Väännä ja käännä miten haluat, jos saat siitä jotain tyydytystä. En lähde mukaan sun provosointiin ja vääntöön.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28962853:Et siis luota siihen että mies muistaa.
Onko miehesi jotenkin yksinkertainen vai haluatko vain tehdä itsestäsi korvaamattoman?
No mitä kävi autoon jätetylle lapselle, kun äiti luotti, että mies muistaa? Vai oliko mies jotenkin yksinkertainen?Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28962853:Et siis luota siihen että mies muistaa.
Onko miehesi jotenkin yksinkertainen vai haluatko vain tehdä itsestäsi korvaamattoman?
Mä en kans tajua näitä. Mies on lasten toinen vanhempi, hän vie ja hakee lapset joka toinen päivä päiväkodista ja PISTE. Ja mä en siihen puutu. En pysty lainkaan kuvittelemaan että laittaisin jotain 'Miten meni' -viestejä. Siis häh?Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28962941:Entä jos tässä syyllinen onkin äiti? Vaimo on vuosikaudet holhonnut miestään muistuttamalla joka ikinen aamu samasta asiasta. Tämän yhden ainoan kerran vaimo ei soittanutkaan ja tahdottomaksi robotiksi lannistettu mies ei muistanut viedä lasta päiväkotiin koska häntä ei oltu ohjelmoitu siihen juuri sinä päivänä. :stick:
No eikö tuossa ollut kyse siitä oletuksesta, että mies ei ole lasta usein vienyt?Mä en kans tajua näitä. Mies on lasten toinen vanhempi, hän vie ja hakee lapset joka toinen päivä päiväkodista ja PISTE. Ja mä en siihen puutu. En pysty lainkaan kuvittelemaan että laittaisin jotain 'Miten meni' -viestejä. Siis häh?
Eikö tuo ole hyvä esimerkki siitä, että se ei kaikkien kohdalla riitä? Minun mieheni on ainakin sellainen, ettei tajua ja muista kaikkea. Kaikenlaista sattuu, kun ei erikseen sano ja muistuttele. On esim unohtanut viedä lapsen hammaslääkäriin. Ei tajunnut, ettei lapsi oikein voisi mennä synttäreille samoilla vaatteilla, joilla on hetki sitten käynyt puolukoita poimimassa jne.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28963217:Jos sovitaan että "sinä viet lapset huomenna" niin eikö se riitä? Jos ei riitä niin kuinka tällainen ihminen osaa mennä edes parturiin tai hammaslääkäriin itsekseen? Eihän niissäkään paikoissa joka päivä käydä.
Sinä taidat kuulua niihin ihmisiin, jotka koskaan elämässään eivät ole unohtaneet mitään?Kuulut siis niihin ajajiin joiden ei ehkä kannattaisi rattiin tarttuakaan. Et siis pystynyt muistamaan taakse jätettyjä lastenvaunuja saatika että olisit huomioinut ne kun kävelit auton luo. Ajatuksissaan kulkevat dementikot on yks pahin laji liikenteessä. Suosittelen että kaivat autokoulukirjan esiin ja luet sen uudestaan huolella läpi ja mietit onko sinusta ajajaksi vai ei. Entäpä jos lastenvaunujen tilalla olisi vaikkapa istunut joku tai vaikka vaunuissa ollut lapsi?
No vaikka siksi, että äidillä on lyhyempi työaika tai hakumatka?No sehän on se ensimmäinen virhe. Miksei veisi, kun hän on kerran niiden toinen tasavertainen vanhempi.
Ettehän te täydelliset mitään tajuakaan. Te vaan olette... täydellisiä. Ja me muut ollaan epätäydellisiä jotka jatkuvasti tekee virheitä.Mä en kans tajua näitä. Mies on lasten toinen vanhempi, hän vie ja hakee lapset joka toinen päivä päiväkodista ja PISTE. Ja mä en siihen puutu. En pysty lainkaan kuvittelemaan että laittaisin jotain 'Miten meni' -viestejä. Siis häh?
Jos meitä tarkoitat, niin siksi että mies menee 1,5 tuntia aikaisemmin töihin, eli siis lapsella on 1,5 tuntia pidempi päiväkotipäivä niinä päivinä kun mies vie hänet päiväkotiin. En halua lapselle 3 tuntia pidempää päiväkotiviikkoa.No sehän on se ensimmäinen virhe. Miksei veisi, kun hän on kerran niiden toinen tasavertainen vanhempi.
niinpä, eiköhän tämäkin ollu vain ja ainoastaan jumalan vika mitäs ei pitäny lasta silmällä. voi jeesus perkele että pistää vihaks nuo lestat ja niiden järkyttävä ajatusmaailma!!Reisjärvihän on lestadiolaisaluetta. Varmaan tämäkin pikkupoika oli niitä, joiden perään ei tarvinnut katsoa, kun Herra pitää huolen.
Itse en ole tässä ketjussa mässäilyt mitään!Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää Tuommooiinen;28963383:Varmaankin vanhemmista tuntuu nyt todella hyvältä ja on mukavaa saada seurata kuinka AP:n kaltaiset --- ihmiset täällä netissäanonyymeinä syyllistävät. Paljon voimia pojan vanhemmille ja haukkujat voivat katsoa peiliin ja vähääseeen aikuistua!! >:O