kun on vaan päiviä et ei suju!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärttynen ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärttynen ämmä

Vieras
työpäivä oli tosi syvältä, lapsi kiukutteli hoidossa haettaessa, koira oksensi matolle, pitäis imuroida hiekat lattioilta, vaihtaa petivaatteet, pestä pyykkiä, tehdä ruokaa, mut ei vois vähempää kiinnostaa ja sit vihaa itseään vielä enemmän.....
mies ja poika lähti jo mun kärttyisyyttä karkuun pihahommiin, mulla olis hyvää aikaa tehdä kotihommia, mut vittu kun ei kiinnosta, tekis mieli huutaa ja paiskoo astioita ja kiroilla ja painua nukkumaan.... :ashamed:
ja tossa siis oli noi hommat mitkä on pakko tehdä tänään, muuten ei pysty oleen... ja tää nälkä vaan pahentaa tilannetta kun ei mitään tee mieli kun kiukuttaa niin paljon ja mitään ei jaksais tehdä.... huokausten huokaus.
lohduttakaa mua :D

tee yksi asia kerrallaan. helpottaa asiaa. siivoisin eka oksennuksen, tekisin ruokaa, laittasin yhden koneellisen pyykkiä pyörimään, siinä välissä levähtäisin, sitten jotain muuta tarpeellista. jättäisin imuroimisen toiseen päivään. mullakin oli vähän kurja päivä kun koulukaverit ilmeisesti kannattaa alisuorittamista, mulle vastattiin tylysti takaisi kun huomautin että katetrointi kannattaa tehdä kuten oikealle ihmiselle, eikä jättää puolitiehen. :stick:

tee yksi asia kerrallaan. helpottaa asiaa. siivoisin eka oksennuksen, tekisin ruokaa, laittasin yhden koneellisen pyykkiä pyörimään, siinä välissä levähtäisin, sitten jotain muuta tarpeellista. jättäisin imuroimisen toiseen päivään. mullakin oli vähän kurja päivä kun koulukaverit ilmeisesti kannattaa alisuorittamista, mulle vastattiin tylysti takaisi kun huomautin että katetrointi kannattaa tehdä kuten oikealle ihmiselle, eikä jättää puolitiehen. :stick:

kyllä mä sen yrjön siivosin heti kun koira sen sai puklattua, mut kaikki muu tekemättä ja mua kiukuttaa se et taas kaikki kaatu mun niskaan. nälkä, väsy, vitutus. mieluummin mäkin olisin karannu pihalle kun jääny tänne persereikään siivoamaan. mä oon niin pahalla päällä enkä saa mitään aikaiseksi ja kello vaan käy...

mulla on tota samaa. jutut kasaantuu ja lopulta on iso pyykkivuori. viikonloppuna pesin valehtelematta n. 15 koneellista pyykkiä . ja kaiken tuon aikaa oli kivaa, kun otin sen rennosti.. pyykinpesu on todella vaivatonta. onhan sulla mieskin? laita se tekemään ruokaa?

Yhteistyössä