taas lapsivapaa viikonloppu eikä mitään tekemistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
osa ei lähde minnekään, osa ei jaksa mitään, osa on ollu just viime viikonloppuna jossain tai menossa tulevana viikonloppuna, osa on töissä ja osa on perheen kanssa.
mä oon yksin kotona taas ja mua ahdistaa.
mulla on liikaa vapaata ja mun pää hajoaa. siis lapsivapaata.
ihan turha ehdotella mitään kirjan lukemista, leffan katsomista, kasvokuorintoja tai yksin ulos lähtemistä, mä oon niitä kaikkia tehny niin paljon että ei vois vähempää kiinnostaa.
mä en saa mun elämästä irti mitään.
täällä mä jumitan kotona ahdistus huipussaan ja tiedän et joku vaihtais mun kanssa onnesta soikeana osia. mutta ei tääkään herkkua ole, oikeesti.
mulla ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ eikä KETÄÄN kenen kanssa tehdä jotain.
hajoan.

Kiitos rehellisyydestäsi! Moni perheellinen kiireinen valittaja vois lukea sun tekstin
ajatuksella ja miettiä omaa suhtautumistaan. Mitä jos menisit vaikka paikalliseen
ja ottaisit rennosti...kun ikkunoitakaan ei voi sateella oikein pestä...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ihan itse olet valinnut olla tekemättä mitään, syytä itseäsi kun tunnet tuolla tavalla...

kun mä en keksi mitään tekemistä!
asun 50km päässä lähimmästä kaupungista, eli pelkkä leffaan lähtökin olis kamalan työn takana kun ei ole autoa ja reissuun menis monta tuntia. eikä huvita yksin lähteä.
kun pääsin töistä, tein ruokaa ja kävin lenkillä ja suihkussa ja tässä se nyt sitten taas oli. mä en vaan keksi mitään!

Vastaisuuden varalle kannattaisi ilmoittautua vaikka jonnekin viikonloppukurssille, ettei tarvitse olla yksin ilman mitään tekemistä. Itse menisin riemusta kiljuen jonnekin viikonlopun kestävälle liikuntakurssille tms. jos olisi aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Vastaisuuden varalle kannattaisi ilmoittautua vaikka jonnekin viikonloppukurssille, ettei tarvitse olla yksin ilman mitään tekemistä. Itse menisin riemusta kiljuen jonnekin viikonlopun kestävälle liikuntakurssille tms. jos olisi aikaa.

mä en voi tollasille mennä kun on noi koirat ja ei ole autoa..
haluaisin kamalasti jollekin kädentaitokurssille tms, mut mulla ei ole mahdollisuutta mennä kun ne kaikki niin kaukana.

tuntuu teistä varmaan et mulle ei vaan kelpaa mikään, mut ihan oikeasti on nyt aika hankala tilanne. koirat rajottaa niin et en voi lähteä mihinkään yöksi, lapsi rajoittaa sen et en halua muuttaa täältä pois kun sillä on täällä kaikki läheiset ihmiset ja autottomuus rajoittaa sen, että en pääse ikinä "nopeesti käymään" missään.
tuntuu että olen ihan umpikujassa.
kaikki menee aina ristiin kavereiden kanssa ja tää yksinäisyys kuristaa mua todella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä en voi tollasille mennä kun on noi koirat ja ei ole autoa..
haluaisin kamalasti jollekin kädentaitokurssille tms, mut mulla ei ole mahdollisuutta mennä kun ne kaikki niin kaukana.

tuntuu teistä varmaan et mulle ei vaan kelpaa mikään, mut ihan oikeasti on nyt aika hankala tilanne. koirat rajottaa niin et en voi lähteä mihinkään yöksi, lapsi rajoittaa sen et en halua muuttaa täältä pois kun sillä on täällä kaikki läheiset ihmiset ja autottomuus rajoittaa sen, että en pääse ikinä "nopeesti käymään" missään.
tuntuu että olen ihan umpikujassa.
kaikki menee aina ristiin kavereiden kanssa ja tää yksinäisyys kuristaa mua todella.

Koirat kyllä rajoittavat, sen tiedän omasta kokemuksesta.
Voi kuinka kurja tilanne sinulla on. Auto helpottaisi elämää kummasti, mutta mistäs sellaisen saa. Vai saisitko joltain lainaan?

Mä hajoan kanssa. Mullakin lapsivapaa vkl, mutta kas kummaa, kun tulin töistä, täällä oli myös veljeni 3 alle kouluikäistä :( Eipä siinä mitään, ihaniahan nuo ovat, mutta kun mun lapsivapaani menee nyt sitten noita paimentaessa! :headwall: :headwall:
Ihan kiva juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja kivat:
Mä hajoan kanssa. Mullakin lapsivapaa vkl, mutta kas kummaa, kun tulin töistä, täällä oli myös veljeni 3 alle kouluikäistä :( Eipä siinä mitään, ihaniahan nuo ovat, mutta kun mun lapsivapaani menee nyt sitten noita paimentaessa! :headwall: :headwall:
Ihan kiva juttu.

Etkö voi pistää niitä omaan kotiinsa? Vai asuuko veljesi luonasi?

Ihan kiva juttu.

No en voi. Mun äiti oli siis täällä vahtimassa mun lapsiani kunnes pääsen töistä. Sillä välin veljeni vaimo oli tuonut lapset tänne ja ilmoittanut että lähtevät 150kilsan päähän asioille, ja viekää lapset sitten kotiinsa nukkumaan. Eipä kysytty multa mitään. Ja itse kotiutuvat vasta joskus puolilta öin..
Mä odotin hiljaista ja rauhallista omaa iltaa, pari siideriä ja karaokea (kotona).. nettailua kaksplussalla ja sitten illalla kirjan kanssa sänkyyn lukemaan. Mut nounou. Tässä sitä sitten ollaan, kolmen pienen lapsenvahtina koko hemmetin illan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kivat:
Ihan kiva juttu.

No en voi. Mun äiti oli siis täällä vahtimassa mun lapsiani kunnes pääsen töistä. Sillä välin veljeni vaimo oli tuonut lapset tänne ja ilmoittanut että lähtevät 150kilsan päähän asioille, ja viekää lapset sitten kotiinsa nukkumaan. Eipä kysytty multa mitään. Ja itse kotiutuvat vasta joskus puolilta öin..
Mä odotin hiljaista ja rauhallista omaa iltaa, pari siideriä ja karaokea (kotona).. nettailua kaksplussalla ja sitten illalla kirjan kanssa sänkyyn lukemaan. Mut nounou. Tässä sitä sitten ollaan, kolmen pienen lapsenvahtina koko hemmetin illan.

vie mutsis ja lapset nyt sinne odottamaan kotiinsa?

Yhteistyössä