Kiukuttaa taas toi mies

vieras
Sano sille kerran jämäkästi, et se vonkaaminen saa sut haluamaan entistä vähemmän, paineita tulee jne..

Eli vonkaaminen seis kokonaan ja käske olla muuten vaan kiva, siis odottamatta seksiä olla normaalisti lähellä, halata sopivassa tilanteessa, hieroa hartioita jos se on teillä tapana tms.. Eikä missään nimessä mainita seksiä tai syyllistää sen puutteesta. Oma käsi saa auttaa sen aikaa että nainen toipuu hormonimyrskystä, puhumattakaan synnytyksestä. Meillä toimi noi ja sitten mä vähän puolipakotin itseni ekoilla kerroilla tekemään sen aloitteen seksiin kun oli mukava olla siinä lähellä, siitä se lähti taas sujumaan.

Mut jos ei muuten usko niin sano et vonkaaminen johtaa puolen vuoden takuuselibaattiin. :D Se on nimittäin tosi ahdistavaa, ärsyttävää ja jotenkin kakaramaista, tiedän kokemuksesta..

jui
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja jui:
oletko miettinyt miks miehen runkkaaminen on sulle niin hirveetä? Suuhun oton ehkä voisin jotenkin ymmärtää.
Siitä tulee sellainen olo et painostetaan... Oon sanonu miehelle ihan suoraan, et hän on romauttanu mun itsetunnon joskus ihan nollalukemiin ( pariin otteeseenkin ja tässä kasaillaan jos joskus saatais vaikka jotain ehjääkin) ... Ja et mä tartten aikaa, ihan oikeasti aikaa ilman minkään sortin painostusta. Ja sit kun oon siinä pisteessä et voisin jopa miettiä tekeväni hänelle jotain tuommoista, hän ei muistakaan kuinka särkyvässä vaiheessa koko homma on ja alkaa painostaa, ei välttämättä sanoilla mutta eleillä ym...
Okei. Ymmärrän kyllä, teillä on ongelma asian suhteen. Toivottavasti saatte asian korjattua, vaikka aikaahan se taitaa vaatia. Tsemppiä.

Ksantippa S.
Oon sanonu miehelle ihan suoraan, et hän on romauttanu mun itsetunnon joskus ihan nollalukemiin ( pariin otteeseenkin ja tässä kasaillaan jos joskus saatais vaikka jotain ehjääkin) ... Ja et mä tartten aikaa, ihan oikeasti aikaa ilman minkään sortin painostusta. Ja sit kun oon siinä pisteessä et voisin jopa miettiä tekeväni hänelle jotain tuommoista, hän ei muistakaan kuinka särkyvässä vaiheessa koko homma on ja alkaa painostaa, ei välttämättä sanoilla mutta eleillä ym...
Ei tässä ole kysymys ehkäisykapseleista tai kuivista limakalvoista. Vaan ihan muusta. Lähtisikö mies ammattiauttajalle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sano sille kerran jämäkästi, et se vonkaaminen saa sut haluamaan entistä vähemmän, paineita tulee jne..

Eli vonkaaminen seis kokonaan ja käske olla muuten vaan kiva, siis odottamatta seksiä olla normaalisti lähellä, halata sopivassa tilanteessa, hieroa hartioita jos se on teillä tapana tms.. Eikä missään nimessä mainita seksiä tai syyllistää sen puutteesta. Oma käsi saa auttaa sen aikaa että nainen toipuu hormonimyrskystä, puhumattakaan synnytyksestä. Meillä toimi noi ja sitten mä vähän puolipakotin itseni ekoilla kerroilla tekemään sen aloitteen seksiin kun oli mukava olla siinä lähellä, siitä se lähti taas sujumaan.

Mut jos ei muuten usko niin sano et vonkaaminen johtaa puolen vuoden takuuselibaattiin. :D Se on nimittäin tosi ahdistavaa, ärsyttävää ja jotenkin kakaramaista, tiedän kokemuksesta..
Mä oon koittanu sanoa et lopettaa sen kun mulle tulee sellainen olo et painostetaan :snotty: Kyl hän hetken jaksaa ollaki kinuamatta mut sit hetken päästä se taas alkaa...

...
Meillä mies kertoo aina, että kauanko viime kerrasta on notta nyt pitäisi jo melkein pakosti harrastella.. se jos mikä on rasittavaa. Ja mies tulee noin 5 min jälkeen, ni ohhoh.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Oon sanonu miehelle ihan suoraan, et hän on romauttanu mun itsetunnon joskus ihan nollalukemiin ( pariin otteeseenkin ja tässä kasaillaan jos joskus saatais vaikka jotain ehjääkin) ... Ja et mä tartten aikaa, ihan oikeasti aikaa ilman minkään sortin painostusta. Ja sit kun oon siinä pisteessä et voisin jopa miettiä tekeväni hänelle jotain tuommoista, hän ei muistakaan kuinka särkyvässä vaiheessa koko homma on ja alkaa painostaa, ei välttämättä sanoilla mutta eleillä ym...
Ei tässä ole kysymys ehkäisykapseleista tai kuivista limakalvoista. Vaan ihan muusta. Lähtisikö mies ammattiauttajalle?
Ei taida lähteä enkä kyl kehtaa hälle sellaista ehdottaa...

Ksantippa S.
Harmi. Jotenkin tulee sellainen olo, että joku kolmas osapuoli voisi ehkä auttaa teitä puhumaan tunteistanne toisillenne. En tiedä kuvittelenko, vai voiko olla, että mieskin tuolla "vonkaamisellaan" hakee sitä yhteyttä, joka teillä on joskus ollut ja jonka hän tajuaa puuttuvan.

...
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Harmi. Jotenkin tulee sellainen olo, että joku kolmas osapuoli voisi ehkä auttaa teitä puhumaan tunteistanne toisillenne. En tiedä kuvittelenko, vai voiko olla, että mieskin tuolla "vonkaamisellaan" hakee sitä yhteyttä, joka teillä on joskus ollut ja jonka hän tajuaa puuttuvan.
mitäs luulet, että meidän kannattaisi kokeilla? "Meillä mies kertoo aina, että kauanko viime kerrasta on notta nyt pitäisi jo melkein pakosti harrastella.. se jos mikä on rasittavaa. Ja mies tulee noin 5 min jälkeen, ni ohhoh.. "

Sanna
Kannattaa muistaa myös se, että miehelläsi on aivan varmasti pahempi olla kuin sinulla. Miehesi elää puutteessa, ajattelee varmasti seksiä 24/7 ja muutenkin saattaa olla ahdistunut lähes koko ajan. Sinä ahdistut vain silloin kun hän ehdottelee. Ota ihan oikeasti edes silloin tällöin suihin, anna peppua tai jotain mitä ikinä keksit. Teille molemmille tulee parempi olo. Pidemmällä tähtäimellä ala suunnittelemaan miten saat halusi takaisin. Seksi kuuluu parisuhteeseen.

ööööööö
Miehellä on kädet mitä käyttää.
Luulis että normaali mies ei nauttisi siitä et nainen vastentahtosesti nyt sit levittää haaransa et mies saa runkata itsensä naiseen? Runkkaamistahan se on jos toinen osapuoli ei ole tippaakaan hommassa mukana.

...
Alkuperäinen kirjoittaja ööööööö:
Miehellä on kädet mitä käyttää.
Luulis että normaali mies ei nauttisi siitä et nainen vastentahtosesti nyt sit levittää haaransa et mies saa runkata itsensä naiseen? Runkkaamistahan se on jos toinen osapuoli ei ole tippaakaan hommassa mukana.
Juu, tätä meillä harrastetaan:/

Alkuperäinen kirjoittaja ööööööö:
No niinpä... Ja mies on sanonut ettei halua jollen voi olla 100% mukana, vaikka ei siltä kyllä aina tunnu :/

Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Kannattaa muistaa myös se, että miehelläsi on aivan varmasti pahempi olla kuin sinulla. Miehesi elää puutteessa, ajattelee varmasti seksiä 24/7 ja muutenkin saattaa olla ahdistunut lähes koko ajan. Sinä ahdistut vain silloin kun hän ehdottelee.
Ei se ihan noinkaan välttämättä mene. Voi se "pihtaavakin" osapuoli tuntea jatkuvaa syyllisyyttä ja ahdistusta asiain tilasta. Ja toisaalta puutteessa eläjä voi suhtautua asiaan hyvinkin optimistisesti, vähän luonteesta ja itsetunnosta riippuen.

Usein nuo puuteasiat vain tuntuvat muuttuvan valtataisteluiksi ja heijastuvan suhteen muillekin osa-alueille, ellei puolisoilla ole poikkeuksellisen paljon kypsyyttä ja keskustelukykyä.

tiiteni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja :
4 kk synnytyksestä ja sattuu, mene lääkäriin!
Mulla sattui vielä 6kk synnytyksestä ja senkin jälkeen. Eipä tuo lääkäri mitään osannut asiaan oikein sanoa. Limakalvot voi olla tosi pitkään kuivat ja ohuet imetysaikana. Ovestin-voidetta sitten käytin ja se ehkä vähän helpotti ajan kuluessa.

...
Itellä vaikutti hormonaalinen ehkäsy. Mulla oli rengas ja voin kertoo, ett oli toimiva ehkäsykeino-->sekisä ei ollu nimekskään. Lopetin sen ja homma luistaa taas, joka asiassa;).

Minul o kausia kun ei tee ollenkaa miäl, ei yhtää. Ukko vonkaa ja sanon suoraa et ei tee miäl enkä säälistkää sillo levitä kinttujani. Ukko menee vessaan lukkojen taa ja käyttää "oman käden oikeuksia". Tulee sit viereeni nukkumaan ja ottaa miut kainaloon.
Pisimmillään tuo kausi miul on kestäny pari kuukautta. Onneks niit tulee suht harvoin. Mut siis kun niit tulee, niin ukko auttaa ite itteään.
Tuo köriläs ei oo onneks semmosta pakottavaa/painostavaa sorttia.

Mystiq
Mulla on sama ongelma, mutta päinvastoin.

Eli ite haluaisin vaikka joka päivä, mies keskimäärin kerran viikossa tai kahdessa. =/
On se käynyt lääkärilläkin asian suhteen (sinne meni 250?, noin), mutta mitään "vikaa" ei löytyny, himppasen alhainen joku hormoni, mutta ei liikaa lääkärin mielestä.

Että seuraavaksi kait 250km päähän jonneen terapautille, ei täällä niitä ole.

Kyllä mä jotenkin otan ton vallankäyttönä, kun usein tulee sänkyyn jo ekaksi sanoen, että on pää, jalka, selkä, mikä lie kipeä. Tai vastaa vaan ei kun kysyy, ei perustele.
Jos teen aloitteen, ei käy. Mun pitää olla KILTTI, että tippuu, jos oon jäkättän päivällä, niin ainakaan en saa. Enkä mä jaksa olla ylikorostetun kiltti, että tippuis.
Eli mun on välillä pakko käyttää oman käden oikeutta ja siitäkin oon joskus jääny kiinni ja mies ihmettelee. Kun se olis jotenkin ihmeellistä ja noloa ja mulle tulee jo valmiiksi syyllinen olo.

Sitte tulee kierre. MÄ oon äkäinen kun en saa ja sitten en ainakaan saa.
Ja arvatkaa vaan kuinka SATOJA kertoja oon itkenny mokoman asian takia? Mun on pakko olla viallinen jotenkin, ei tää voi olla miehen syy, etten mä kelpaa. =/

Näin
Sairasta tuo painiostus. Tässä näitä juttuja lukiessa tajuan että oma mies on käyttänyt minua hyväksi ja minä olen antanut sen tapahtua.

Jos suhteen alussa oli selvä että meidän libidot eroavat. Mies käy kuumana monta kertaa päivässä ja mulle riittää pari kertaa viikossa. Puhuttiin ja mies sanoi että tajuaa. Toisin kävi. Ellei mies saanut seksiä tuli vittuilua, riidanhaastamista ja jopa ihan pimahtamisia. Usein myönnyin seksiin vaikka en ollut yhtään, yhtään halukas ja seksi tuotti minulle tuskaa. Mies halusi anaaliyhdyntää ja siihenkin suostuin koska kuvittelin että "kuuluu". Noista parista kerrasta muuten oli seurauksena peräaukon haavauma joka vielä nykyäänkin repeytyy auki jos yhtään kova vatsa.

Tekee pahaa kun ajattelen. Ja aina tuli hyväksikäytetty olo kun mies kinuaa ja kinuaa ja pitää joko antaa tai kieltää. Jos antaa väkisin seksiä se tuottaa itselle kipua ja pahaa oloa. Jos ei anna, tulee kiukuttelua ja itselle paha mieli kun toinen pitää torjua. Ja kun mies ei välttämättä edes tajua sitä vaan tulee uudelleen nylkyttämään ja uudelleen ja uudelleen ja lopulta pitää sanoa vähemmän kauniisti.

Nykyään en en anna ellen halua, kyllästyin siihen pahaan oloon. Olen sanonut että sillä on kaksi tervettä kättä itsellään. Joskus lainaan sille omaa kättä, siitä ei tule sellainen hyvöksikäytetty olo, ihan kivahan se on tuottaa toiselle nautintoa kun itseen ei penetroiduta eikä ole kipua jne.

Se että olin ennen niin kiltti, no, lapsuudenkodin mallia. Siis se kiltteys. Ei uskalla sanoa kunnolla takaisin ja sitten kun ei ole kauheasti eri miehistä kokemusta on kuvitellut että esim. joku peppuseksi on normaalia kun siitä niin paljon mediassakin puhutaan ja seksiä pitää antaa vaikkei haluaisi.

Enkä voi miestäkään syyttää himoistaan. Kun itsen tekee niin kovasti mieli on kai vaikea olla empatiakykyinen eikä vaan tajua että toisen ei tee mieli. Ainoastaan se nylkytys ja mankuminen... Luulen kyllä että se saisi sinkkuna paljon vähemmän eli tajuaisi jo!

Tällä sepustuksella sanon sen että alkää tosiaan harrastako seksiä ellei tee mieli. Älkää tehkö sitä. Siitä tulee niin paha olo henkisesti. Jos mies vinkuu ja se ei tajua lempeistä vihjeistä että ei nyt niin sitten sanotte rumasti jos kerran muu ei auta. Jos toisella on kovasti paineita niin voihan sitä pippeliä hiukan kädellä silitellä ja katsella miten toinen nauttii kun se ei juuri ole itseltä pois. Mutta uskaltakaa sanoa että ei nyt jos ei tee mieli.

(Kammottaa, tosella kammottaa nuo tekstit joissa kehoitetaan antamaan vaikka hammasta purren. Hirveää. Varmaan miesten kirjoittamia juttuja. Kaverit jos aukko kuin aukko riittää niin pankaa vaikka kurpitsaan tai meloniin. Hätä keinot keksii mutta henkisellä väkivallalla seksiin painostaminen on RAISKAUS.)

yäk
Alkuperäinen kirjoittaja Äh:
Tossa tilanteessa mä antasin nopeesti peiton alla pimeessä. Loppuu vonkaaminen vähäks aikaa kun luulee saaneensa.
Kaikki ei elä parisuhteessa pelkästään miellyttääkseen miestä ja anna kun *voi voi kun mies ei ole kahteen päivään saanut. *
Yäk millasia ovimattoja naiset voi olla.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Alkuperäinen kirjoittaja Äh:
Tossa tilanteessa mä antasin nopeesti peiton alla pimeessä. Loppuu vonkaaminen vähäks aikaa kun luulee saaneensa.
Kaikki ei elä parisuhteessa pelkästään miellyttääkseen miestä ja anna kun *voi voi kun mies ei ole kahteen päivään saanut. *
Yäk millasia ovimattoja naiset voi olla.
Blaa blaa ovimattoja... Mitä hiton alistuneisuutta on siinä, jos harrastaa seksiä miehensä kanssa vaikka itse ei välttämättä huvittaisi. Ei siinä silti tunne olevansa mikään prostituoitu, kun miestä rakastaa, niin kyllä siinä lämpenee sitten itsekin. Miten itsekäs pitäis sitten olla? Että et saa, vain sen takia kun kehtaat sitä kysyä, koska minähän en ALENNU harrastamaan seksiä koska se ei ollut mun ehdotus? Ja mieheltä kuitenkin odotetaan huomiota ja huomaavaisuutta... Entäs jos nekin ajattelee, että en kyllä alennu tolle mitään tekemään, minä mikään palvelija ole. Kun kysymys on suhteesta, jossa toisiaan ajatellaan ja rakastetaan. Joskus seksi ei ole ekaksi mielessä, mutta kai sitä voi pikaisesti nusasta ennen nukkumaanmenoa. Ei se multa ainakaan ole pois. (Ja tietenkin vakavammat seksielämän ongelmat ovat asia erikseen.)

vieras
Jos sun mies asuis yksin, mitähän se tekisi? Ei sun ole pakko sille mitään antaa! Jos ei halua, ei halua, ei normaalit miehetkään koko ajan halua.

on osattava sanoa ei.

myös avio/avoliitossa.
mistään seksipakosta ei pappi puhunut kun siunasi avioliittomme.

Yhteistyössä