TAAS kiehuu...tupakoivat raskaanaolevat:(!

  • Viestiketjun aloittaja Hurjana
  • Ensimmäinen viesti
Hurjana

Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:
Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!


ei ole sun asiasi!!!!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:
Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!


ei ole sun asiasi!!!!
Kuule, ei ole senkään äidin asia tuhota lapsensa terveys. Vauvalta ei ole kukaan kysynyt, haluaako hän tupakoida...
 
vain raitista ilmaa kiitos!
Tupakoivien ja raskaana olevien vastausten aggressiivisuus! Ihan kuin yrittäisivät itselleenkin vakuuttaa tupakoinnin raskausaikana olevan ihan ok juttu. KAIKKI tietävät tupakoinnin haitat yleensä ja tupakoinnin vaikutuksen sikiöön.
 
Ap
Kyllä jokainen odottaja pystyy lopettamaan tupakoinnin siksi aikaa, että saa mukulan pihalle! itsekin kahden tenavan ajan olin polttamatta, vaikka olen tupakoinut 15v. Edesvastuutonta saastuttaa viaton luontokappale!
 
kauhee sentään
Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:
Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.
Minusta äityis pitäisi kieltää lailla kaikilta naisilta joilla nousee verenpaine ja käyvät ihan "hurjana" toisten ihmisten asioiden takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä annan mun ääneni tässä asiassa ap:lle. Tupakointi raskausaikana on lastensuojelurikos.
Minä en nyt ihan rikokseksi tuota luokittelisi.. mutta mitä hyötyä tästäkin nyt on. Ylipäätänsä siitä kaikesta syyllistämisestä, saarnaamisesta ja vittuilusta. Se saa vain tupakoijan puolustuskannalle, eikä lainkaan auta lopettamaan.

Jos haluatte tehdä asian hyväksi jotain, niin tukekaa tuttua lopettajaa kun hän päättää yrittää lopettaa polttamisen. Ilman syyllistämistä!! Jokainen tietää, mitä haittoja tupakointi aiheuttaa.. se syyttely ei vaan auta mitään.

Tässä kyllä ollaan ihan hyvällä asialla, mutta asian käsittelytapa ei ainakaan tilannetta paranna, saattaa jopa pahentaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vain raitista ilmaa kiitos!:
Tupakoivien ja raskaana olevien vastausten aggressiivisuus! Ihan kuin yrittäisivät itselleenkin vakuuttaa tupakoinnin raskausaikana olevan ihan ok juttu. KAIKKI tietävät tupakoinnin haitat yleensä ja tupakoinnin vaikutuksen sikiöön.
HÄ? Tässä pinossa vain yksi kommentti, joka on luettavissa "aggressiiviseksi" kun oikein yrittää.
 
Itse poltin n. 15-16v ennen raskautta ja lopetus oli alkuun itkua ja potkua ja raivoa.. hyvä kun en töistä saanut huomautusta. Varmaan armosta en saanut. En väheksy lopettamisen vaikeutta.. Mutta jos saisin päättää niin kriminalisoisin tupakoinnin raskausaikaan ja kriminalisoisin tupakankin :D Koska onhan nuuskankin myynti kielletty suomessa sen vaarallisuuden vuoksi.. ja ainakin yhtä vaarallisia ne ovat.
 
lol
itse en polta ja olen ollut raskaana, mutta silti ei ole teidän asia! Terveitä lapsia kaikille tullut silti ketkä tiedän että ovat polttaneet raskausaikana. Eläkää omia elämiänne !
 
tupakalle ei
Alkuperäinen kirjoittaja kauhee sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:
Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.
Minusta äityis pitäisi kieltää lailla kaikilta naisilta joilla nousee verenpaine ja käyvät ihan "hurjana" toisten ihmisten asioiden takia.

Äitiyttä ei voi keneltäkään kieltää, mutta jää jokaisen äidin omatunnon varaan se, miten lastansa kohtelee. Se kohtelu alkaa jo kohdusta. Jos ei välitä edes uudesta elämästä sisällään niin miten voi välittää lapsesta kohdun ulkopuolellakaan? Tupakointi raskausaikana on lapseen kohdistuvaa ruumiillista väkivaltaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kauhee sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:
Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.
Minusta äityis pitäisi kieltää lailla kaikilta naisilta joilla nousee verenpaine ja käyvät ihan "hurjana" toisten ihmisten asioiden takia.
Kun lapsen myrkyttäminen ei ole OMA ASIA! |O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kauhee sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:
Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.
Minusta äityis pitäisi kieltää lailla kaikilta naisilta joilla nousee verenpaine ja käyvät ihan "hurjana" toisten ihmisten asioiden takia.
Kannattaa miettiä vähän tarkemmin, mitä sanoo. Ihan älytön vertaus!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä annan mun ääneni tässä asiassa ap:lle. Tupakointi raskausaikana on lastensuojelurikos.
Minä en nyt ihan rikokseksi tuota luokittelisi.. mutta mitä hyötyä tästäkin nyt on. Ylipäätänsä siitä kaikesta syyllistämisestä, saarnaamisesta ja vittuilusta. Se saa vain tupakoijan puolustuskannalle, eikä lainkaan auta lopettamaan.

Jos haluatte tehdä asian hyväksi jotain, niin tukekaa tuttua lopettajaa kun hän päättää yrittää polttamisen. Ilman syyllistämistä!! Jokainen tietää, mitä haittoja tupakointi aiheuttaa.. se syyttely ei vaan auta mitään.

Tässä kyllä ollaan ihan hyvällä asialla, mutta asian käsittelytapa ei ainakaan tilannetta paranna, saattaa jopa pahentaa.
Jos kokonaan kieltäisi tupakan myynnin suomessa.. mutta sallisi oman polttelun ( jos nyt jostain saa tupakkaa-) niin nuorison olisi ainakin vaikeampi aloittaa tupakointi kun ei huoltsikalta saisi enää askia. Niin kuin nuuskakin.. Kyllä nuuskaa käytetään suomessa mutta ei niin kauhean paljon ja lähinnä ne joilla suhteita nuuskan "salakuljettajiin" ja omia reissuja nuuskan ostoon :flower:

 
nöpö
Alkuperäinen kirjoittaja kauhee sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:
Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.
Minusta äityis pitäisi kieltää lailla kaikilta naisilta joilla nousee verenpaine ja käyvät ihan "hurjana" toisten ihmisten asioiden takia.
Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Tupakoivat odottajat siis sallivat huumeet ja alkoholinkin raskausaikana, ne ovat nimittäin ihan yhtä vaarallisia aineita sikiölle.
Mutta niistä ei ollut tässä ketjussa puhe. Eikä tarvitse ottaakaan puheeksi tai menee ketju taas pilalle.
Kiitos kaunis :flower:
 
Mää oon tupakoinut raskausaikana,jos joku pystyy oleen ilman röökii niin hienoo,mutta lähinnä suurinosa näistä AGRESSIIVISISTA kommenteista kohdistuu nimenomaan röökääviin äiteihin! ;)
Mun mielestä sellaset tsemppaavat kommentit olis ehkä enemmän paikallaan kuin nuo kauhistelut!!!Se,että haukut toisen pataluhaksi ja huonoksi äidiksi(jolloin mitätodennäkösemmin saat agressiivisen vastauksen,agressiiviseen kommenttiisi! :whistle: )
niin sitten vois pitää ne mölyt mahassa ja miettiä sitä omaa perhetilannetta,josko siellä olis jotain paranneltavaa kenties! =)
 

Yhteistyössä