Vinkkejä kaivattaisiin 1,5-vuotiaan kanssa ulkoiluun. Asutaan omakotialueella ja lähellä on parikin puistoa. Omalla pihalla ei pysy hetkeäkään, puistossa malttaa olla viitisen minuuttia. Puistossa varmaan viihtyisi hieman kauemmin jos siellä olisi muita lapsia, mutta tämän puolentoistavuoden aikana ei kertaakaan olla nähty siellä muita. Rattaissa/pulkassa viihtyy sitten kun on jo tosi väsynyt eikä jaksa kävellä. Suurin osa ulkonaoloajasta menee siihen, että kannan kirkuvaa lasta pois muiden pihoilta tai maantieltä.
No se käy ainakin kuntoilusta, kun poika painaa about 14kg...