Taaperoimettäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nora

Jäsen
31.05.2004
81
0
6
Itselläni on 1,5 v poika, jota edelleen imetän. Eli olen ns. taaperoimettäjä.
Kysyisinkin nyt muilta "vastaavilta", että kuinka monesti vuorokaudessa teidän taaperonne käyvät rinnalla? Noin suurin piirtein.Entä "kehtaatteko" vielä imettää julkisesti?

Meillä rinnalla käydään vielä tiheästi ja olenkin miettinyt pitäisikö tuota maitotarjoilua rajoittaa.

Haluaisin kommentteja vain asiasta en taaperoimetyksestä yleensä, kiitos!

Tyttö täyttää ensi kuussa 2v ja käy rinnalla päikkäreille ja yöunille nukahtaessaan, joskus yölläkin. "Imetän" perhepiirissä ja ystävien seurassa, en enää julkisesti. ;)

Tarkoitus ois alkaa vieroittaa kokonaan kun olen lähdössä kesällä töihin, mutta lapsentahtisesti haluaisin edetä.

meillä tyttö pian 1v 4kk. Imetän päivä- ja yöunille mentäessä, joskus aamuyölläkin vielä jos ei muuten asetu enää nukkumaan. Eipä enää julkisesti tisutella, perhepiirissä korkeintaan. Kohta meinaan lopettaa kokonaan, ihan hyvin sujui päiväimetysten lopetus ja luulen että rupeaa olemaan pikkuhiljaa valmis siihen että tarjoilu lakkaa kokonaan... ;)

meillä tyttö pian 1v 4kk. Imetän päivä- ja yöunille mentäessä, joskus aamuyölläkin vielä jos ei muuten asetu enää nukkumaan. Eipä enää julkisesti tisutella, perhepiirissä korkeintaan. Kohta meinaan lopettaa kokonaan, ihan hyvin sujui päiväimetysten lopetus ja luulen että rupeaa olemaan pikkuhiljaa valmis siihen että tarjoilu lakkaa kokonaan... ;)

Meillä tyttö on 1,2 v ja maitoa juodaan hoidon jälkeen, kun tullaan kotiin. Tää on neitille tärkee juttu, saa hepulin ku isänsä riisuu pihavaatteista että kiire kiire. Sitten iltaunille mennessä ja joskus myös yöllä, lähinnä sillon kans kun ei muuten rauhotu ja pullomaito loppu. Syö illalla myös pullosta, ei tule enää riittävästi.