Taas ei niin minkään laista järkeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihme hommaa se paskan lapiointi jos siitä ei voi lapsia hoitoon viedä. Ei se kenelläkään helppoa ole jos molemmat töissä..varsinkaan jos molemmat vuorotyössä.

tiesitkö että navetassa tehdään muutaki ku luodaan paskaa.. ja ei sieltä lähetä kesken navetoinnin käymään 30km päässä kirkolla :D
Kuka on sanonu että pitäisi olla helppoa.. minusta tässä keskustelussa HAISKAHTAA KATEUS

kyllä. Asumme 30km päässä kirkonkylältä ja työpaikkani olisi kotoa toiseen suuntaan 30km eli minun pitäisi aamulla/illalla ajaa 60km mutka kun veisin lapset hoitoon. Miettikää jos teen 8h työpäivää ni siihen tulee liki 1½h työmatkoja aamuin illoin eli minun ja lasten työpäivät venyisivät 11h pituisiksi.

Eikö isä hoida mitään???

Siis minkä ihmeen takia mies eli LASTEN ISÄ (käsittääkseni?) ei hoida lasten kuskauksia suuntaan eikä toiseen??

Tuntuu, että AP sen verran vanhanaikainen (ts juntti) ettei ole tullut mieleenkään että miehet nykyään hoitaa lapsia ihan puolet, varsinkin jos kummatkin töissä. Ihan käsittämätöntä, ettei mies edes yritä hoitaa lasten kuskauksia...

Ja missä kunnassa sairaanhoitajien ei tarvitse osata suomen kielioppia?

tehän varsin olenaisiin asioihin puututte.. sallikaa mun nauraa!! Ja mulle on yks lysti mitä kielioppi sanoo.. mä puhun ja kiriotan niin ku sylkisuuhun tuo. Ei tartte lukkee jos häirittee XD

tehän varsin olenaisiin asioihin puututte.. sallikaa mun nauraa!! Ja mulle on yks lysti mitä kielioppi sanoo.. mä puhun ja kiriotan niin ku sylkisuuhun tuo. Ei tartte lukkee jos häirittee XD

Vastaa sitten olennaiseen: miksi lapsen isä ei osallistu kuskaamisiin siinä missä sinäkin? Hänellä on kuitenkin tasan puolet lasten hoitovastuusta.

Ja mun kantani on yksiselitteinen tähän ongelmaan. Jos teillä ei ole varaa palkata yksityistä hoitajaa eikä kunnan tarjoama hoitopaikka miellytä, sitten jomman kumman vanhemmista on jäätävä kotiin hoitamaan lapsia. Tuollainen ruikutus on typerää. Ketään ei ole pakotettu asumaan jossakin korvessa. Jos sellaisen elämöntavan on valinnut, kannattaa sitten myös sovittaa muu elämä sen mukaan.

..jaaha. Täälä taas tällänen kateellisten ämmien haukkuma-ketju.

Suorastaan surullista luettavaa, mutta toki täällä palstalla hyvin yleistä...

Älä ap välitä. Tsemppiä sulle.
t: vastaavan kokenut ja kunnan 'isät' voittanut, onnellinen oman hoitajan kotiinsa saanut :) Repikää ämmät siitä :D:D:D

Hommatkaa niille lapsille kyyti hoitoon tai sitten mies irtautuu navetta hommistaan senverran, että vie lapset hoitoon. pitäköön kahvitaukonsa autossa.
oon itse nähnyt miten maataloa hoidetaan ja ollut itse myös töissä navetassa.

Vastaa sitten olennaiseen: miksi lapsen isä ei osallistu kuskaamisiin siinä missä sinäkin? Hänellä on kuitenkin tasan puolet lasten hoitovastuusta.

Ja mun kantani on yksiselitteinen tähän ongelmaan. Jos teillä ei ole varaa palkata yksityistä hoitajaa eikä kunnan tarjoama hoitopaikka miellytä, sitten jomman kumman vanhemmista on jäätävä kotiin hoitamaan lapsia. Tuollainen ruikutus on typerää. Ketään ei ole pakotettu asumaan jossakin korvessa. Jos sellaisen elämöntavan on valinnut, kannattaa sitten myös sovittaa muu elämä sen mukaan.[/QUOTE

Tämä kommentti oli kyllä vielä typerämpi.