Taaperon kanssa ulkoilu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ranjana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ranjana

Jäsen
21.05.2007
163
0
16
Vinkkejä kaivattaisiin 1,5-vuotiaan kanssa ulkoiluun. Asutaan omakotialueella ja lähellä on parikin puistoa. Omalla pihalla ei pysy hetkeäkään, puistossa malttaa olla viitisen minuuttia. Puistossa varmaan viihtyisi hieman kauemmin jos siellä olisi muita lapsia, mutta tämän puolentoistavuoden aikana ei kertaakaan olla nähty siellä muita. Rattaissa/pulkassa viihtyy sitten kun on jo tosi väsynyt eikä jaksa kävellä. Suurin osa ulkonaoloajasta menee siihen, että kannan kirkuvaa lasta pois muiden pihoilta tai maantieltä. :( No se käy ainakin kuntoilusta, kun poika painaa about 14kg...
 
Metsässä oiskin kiva olla, mut meillä kävelymatkan päässä olevat metsiköt on aivan täynnä risuja ja ohkasia kannontynkiä eli sekin on aika vaarallista touhua kun ei niitä välttämättä edes huomaa lumen alta.
 
Meillä kanssa vähän sama ongelma tuon ulkoilun kanssa. Poika 1v9kk ja täällä on lähin leikkipuisto yli 10km päässä ja ajokorttia en omista. Pihapiirissä (asutaan rivarissa) on isommille lapsille olevat kiikut ja hiekkalaatikko, joten näin talvisin siitäkään ei oikein oo hyötyä.. Meillä menee ulkoilu et viedään linnuille ruuat jos ne on loppu ja sitten tallustellaan ja kannan poikaa sylissä, hetken saattaa haluta kiikkua.. Mut esim. autojen työntäminen yms.leluilla leikkiminen ei kiinnosta ulkona kuten myös sisällä ihan omat lelut tuntuu olevan ihan out :/
 

Similar threads

Yhteistyössä