyyn eikä sillä ollut aikomustakaan korjata niitä siitä pois. Jos mies tulee esikoisen kanssa ulkoa, niin jättää pojan haalarit lattialle, eikä laita niitä naulaan. (poika ei itse ylety ). En mäkään mee sen työn jälkiä sotkemaan!! |O :headwall: :headwall:

Näinhän se on... Mä keräilen lisäksi tyhjiä jogurttipurkkeja ympäri kämppää, aamulla löysin konjakkipullon korkin muovikuoret(ne sen korkin ympäriltä ne kääreet) viehkosti lasikaapista hääkuvan vierestä.. |O Keljuttaa. Joka kerta.

Sitä on liikkeellä. Ja se on valitettavasti osittain itseaiheutettua: ne on tottunu siihen, että vaikka jättäis roskat jälkeensä, niin pian ne kuitenkin on roskiksessa... =(

aivan sama homma täällä |O
lisäks kun se lämmittää takkaa,niin sil ei oo mitää aikomustakaan siivota niit tuhka- ja risukasoja pois lattioilta vaik oon kädestä pitäen näyttäny miten imuri toimii!! |O

tuo asia on lähes saanut itkun partaalle viime aikoina. Kun olen juuri imuroinut eteisen tulee sisälle ja tuo kilon hiekkaa eikä edes imuroi. tänään siivosin ja arvaa vaan huomasiko että olen siivonnut täällä, ja laittanut kesävaatteita pois, ja siis eteiset on siistit ja lattiat puhtaat. Ei sanaakaan.
Ja omat vaatteet jättää eteisen lattialle myttyyn. ja joka aamu kun herään on likainen kahvikuppi tietokonepöydällä, ei voi viedä edes keittiöön, ja pyttyä ei siivoa jos tulee sotkua, ei taatusti siivoa jälkiään. ja ei myöskään lavuaaria.
Nyt viime aikoina olen alkanut puhua ihan kuin lapsille puhun, että siivoa jälkesi, jos tulee sotkua, siivoat heti.
Aiemmin ei haitannut, mutta viime aikoina kun on 2 lasta, ja olen kotiäiti, ja tuntuu, että koko elämä valuu toisten jälkien siivoamiseen, vaikka meillä ei edes vauvoja täällä enää eikä ihan pieniä, on alkanut pänniä. Tuntuu, että eihän tämä tästä helpota ollenkaan vaikka lapset kasvavat. Ihan samaa siivoamista ja kotityötä koko elämä.