Hurjana
Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Kuule, ei ole senkään äidin asia tuhota lapsensa terveys. Vauvalta ei ole kukaan kysynyt, haluaako hän tupakoida...Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
ei ole sun asiasi!!!!
Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Minä en nyt ihan rikokseksi tuota luokittelisi.. mutta mitä hyötyä tästäkin nyt on. Ylipäätänsä siitä kaikesta syyllistämisestä, saarnaamisesta ja vittuilusta. Se saa vain tupakoijan puolustuskannalle, eikä lainkaan auta lopettamaan.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä annan mun ääneni tässä asiassa ap:lle. Tupakointi raskausaikana on lastensuojelurikos.
HÄ? Tässä pinossa vain yksi kommentti, joka on luettavissa "aggressiiviseksi" kun oikein yrittää.Alkuperäinen kirjoittaja vain raitista ilmaa kiitos!:Tupakoivien ja raskaana olevien vastausten aggressiivisuus! Ihan kuin yrittäisivät itselleenkin vakuuttaa tupakoinnin raskausaikana olevan ihan ok juttu. KAIKKI tietävät tupakoinnin haitat yleensä ja tupakoinnin vaikutuksen sikiöön.
Alkuperäinen kirjoittaja kauhee sentään:Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Minusta äityis pitäisi kieltää lailla kaikilta naisilta joilla nousee verenpaine ja käyvät ihan "hurjana" toisten ihmisten asioiden takia.
Kun lapsen myrkyttäminen ei ole OMA ASIA! |OAlkuperäinen kirjoittaja kauhee sentään:Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Minusta äityis pitäisi kieltää lailla kaikilta naisilta joilla nousee verenpaine ja käyvät ihan "hurjana" toisten ihmisten asioiden takia.
Kannattaa miettiä vähän tarkemmin, mitä sanoo. Ihan älytön vertaus!!!Alkuperäinen kirjoittaja kauhee sentään:Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Jos kokonaan kieltäisi tupakan myynnin suomessa.. mutta sallisi oman polttelun ( jos nyt jostain saa tupakkaa-) niin nuorison olisi ainakin vaikeampi aloittaa tupakointi kun ei huoltsikalta saisi enää askia. Niin kuin nuuskakin.. Kyllä nuuskaa käytetään suomessa mutta ei niin kauhean paljon ja lähinnä ne joilla suhteita nuuskan "salakuljettajiin" ja omia reissuja nuuskan ostoon :flower:Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Minä en nyt ihan rikokseksi tuota luokittelisi.. mutta mitä hyötyä tästäkin nyt on. Ylipäätänsä siitä kaikesta syyllistämisestä, saarnaamisesta ja vittuilusta. Se saa vain tupakoijan puolustuskannalle, eikä lainkaan auta lopettamaan.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä annan mun ääneni tässä asiassa ap:lle. Tupakointi raskausaikana on lastensuojelurikos.
Jos haluatte tehdä asian hyväksi jotain, niin tukekaa tuttua lopettajaa kun hän päättää yrittää polttamisen. Ilman syyllistämistä!! Jokainen tietää, mitä haittoja tupakointi aiheuttaa.. se syyttely ei vaan auta mitään.
Tässä kyllä ollaan ihan hyvällä asialla, mutta asian käsittelytapa ei ainakaan tilannetta paranna, saattaa jopa pahentaa.
Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaaAlkuperäinen kirjoittaja kauhee sentään:Ah täydellisten äitien kerho kokoontuu.Alkuperäinen kirjoittaja Hurjana:Monta kertaa puitu aihe jo, mutta kyllä alkoi keittämään, kun näin röökaavan odottajan! Ettäs kehtaa itsekkäästi vaarantaa viattoman sikiön tulevaisuuden! Olisi selkäsaunan paikka!!!
Ja linkki oli tuohon faktaan missä?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä annan mun ääneni tässä asiassa ap:lle. Tupakointi raskausaikana on lastensuojelurikos.
Mutta niistä ei ollut tässä ketjussa puhe. Eikä tarvitse ottaakaan puheeksi tai menee ketju taas pilalle.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Tupakoivat odottajat siis sallivat huumeet ja alkoholinkin raskausaikana, ne ovat nimittäin ihan yhtä vaarallisia aineita sikiölle.
Laitatko tuon pykälän lastensuojelulaista missä tuo väittämäsi kohta ilmenee.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä annan mun ääneni tässä asiassa ap:lle. Tupakointi raskausaikana on lastensuojelurikos.
ehe eh .. öh?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja linkki oli tuohon faktaan missä?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä annan mun ääneni tässä asiassa ap:lle. Tupakointi raskausaikana on lastensuojelurikos.
Niimpä niin, ei missään...
*NAURAA JO ÄÄNEEN* *ojentaa linkin aivoihinsa mielipidekeskukseenAlkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Laitatko tuon pykälän lastensuojelulaista missä tuo väittämäsi kohta ilmenee.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä annan mun ääneni tässä asiassa ap:lle. Tupakointi raskausaikana on lastensuojelurikos.